بازدید 1871
۵

طرح ترافیک امسال تغییر می‌کند؟

عضو شورای شهر تهران از ارائه طرح جدید شهرداری برای تغییر طرح ترافیک خبر داد و گفت: در صورت تصویب، طرح ترافیک تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 21 October 2023

به گزارش تابناک؛ محمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران به ترافیک تهران اشاره کرد و گفت: هر ساله با شروع سال تحصیلی سفرهای آموزشی اضافه شده و ترافیک در تهران بیشتر می‌شود.

وی به ایجاد ستاد مهر قبل از شروع سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، اما باید تمامی دستگاه‌ها ورود کنند و حمل و نقل عمومی هم گسترش یابد.

آقامیری به تغییر طرح ترافیک در سال جاری اشاره کرد و گفت: قرار است شهرداری طرح جدیدی به شورا ارائه کند. در صورت تصویب، طرح ترافیک فعلی تغییر می‌کند.

وی افزود: ما هم پیشنهاداتی در خصوص طرح ترافیک داریم و در صورت تصویب، امسال طرح ترافیک تغییر می‌کند.

عضو شورای شهر تهران همچنین به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: امسال بودجه را افزایش دادیم و بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری صرف حمل و نقل عمومی شده است.

وی ادامه داد: قراردادهایی در زمینه ورود اتوبوس و مترو بسته شده است و قطعا شاهد تحولات اساسی در این زمینه خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
برنامه ای جدید با بهانه های جدید برای درآمد بیشتر از مردم بدبخت
تغییرش فقط اینه که گرون بشه.
قضیه فقط پول است !!1
بجای فشارآوردن‌بمردم که باسختی معیشت گرفتارندازحیف ومیل هائی که درشهرداری دائماًصورت میگیردجلوگیری کنید که فقط یک قلم آن که همه شاهدند تراشیدن شبانه سطح اسفالت سالم اکثرخیابانها واسفالت مجددآن شب بعد‌ازآنست چون صدای شهروندان کوتاه وگوش مدیران شهرداری سنگین است دادمردم راازاین حیف ومیل بیت المال کسی نمیشنود
بحث فقط بحثه پوله! وگرنه همه دیدن که تغییر ساعت کاری ادارات برای برق چطوری باعث کاهش ترافیک تهران به نصف شده بود!! اگر همون طرح رو ادامه میدادن الان مشکل ترافیک تهران حل شده بود....ولی خب نمیصرفید براشون! بی مایه فتیره!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست