بازدید 2334
۱

لاوروف: به تشکیل کشور مستقل فلسطین پایبند هستیم

وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد ضرورت تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای سال ۱۹۶۷ متعهد است.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 20 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) بر لزوم تشکیل کشور فلسطینی مستقل تاکید کرد.

لاوروف در این‌باره گفت: «روسیه به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد ضرورت تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای سال ۱۹۶۷ متعهد است».

وی در ادامه توضیح داد: «امیدوارم وقتی فلسطین و اسرائیل به خود آمدند و مذاکرات را آغاز کردند، قطعنامه‌های شورای امنیت و حقایقی که بعد از سال ۱۹۶۷ ظاهر شد مورد توجه قرار گیرد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزیر خارجه روسیه همچنین اتهام‌زنی غربی‌ها به سردمداری آمریکا علیه مسکو مبنی بر دریافت کمک نظامی از کره شمالی را تکذیب کرد.

پیش از این نیز وزارت خارجه روسیه ضمن هشدار به شهروندان خود درباره سفر به فلسطین اشغالی و کرانه باختری، از رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت خواست که به درگیری‌ها پایان دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. این طرح های سازمان ملل هم بدرد همون شما می خوره آقای لاوروف شما که در شورای امنیت حتی به طرح آتش بس در غزه رای ممتنع دادید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار