بازدید 2778

دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دوساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ " محمدزمان شالیکار " در تشریح این خبر بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بابل ، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که آدم رباها با خودروی پژو ۲۰۶ ضمن انسداد مسیر و وارد نمودن خسارت به خودرو و ضرب و جرح شاکی وی را به مخفیگاه خود انتقال دادند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲ ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در یکی از شهرهای استان شدند .

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان این که  متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرده‌اند خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

سوداگران مرگ در محور کندوان دستگیر شدند

جانشین انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۵ کیلو گرم موادمخدر در محور کندوان خبر داد.

 سرهنگ "محسن سلیمانی" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مواد مخدر توسط ۲ نفر با خودروی سواری از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان که دو نفر مرد بودند را در محور کندوان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

سرهنگ مجتبی راست خدیو در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل مرحوم رضا سنچولی در شهرستان میاندورود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب، موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی پلیسی، پس از شناسایی متهم، قاتل متواری که فردی دارای سوابق متعدد کیفری بوده، پس از دو ماه با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های استان همجوار دستگیر شد.

سرهنگ راست خدیو افزود: پلیس با قاطعیت و جدیت از امنیت جانی مردم صیانت می‌کند و هر کسی به جان شهروندان تعرض کند از مجازات قانونی و برخورد قاطع و بازدارنده در امان نخواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پایان از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات، از درگیری پرهیز نموده و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازجمع آوری ۱۶معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در نتیجه اجرای طرح جامع امنیت محله محور خبر داد.

سرهنگ"محمود کلوانی"، در تشریح این خبر اظهار کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه تامین امنیت محله‌ها، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد است، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری رده‌های تابعه، اقدام به اجرای طرح جامع پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری معتادان متجاهرو خرده فروش موادمخدر کردند.

وی افزود: درنتیجه اجرای این طرح، تعداد۱۰ نفر معتاد متجاهر ۶ نفر خرده فروش دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی در ادامه با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه، گفت: دراجرای این طرح علاوه برکشف مقداری انواع موادمخدر، دستگیری ۲۰ نفر مجلوب متواری، کشف ۲۰ لیتر مشروب و دستگیری شرب خمر، توقیف۱۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که موجب نارضایتی شهروندان شده، کشف ۵ فقره انواع سرقت و اموال نیز تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰، یادآورشد: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی روزانه در دستور کار پلیس قرار داشته که در این راستا توفیقات قابل توجهی نیز حاصل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی