بازدید 14229

آغاز پروژه بزرگ‌ترین شهرک انرژی خورشیدی کشور

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی کشور در راین کرمان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 20 October 2023

به گزارش «تابناک»، دکترمحمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عصر ۲۷ مهرماه در این مراسم مشکلات اقتصادی کشور را گره خورده به بحث انرژی دانست و استفاده بیشتر از ظرفیت انرژی خورشیدی‌ را خواستار شد. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان کرمان در تامین برق با انرژی خورشیدی، گفت: پیشتر مجموعه‌ای در ماهان ایجاد شده که صفر تا ۱۰۰ تولید پنل‌های خورشیدی را اجرا خواهد کرد. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد از عملکرد محیط‌زیست استان در خصوص وقفه شش ماهه برای صدور مجوز شهرک انرژی خورشیدی راین، گفت: ایجاد این شهرک‌ها بایستی در استان توسعه بیشتری پیدا کند و محیط‌زیست همکاری بیشتری داشته باشد. 

به گزارش ایسنا، بزرگ‌ترین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی برای تولید حدود ۴۰۰ مگاوات برق تجدیدپذیر در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار در شمال شرقی شهر راین ایجاد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
هر وقت راه افتاد خبر بده. دلت خوشه توهم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ثروت رو در کویر بیش از دفن نکنید
کویر خاک مرده است
به جای کویر کردن آزربایجان و کردستان و بلوچستان
کویرنشینان رو کوچ دهید
پیش از انقلاب ایران داشت تکنولوژی تولید پنل خروشیدی را وارد کشور می کرد پس از انقلاب گفتند خیانت بوده و به کل همه کارهایی که انجام شده بود را از بین بردند آن زمان در منطقه کسی نمی دانست انرژی خورشیدی یعنی چه!! حالا هم اجزای پنل خورشیدی را از چین وارد می کنند و مونتاژ می کنند نامش را گذاشته اند تولید پنل خورشیدی!!!! این پروژه هم در همین عکس نگاه کنید چه کسانی هستند همین نشون می ده فقط کلنگش رو زدن و معلوم نیست چند ده سال دیگه به بهره برداری برسه استان های کرمان یزد و سیستان و بلوچشتان و فارس به تنهایی می توانند برق سراسر ایران را از خورشید تامین کنند اما سرمایه های مملکت را یا فرستادند آن ور آب یا با شعارهای پوچ به هدر دادند یا اختلاس شد یا با تحریم هایی که خودشان برای کشور درست کردند در بانک های خارجی بلوکه شد
فعلا یه بیل بزنیم بریم برا سال ۳۰۰۰
باید ۳۰ سال پیش تاسیس میشد ... فقط غفلت
آخرین دوره خاتمی ۹ماه پدر پدرسوخته ام در آمد برای اجرای چنین پروژه ای ابتدای دوره احمدی نژاد بسیار از دولت به مجلس از وزارت نیرو و تمامی ارگانهای این کشور رفتم آمدم و گفتند چنین پولی نداریم و پای پیش نگذاشتن در محدوده همان زمان کشور خاشیه نشین جنوب کشور شروع کردند به چنین اجرای پروژه ای آنها سالهاست دارند استفاده میکنند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم هزار سال عقبیم بخاطر یکشری از افراد
انشاا... تعداد این شهرکها تو کشور بیشتر شود
این چه جوروایسادن جلو پروژه هست انگاربالای قبروایسادن
دیره ، اما باز هم خوبه - دوستان همیشه ناراضی برن نیرو گاه بادی در خراسان رو جستچو کنن - 5 سال پیش شروع شد الان در حال بهره برداریه
وزارت نیرو که نیرومند است
دولت آقای رییسی خوب کارمیکنه.دمش گرم.
اینطور که این اقایون ایستادند ودستاشونو بر هم نهادن گویی بر قبر پدرشون فاتحه می خوانند
کاش در تمام استان‌ها این نوع شهرکها احداث گردد.
هروقت کاری رو به اتمام رسوندن قبوله،وگرنه همه میتونن شروع کنن
آقايون به جای که برق خورشیدی وهسته ای با این وسعت ایجاد کنند .آمدن برق خانه هارا صنعتی کردند وقیمت را بالا بردند آن هم در تابستان ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست