بازدید 145954
دوازدهمین روز تحولات فلسطین

بیمارستان معمدانی با این بمب یک تنی هدف قرار گرفت+فیلم/ حمله حزب الله لبنان به ۳ مقر ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ واکنش های گسترده بین المللی به جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی/ افزایش شمار شهدا و زخمی های غزه به بیش از 14 هزار نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد دوازدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۱۹۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 18 October 2023

واکنش های گسترده بین المللی به جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان  المعمدانی/ افزایش شمار شهدا و زخمی های غزه به بیش از 14 هزار نفر

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد دوازدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۱

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند نقطه مرزی خالی از سکنه را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنگنده‌های این رژیم اهدافی متعلق به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این حملات در حالی صورت گرفته که پیش تر منابع خبری از انهدام یک پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داده بودند.

انهدام پهپاد اسرائیل در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۷

حزب الله لبنان یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه جباع واقع در جنوب این کشور ساقط کرده است.

این در حالی است که هنوز منابع رسمی حزب الله لبنان هنوز این خبر را تائید یا رد نکرده‌اند.

در همین پیوند، حزب الله لبنان اعلام کرد، طه عباس عباس و علی محمد مرمر حین انجام وظیفه جهادی خود در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «المالکیه» را با انواع موشک و تیربار هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده و بخشی از تجهیزات فنی اشغالگران را منهدم کرده است.

سازمان ملل درباره انفجار مرگبار بیمارستان غزه تحقیق می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۵

مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده کمک های اضطراری روز چهارشنبه به وقت محلی گفت که سازمان ملل می خواهد تحقیقات خود را در مورد انفجار مرگبار بیمارستان غزه انجام دهد.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری، به شبکه خبری سی ان ان آمریکا گفت: «سازمان ملل مطمئناً می خواهد تحقیقات خود را انجام دهد و این تحقیقات باید خیلی زود و سریع انجام شود.»

گریفیتس در پاسخ به این سوال که آیا شواهد اسرائیل برای انکار مسئولیتش در این حمله به معنای پایان این موضوع است یا خیر، گفت: "این مساله برای من تمام شده نیست، زیرا من در کار قضاوت نقض حقوق بشر و جنایات از این نوع نیستم."

او افزود که تحقیقات سازمان ملل ممکن است به آموختن درس های مهم منجر شود تا"از وقوع حمله در بیمارستان بعدی، مدرسه بعدی، موسسه بعدی که مردم در حال فرار به این مکان ها هستند، جلوگیری شود."

گریفیتس همچنین گفت که سازمان ملل آماده ارائه کمک‌های بشردوستانه است و خواستار توقف حملات هوایی در مناطقی شد که دسترسی به آن ضروری است.

وی تاکید کرد: «قانون بین‌المللی بشردوستانه حملات هوایی به زیرساخت‌های غیرنظامی را ممنوع می‌کند. این ایمنی ارایه کمک است که به اندازه قابل اعتماد بودن آن مهم است. ما می توانیم این کار را انجام دهیم، زیرا ما امداد، نیرو، کامیون و قطعا اراده در اختیار داریم.»

بیانیه حزب الله لبنان درباره هدف قرار دادن پایگاه‌های جدید ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۸

حزب الله لبنان چهارشنبه شب طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «المالکیه» را با انواع موشک و تیربار هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده و بخشی از تجهیزات فنی اشغالگران را منهدم کرده است.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات کفرشوبا و مزارع شبعا را با موشک و سلاح متنوع از جمله تسلیحات ۵۷ میلی‌متری، هدف قرار داد که تلفاتی در پی داشته است.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان برای دومین بار طی امروز پایگاه صهیونیستی «الطحیات» را هدف حمله راکتی قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

المیادین همچنین به نقل از حزب الله از هلاکت ۳ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در این حمله خبر داده است.

حملات راکتی گردان‌های القسام به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۴

مقاومت فلسطین بار دیگر حملات راکتی را به تل‌آویو انجام داد.

منابع خبری صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهای خطر در تل‌آویو و مناطق حومه آن ازجمله «حولون» و «بات یام» به صدا درآمده است.

برپایه این گزارش سامانه های پافند هوای «گنبد آهنین» برای رهگیری راکت‌های شلیک شده فعال شده اما موفق عمل نکردند.

در همین راستا، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که موج جدیدی از حملات راکتی را به تل‌آویو انجام داده است.

گردان های القسام اعلام کرد که این حمله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه انجام شده است.

افزایش شمار شهدای غزه ؛ سه هزار و ۴۷۸ نفر/۱۲ هزار و ۶۵ مجروح
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵

 وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۳۴۷۸ نفر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که آخرین آمار حاکی از شهادت ۳۴۷۸ نفر از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

این وزارتخانه گزارش داد که تاکنون ۱۲ هزار و ۶۵ فلسطینی نیز در جریان این تجاوزات در نوار غزه مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» (شنبه ۱۵ مهر) ۶۲ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و ۱۳۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه در ادامه اعلام کرد که ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات به غزه کودکان و زنان هستند.

اسرائیل دیپلمات‌هایش در مصر و مراکش را خارج کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۴

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی کارمندان سفارت خود در مراکش و مصر را خارج کرد.

این روزنامه علت این امر را تظاهرات خشمگین در واکنش به رخدادها در غزه اعلام کرد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که خارج کردن دیپلمات‌ها در راستای وضعیت آماده باش فوق العاده اعلام شده در تمامی سفارت‌های رژیم صهیونیستی در جهان و تدابیر امنیتی بیشتر و انتقال فرستادگان از کشورهای حساس به کشورهای امن‌تر صورت گرفته است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد، کارمندان دیپلمات نباید بیش از حد لزوم از خانه‌هایشان خارج شوند.

کشورهای مختلف صحنه تجمع‌ها و راهپیمایی‌هایی در همبستگی با فلسطینی‌ها در اعتراض به بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه شده است.

حمله حزب الله لبنان به ۳ مقر ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۸

 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروه شهیدان ابراهیم حبیب الدبق و علی عدنان شقیر در مقاومت اسلامی ظهر امروز چهارشنبه به مواضع نظامی «جل العلام»، «زرعیت» و مرکز نظامی دریایی دشمن صهیونیستی در منطقه راس الناقوره حمله کرد.

در بیانیه حزب الله آمده که سه مقر ذکر شده ارتش صهیونیستی با موشک‌های هدایت شونده و سلاح‌های مناسب هدف گرفته شده است.

اعلام 3 روز عزای عمومی در ترکیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴

 دولت ترکیه بعد از ظهر چهارشنبه از اعلام عزای عمومی در این کشور به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه خبر داد.

به گزارش منابع خبری، ترکیه سه روز  عزای عمومی برای قربانیان بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

آنکارا: جنایات اسرائیل بدون مجازات باقی می‌مانند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۵

 «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت که بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس، صلح در منطقه حاصل نمی‌شود.

فیدان با بیان اینکه درگیری‌ها بین رژیم موقت صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی باید هرچه سریعتر متوقف شود، توضیح داد: «آتش‌بس باید بدون قید و شرط برقرار شده و کمک‌های بشردوستانه به غزه ارسال شود».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، وی با بیان اینکه مردم غزه با مرگ حتمی روبه‌رو هستند، اظهار داشت: « آنچه در غزه رخ می‌دهد، نقض کامل [قوانین بین‌المللی و حقوق بشر] است که برای هیچ انسانی قابل تحمل نیست».

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تمام جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی بدون مجازات باقی می‌مانند، تصریح کرد: «هیچ چیز و هیچ اتفاقی، مجازات دسته جمعی مردم فلسطین و محروم کردن آنها از سوخت، آب و غذا را توجیه نمی‌کند».

طبق این گزارش، فیدان با بیان اینکه آنکارا خواستار برداشتن گام‌های واقعی برای رسیدن به صلح در فلسطین است، افزود: « باید سازوکاری وجود داشته باشد که منجر به فعال‌شدن راهکار دو دولتی شود. راهکار دو دولتی، راه حل ایده‌آل و دائمی است».

هیلی: نباید هیچ پناهجویی را از غزه در آمریکا بپذیریم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹

 «نیکی هیلی» نماینده سابق سازمان ملل متحد روز سه شنبه به فاکس نیوز گفت: این کشورهای خاورمیانه هستند که باید پناهندگان غزه را در کشور خود بپذیرند. 

به گزارش «هیل»، نیکی هیلی فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا گفت: من همیشه گفته‌ام که نباید هیچ پناهنده‌ای را از غزه در ایالات متحده آمریکا بپذیریم. حتی زمانی که در سازمان ملل بودم گفتم که نباید آوارگان سوری را به آمریکا ببریم، چرا که معتقدم کشورهایی که در منطقه خاورمیانه هستند، باید آنها را بپذیرند. 

هیلی در ادامه گفت: نظر من در زمان جنگ سوریه هم همین بود و به همین دلیل است که اردن و ترکیه اکنون بیشترین میزان پناهجویان سوری را دارند و صادقانه فکر می‌کنم در شرایط فعلی هم کشورهای حامی حماس باید مردم غزه را بپذیرند. 

وی مدعی شده که کشورهایی مانند قطر، ترکیه و ایران می‌توانند بهترین گزینه برای پذیرش پناهجویان فلسطینی مجبور به کوچ اجباری از غزه باشند. 

اظهارات نیکی هیلی در حالی مطرح می‌شود که رهبران و مردم سراسر جهان نگرانی خود را درباره این که تهاجم زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به غزه چگونه می‌تواند بر شرایط زندگی غیرنظامیان تاثیر بگذارد، ابراز کرده‌اند. به خصوص آنکه اکنون هم این افراد با فشارهای ناشی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی روبرو هستند. 

اظهارات هیلی به دنبال اظهارات جنجالی «ران دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا و رقیب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که در جریان صحبت‌هایش در کارزار انتخاباتی شنبه در آیووا گفت، آمریکا نباید به هیچ عنوان پناهندگان غزه را به داخل خاک خود پذیرا باشد، چرا که به ادعای وی تمام این افراد «یهودستیز» هستند.

السیسی: کوچاندن مردم غزه به سینا را نمی‌پذیریم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۰

 عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر در اظهاراتی گفت که نگرانی‌های خود نسبت به اوضاع غزه را به صدراعظم آلمان اعلام کردم.

وی گفت: گذرگاه رفح را نبستیم اما بمباران رژیم صهیونیستی از سمت فلسطین آن را تعطیل کرد. ما کوچاندن مردم فلسطین از سرزمین خود را نمی‌پذیریم. از بین بردن مساله فلسطین مساله‌ای بسیار خطرناک است. آنچه در غزه رخ می‌دهد تلاشی برای کوچاندن و پناهنده کردن مردم فلسطین در مصر است.

وی در یخش دیگری تاکید کرد: "نوار غزه اکنون تحت سیطره اسرائیل است. ما از سال‌ها پیش تاسیس دولت فلسطینی غیرمسلح را تایید کردیم، مساله فلسطین مهم‌ترین مساله است و تاثیر زیادی بر امنیت و ثبات دارد. کوچاندن مردم فلسطین از غزه به مصر، کوچاندن فلسطینی ها از کرانه باختری به سمت اردن را به دنبال خواهد داشت."

رئیس جمهور مصر افزود: اجازه نخواهیم داد که مساله فلسطین از بین برود و آنچه در غزه رخ می‌دهد اقدام علیه حماس نیست بلکه برای کوچاندن ساکنان غزه است. اگر ایده کوچاندن وجود دارد چرا مردم فلسطین را به منطقه النقب (سرزمین های اشغالی) جا به جا نمی‌کنند.

السیسی در ادامه گفت: میلیونی ها مصری آماده تظاهرات علیه ایده کوچاندن فلسطینی ها از نوار غزه هستند. ما از بین بردن مساله فلسطین و کوچاندن مردم غزه به سینا را نمی پذیریم.

حمایت تمام قد بایدن از جنایات اسراییل
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۸

 بایدن در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به اسرائیل (سرزمین های اشغالی) آمده ام تا همه بدانند که ما در کنار اسرائیل هستیم.

وی افزود: ما می خواهیم مطمئن شویم که اسرائیل هر آنچه (برای جنایت) نیاز دارد را داراست.

بایدن ادامه داد: به نظر می رسد، طرف دیگر مسئول انفجار در بیمارستان المعمدانی است نه شما.

رئیس جمهور آمریکا گفت: جهان منتظر است ببیند چه خواهیم کرد و من به مذاکرات عمیق با شما امید دارم.

نتانیاهو هم به بایدن گفت: می دانم که شما به همراه ما برای بازگرداندن ربوده شدگان (اسیران صهیونیست) نزد حماس مصمم هستید، سفر شما نخستین سفر یک رئیس جمهور آمریکا (به سرزمین های اشغالی) در زمان جنگ است.

وی افزود: ما حمایت شما را به وضوح شاهدیم و همکاری بین ما بی سابقه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: جهان باید برای شکست حماس متحد شود.

پاپ خواستار جلوگیری از وقوع فاجعه‌ انسانی در غزه شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۱

پاپ فرانسیس در سخنرانی هفتگی خود در میدان «سنت پیتر» با بیان اینکه جنگ آینده را نابود می‌کند، گفت: جنگ هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها مرگ و ویرانی به همراه دارد، نفرت را افزایش می‌دهد و کینه‌جویی را چند برابر می‌کند.

رهبر کاتولیک های جهان افزود: از مومنان می‌خواهم که در این جنگ، فقط یک طرف را انتخاب کنند، یعنی طرف صلح؛ اما نه با گفتارها، بلکه با دعا و فداکاری کامل.

پاپ فرانسیس همه تلاش‌های ممکن «برای جلوگیری از فاجعه‌ای انسانی در غزه» را خواستار شد و در کلیسای سنت پیتر دعای ویژه برای صلح خواند.

حماس: اشغالگران مسئول جنایت بیمارستان المعمدانی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز، چهارشنبه ۱۸ اکتبر در بیانیه‌ای تاکید کرد: اشغالگران مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی هستند و دروغ‌های آشکارشان، دیگر هیچ کس را فریب نمی‌دهد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، حماس در بیانیه‌اش افزود: دشمن اشغالگر بیمارستان المعمدانی را هدف قرار داد، ۲۲ آمبولانس آن را بمباران کرد و بیش از ۲۵ پزشک را به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رساند.

جنبش حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر بیمارستان المعمدانی و ۲۲ بیمارستان دیگر را با کادر پزشکی و بیماران درون آن‌ها تهدید به بمباران کرد.

پیش از حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای، هدف از اتهام‌زنی صهیونیست‌ها به مقاومت را «فرار از مسئولیتِ» بمباران بیمارستان «المعمدانی» خواند و تاکید کرد: ما از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کنیم.

امیرعبداللهیان خواستار تحریم فوری و کامل رژیم صهیونیستی شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۶

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) ۲۶ مهر ماه در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار و‌ گفت‌وگو کرد. 

امیرعبداللهیان در این دیدار از برگزاری این جلسه در جده تشکر و قدردانی کرده و بر ضرورت پیگیری جدی قطع فوری حملات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی علیه غزه، ارسال فوری کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه و مقابله با کوچاندن مردم غزه تأکید کرد و افزود: ضروری است این موضوعات در دستور اجلاس امروز باشد.

وزیر امور خارجه همچنین خواستار تحریم فوری و کامل رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی، تحریم نفتی علیه رژیم یاد شده و اخراج سفرای این رژیم جنایتکار از کشورهایی که دارای رابطه با این رژیم غاصب و جعلی هستند، شد.

امیرعبداللهیان همچنین خواستار تشکیل یک تیم حقوقدانان اسلامی برای حمایت از فلسطین شد تا جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را مستند سازی کرده و زمینه طرح و محاکمه جنایتکاران جنگی اسرائیل و حامیان آن در دادگاه‌های بین‌المللی فراهم شود.

وی با اشاره به‌ جنایات جاری صهیونیست‌ها در غزه بویژه نسل کشی در بیمارستان المعمدانی، افزود: لازم است در جلسه امروز جده، موضوع پیگیری حقوقی جنایتکاران جنگی صهیونیست و حامیان آنان مورد توجه و پیگیری جدی سازمان همکاری اسلامی قرار گیرد.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این دیدار از مواضع حمایتی دائمی و شناخته شده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از قضیه فلسطین تشکر کرد. 

وی با تأکید بر ضرورت وحدت امت اسلامی و انسجام موضع در قبال مسأله فلسطین، حمله به بیمارستان المعمدانی را یک جنایت خواند و گفت: لازم است با اتحاد اسلامی، موضع متحدی داشته و نقطه پایانی بر این جنایات بگذاریم. 

حسین ابراهیم طه از پیشنهادات مهم وزیر امور خارجه ایران تشکر کرد و گفت که آنها را مورد توجه و بررسی سازمان قرار خواهد داد.

سازمان جهانی بهداشت: دیگر نمی‌توان وضعیت غزه را کنترل کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۸

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد که به دلیل نبود شرایط مناسب برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه دیگر نمی‌توان وضعیت این منطقه را کنترل کرد.

به گزارش سایت صدی البلد، تدروس ادهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: به دلیل فراهم نبودن شرایط برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، وضعیت غزه دارد از کنترل خارج می‌شود. هر ثانیه‌ای که در ورود کمک‌های پزشکی تأخیر کنیم جان افرادی از دست می‌رود.

وی گفت: کمک‌های پزشکی از چهار روز پیش در مرزهای بین مصر و نوار غزه هستند و نمی‌توانیم آن‌ها را وارد کنیم. باید راه حل فوری برای رساندن کمک‌ها پیدا کنیم.

این اظهارات در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه ایراد می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد که حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که صدها کشته بر جای گذاشت، «از لحاظ گستردگی بی‌سابقه» بود. این سازمان، حمله مذکور را محکوم کرد.

ریچارد پپرکورن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در کرانه باختری و نوار غزه گفت: «این حمله از نظر وسعت بی‌سابقه است. تاکنون ۵۱ حمله به مراکز درمانی در غزه صورت گرفته است که منجر به کشته شدن ۱۵ کارمند بهداشت و زخمی شدن ۲۷ تن دیگر شده است.

پنتاگون: تیم‌ عملیات ویژه به اسرائیل اعزام کردیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۲

یک رسانه آمریکایی به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که واشنگتن تیم‌های عملیات ویژه خود را به سرزمین‌های اشغالی اعزام کرده است.

نیویورک تایمز در این باره به نقل از یک مقام وزارت دفاع آمریکا نوشت: تیم کوچکی از نیروهای عملیات ویژه را به اسرائیل اعزام کرده‌ایم.

وی گفت: تیم ما در اسرائیل به دستیابی به اطلاعات درباره اسرا در غزه کمک می‌کند.

این مقام وزارت دفاع آمریکا همچنین افزود: ما در اقدامی پیشگیرانه پیش از انجام هر عملیات احتمالی، هواپیماهایی را در منطقه مستقر کرده‌ایم.

وی همچنین اعلام کرد: ما هیچ تیم کماندوی را به اسرائیل اعزام نکرده‌ایم.

سازمان همکاری اسلامی بمباران بیمارستان غزه را محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۱

سازمان همکاری اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه را تروریسم دولتی سازمان‌یافته توصیف و قتل‌عام فلسطینی‌های مستقر در این بیمارستان را محکوم کرد.

به گزارش روسیا الیوم، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد، حمله شامگاه سه‌شنبه به بیمارستان المعمدانی را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانسته و محکوم کرد.

سازمان همکاری اسلامی از جامعه جهانی خواست برای پایان دادن به جنایت‌های جنگی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه مرتکب می‌شود فورا وارد عمل شده و از ملت فلسطین حفاظت کند.

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به لبنان هشدار داد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵

وزارت خارجه آمریکا هشدار درباره سفر به لبنان را به بالاترین سطح افزایش داد و به آمریکایی‌ها توصیه کرد که به دلیل وضعیت امنیتی غیرقابل پیش‌بینی در لبنان به این کشور سفر نکنند.

به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: سطح هشدار درباره سفر به لبنان را به بالاترین سطح رسانده‌ایم و از اعضای خانواده‌های کارمندان دولت آمریکا می‌خواهیم در وضعیت‌های فوق‌العاده این کشور را ترک کنند.

در این بیانیه آمده است: به دلیل وضعیت امنیتی غیرقابل پیش‌بینی لبنان و تبادل حملات موشکی و توپخانه‌ای میان اسرائیل و حزب‌الله و دیگر گروه‌های مسلح به لبنان سفر نکنید. به دلیل تنش‌ها و درگیری مسلحانه و جنایت و ربودن و توانایی محدود سفارت آمریکا در بیروت برای حمایت از شهروندان آمریکایی بهتر است به این کشور سفر نکنید.

وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه اعلام کرد: برخی گروه‌ها برای حملات احتمالی در لبنان برنامه‌ریزی می‌کنند. این گروه‌ها احتمالا بدون هشدار قبلی مراکز توریستی، حمل و نقل، بازارها و مراکز دولتی محلی را هدف قرار می‌دهند. دولت لبنان نمی‌تواند حمایت از شهروندان آمریکایی را در برابر اقدامات خشونت آمیز غافلگیر کننده تضمین کند. به دنبال درگیری‌های اخیر میان اسرائیل و غزه تظاهرات گسترده‌ای رخ داد. شهروندان آمریکایی باید از نزدیک شدن به محل اعتراضات خودداری کنند. تهدیدی که کارمندان دولت آمریکا در بیروت در معرض آن قرار می‌گیرند، خطرناک است. در نتیجه باید در سایه تدابیر امنیتی شدید به فعالیتشان ادامه بدهند.

اعتصاب سراسری در کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۶

امروز (چهارشنبه، ۱۸ اکتبر) در دوازدهمین روز عملیات طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و در پی تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که آخرین آن، هدف قرار دادن بیمارستان «المعمدانی» است که صدها نفر طی آن به شهادت رسیدند، استان‌های مختلف در کرانه باختری برای اعلام همبستگی با مردم غزه، اعلام اعتصاب کردند. 

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «وفا»، با فراخوان نیروهای ملی و اسلامی، استان‌های مختلف کرانه باختری اعلام اعتصاب کردند.دانشگاه‌ها، بانک‌ها، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و محل‌های تجاری تعطیل شدند و در عین حال از مردم خواسته شده تا به فعالیت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی در کلیه مناطق و خیابان‌ها و میادین ادامه دهند. 

فلسطینیان خشمگین در کرانه باختری از شب گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری به خیابان آمده‌اند و خواستار کناره‌گیری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قدرت به دلیل عدم شایستگی برای احقاق حق ملت فلسطین شدند.

سناتور آمریکایی: بمباران بیمارستانی در غزه جنایتی غیرقابل توصیف است
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴

 برنی سندرز سناتور مستقل و کهنه‌کار مجلس سنای آمریکا در واکنش به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه، بمباران بیمارستانی در این منطقه را «جنایتی غیر قابل وصف» خواند.

 تارنمای رسانه آمریکایی «هیل» (TheHill) با انتشار این خبر نوشت: برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در واکنش به تشدید خشونت ها در غزه سکوت خود را شکست و بمباران بیمارستان «المعمدانی» را که به کشته شدن صدها فلسطینی منجر شد، جنایتی غیر قابل توصیف خواند.

مسکو: بمباران بیمارستان غزه یک جنایت بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۱

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با رادیو اسپوتنیک بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی را یک جنایت و اقدامی غیرانسانی توصیف کرد.

شب گذشته (سه‌شنبه)، منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

زاخارووا در واکنش به جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین گفت: «قطعاً ما چنین اقدام مجرمانه‌ای را جنایت و اقدام غیرانسانی تلقی می‌کنیم».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود که تحولات در منطقه آب آسیا بسیار چشمگیر است و به لحظات هولناکی رسیده است. وی توضیح داد: «این رخدادها همگی از سوی واشنگتن و لندن کارگردانی و هدایت می‌شود».

 زاخارووا تصریح کرد که تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا فراتر ازمنطقه رفته است و گفت: «شمار قربانیان سرسام‌آور است. اوضاع فراتر از منطقه رفته است و این یک فاجعه انسانی در مقیاس جهانی است».

بیمارستان معمدانی با این بمب یک تنی هدف قرار گرفت+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۷

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت: بمبی که با آن بیمارستان معمدانیِ غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-84 بود.

تعداد بازدید : 1340

مارک ۸۴(Mark 84) بمب سقوط آزاد چندمنظوره ساخت آمریکا است که حدود یک تن وزن داشته و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد./ اقتصادسنج

قطر: حمله به بیمارستان ها اقدامی خطرناک است
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی که به شهادت دستکم ۵۰۰ فلسطینی منجر شد، محکوم کرد. 

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت خارجه قطر ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، آن را کشتار وحشیانه و جنایت علیه غیرنظامیان خواند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: «از جامعه جهانی می‌خواهیم که به مسئولیت خود برای بازدارندگی اسرائیل و ممانعت آن از ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه غیرنظامیان عمل کند». 

در این بیانیه همچنین آمده است که گسترش حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مدارس اقدامی خطرناک است که پیآمدهای ناگواری برای امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت. 

همچنین وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را بشدت محکوم کرد. 

در بیانیه مذکور آمده است که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، تأثیرات منفی بر امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت. 

هشدار فوری اسرائیل به صهیونیست ها برای خروج از ترکیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵

پس از جنایت تازه صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستانی در غزه، ستاد  امنیت این رژیم سه شنبه شب برای اتباع خود در ترکیه هشدار امنیتی صادر کرد.

به گزارش منابع خبری، ستاد امنیت رژیم اسرائیل به صهیونیست‌های ساکن ترکیه هشدار داده که بلافاصله پس از حمله اسرائیل به بیمارستانی در غزه، این  کشور را ترک کنند.

گوترش: حملات حماس، مجازات دسته‌جمعی علیه غزه را توجیه نمی‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۴

دبیرکل سازمان ملل که به چین سفر کرده است، در واکنش به جنایت تازه صهیونیست‌ها و بمباران بیمارستانی در غزه گفت که حملات حماس در هفتم اکتبر موجب نمی‌شود که اقدام رژیم صهیونیستی در مجازات جمعی مردم فلسطین توجیه شود.

 آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت: حملات ۷ اکتبر حماس نمی‌تواند مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین را توجیه کند. من از کشته شدن صدها تن در بمباران بیمارستانی در غزه وحشت‌زده شدم.

دبیرکل سازمان ملل افزود: به دلایل بشردوستانه خواستار آتش‌بس فوری هستم. همچنین من از حماس می‌خواهم که گروگان‌ها را بدون قید و شرط آزاد کند و از اسرائیل هم می‌خواهم که اجازه دهد کمک‌های فوری به دست مردم غزه برسد.

به گفته شاهدان عینی در غزه، حملات هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه، تنها چند ساعت پس از حمله مرگبار به بیمارستان المعمدانی که بیش از ۵۰۰ کشته بر جای گذاشت، همچنان غزه را هدف حملات بی‌امان خود گرفته است.

حمزه ابراهیم، از شهروندان غزه در مصاحبه با الجزیره گفت: «مردم در ترس و اضطراب زندگی می‌کنند. بمباران در همه جا هست. می‌توانستم صدای بمباران را بیرون از خانه‌ام بشنوم. وضعیت روز به روز بدتر می‌شود. حتی مکان‌های امن هم هدف قرار گرفته‌اند.»

مصر و اردن بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۳

وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، اردن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگر مسئول این اقدام خطرناک است. 
وزارت خارجه مصر نیز در بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها برای بمباران بیمارستان المعمدانی را بشدت محکوم کرد. 

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر کمک رسانی فوری به غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۳

 وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس امروز سه‌شنبه در مسقط پایتخت عمان نشست فوق‌العاده‌ای برگزار و طی آن تحولات فلسطین را بررسی کردند. 

وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای تأکید کرد که در این نشست بر ضرورت ارسال کمک‌های انسانی فوری به ساکنان نوار غزه و تأمین امنیت ارسال این کمک‌ها تأکید شد. 

حاضرین در این نشست تحولات اراضی اشغالی فلسطین، افزایش خشونت‌ها و بمباران محله‌های مسکونی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را که به شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از مردم غزه منجر شده است، مورد بررسی قرار دادند. 

خبرگزاری عمان گزارش داد که پیش از برگزاری این نشست، وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و تحولات نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین را بررسی کردند. 

سلطان عمان در این دیدار بر ضرورت تشدید تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای پایان دادن به تنش‌ها و استفاده از زور و خشونت و نیز حمایت از غیرنظامیان و تأمین مایحتاج ضروری برای آن‌ها تأکید کرد. 

زخمی‌شدن ۴۴۰۰ صهیونیست از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۲

 وزارت بهداشت رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت که از زمان آغاز عملیات گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ۴۳۹۹ صهیونیست زخمی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که ۳۳۳ صهیونیست هنوز در بیمارستان بستری هستند که حال نیمی از آنها وخیم است.

این وزارتخانه تعداد دقیق صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات طوفان الاقصی را اعلام نکرد اما رسانه‌های این رژیم، این رقم را حدود ۱۸۰۰ نفر گزارش داده‌اند.

ظریف: شرم بر غرب و سازمان ملل
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۱

وزیر امور خارجه پیشین ایران در پیامی در واکنش به حمله به یک بیمارستان در غزه، «مماشات» با رژیم صهیونیستی را دلیل تداوم جنایت‌های جنگی آن تلقی کرد.

 «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه پیشین ایران در واکنش به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران یک بیمارستان در شب گذشته، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مماشات با جنایت‌کاران جنگی اسراییلی که در واقع، نازی‌های تناسخ‌یافته امروزی هستند باعث تشدید توحش بی‌رحمانه شده است.

ظریف با انتقاد از عملکرد جامعه بین‌المللی در این زمینه نوشت: شرم بر غرب. شرم بر سازمان ملل. شرم بر دنیا.
وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو به دنبال بمباران بیمارستان غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۱

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه سه‌شنبه پس از حمله مرگبار به بیمارستانی در غزه با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده است، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که برای گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه عازم سرزمین‌های اشغالی است، به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی با نتانیاهو تلفنی صحبت کرد.

در بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است که بایدن «از طرف تیم امنیت ملی خود گزارش‌های تکمیلی در مورد تلفات جانی وحشتناک» مرتبط با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را دریافت کرد و در جریان اوضاع قرار گرفت.

حزب‌الله از شکار تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی خبر داد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۰

 حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این تانک توسط گروه شهیدان حسین الطویل و مهدی عطوی هدف قرار گرفته شده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده که این تانک در منطقه الراهب هدف قرار گرفته شده و در جریان آن سرنشینان تانک کشته و زخمی شدند.

اتحادیه عرب: غرب باید فورا فاجعه حمله به غزه را متوقف کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۹

احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب سه‌شنبه شب در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی گفت: غرب باید فورا این تراژدی را متوقف کند.

عبدالغیط در صفحه‌ی خود در ایکس نوشت: کدام عقل جهنمی به عمد بیمارستانی را با بیماران بی‌دفاع آن بمباران می‌کند.

ابوالغیط افزود: ساز وکار ما در کشورهای عربی درحال مستندسازی جنایت جنگ از سوی رژیم صهیونیستی است و جنایتکاران هرگز از مجازات قسر درنمی روند.

افزایش شمار شهدا و زخمی های غزه به بیش از 14 هزار نفر

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به رغم جنایت و کشتاری که در بیمارستان المعمدانی با بیش از ۵۰۰ شهید انجام داد دوازدهمین روز جنگ در غزه را نیز بی‌توجه به انتقادات جهانی با کشتارهای جدید آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه از افزایش تلفات شهدا و قربانیان خبر داد و اعلام کرد که تجاوزات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی بیش از ۳۲۰۰ شهید و ۱۱۰۰۰ زخمی برجای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

به نقل از الجزیره، وزارت داخلی در غزه از شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات جدید صهیونیست‌ها در جبالیا در شمال نوار غزه و شهادت ۱۲ نفر دیگر در حملات به خان یونس خبر داد.

این وزارتخانه گفت که این حملات بر مناطق القصاصیب و حلیمه السعدیه در جبلیا متمرکز بود.

خبرگزاری فلسطینی سما نیز در این باره اعلام کرد، بامداد چهارشنبه در بمباران رژیم صهیونیستی که چندین خانه را در جبالیا النزله، خیابان سراری و منطقه قصاصیب در شمال نوار غزه هدف قرار داد، دست کم ۳۸ شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

سه شهروند نیز در پی حمله جنگنده اشغالگران به نانوایی البنا در مرکز سوف النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.

بر اثر بمباران خانه متعلق به خانواده ابوبکر در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، تعدادی شهروند شهید و زخمی شدند. یک خانه متعلق به خانواده لبد نیز در نزدیکی مسجد الیرموک در غزه، ویران شد و بر اثر آن تعدادی از شهروندان شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. همچنین منزل خانواده «سکیک» در خیابان عمر المختار روبروی بانک تولید در غزه هدف قرار گرفت.

منابع محلی نیز از شهادت دو شهروند و زخمی شدن ۱۳ تن دیگر در حمله به ساختمانی مسکونی در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

الجزیره نیز اعلام کرد، تعداد اجسادی که به بیمارستان شهدای الاقصی در غزه منتقل می‌شود، رو به افزایش است.

ارتش اشغالگر از ساکنان شهر غزه خواسته منازلشان را تخلیه و به سمت جنوب بروند.

همچنین در خبری دیگر،‌ رسانه‌های عبری اعلام کردند، هواپیمای جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا از ترس حملات موشکی مقاومت در فرودگاه بن گوریون به زمین نمی‌نشیند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس حملات موشکی متوالی گسترده‌ای را به تل‌آویو، ریشون لتزیون، عسقلان و تعدادی از مناطق در اراضی اشغالی انجام دادند.

القسام همچنین شهرک سدیروت، مجتمع «مفتاحیم» و محل استقرار نیروهای صهیونیست در اشکول و کفارعزه را با موشک و گلوله‌های خمپاره بمباران کرد و همچنین تعدادی نقطه در غلاف غزه را هدف قرار داد.

گردان‌های القسام از بمباران تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مفکعیم با یک موشکی خبر داد.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کردند که «تل‌آویو» را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان توسط دشمن در نوار غزه، موشک بمباران کرد.

این در حالی است که فلسطینی‌ها و جهان همچنان در شوک کشتار روز سه‌شنبه در بیمارستان المعمدانی توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی هستند که در سنگین‌ترین تلفات تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها به نوار غزه از هفت اکتبر تا به الان، منجر به شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی شد.

واکنش های گسترده بین المللی به جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان  المعمدانی/ افزایش شمار شهدا و زخمی های غزه به بیش از 14 هزار نفر

سفر بایدن به اردن لغو شد

در پی بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی، سفر رئیس جمهور آمریکا به اردن لغو شد.

به گزارش خبرگزاری "عمون" کشور اردن، نشست چهارجانبه که قرار بود امروز چهارشنبه با حضور عبدالله دوم، پادشاه اردن و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و محمود عباس، رئیس تشکبلات خودگردان فلسطین و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر برگزار شود را لغو کرد.

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تصمیم گرفتیم نشست چهارجانبه را لغو کنیم، زیرا واشنگتن قادر به تصمیم‌گیری در خصوص توقف جنگ نیست.

وی گفت که لغو نشست با هماهنگی تشکیلات خودگردان، قاهره و واشنگتن انجام شد.

وزیر خارجه اردن همچنین تاکید کرد که سفر جو بایدن به امان نیز لغو شد و او چهارشنبه به اردن نمی‌آید.

ایمن الصفدی خاطرنشان کرد که بمباران بیمارستان المعمدانی جنایت جنگی وحشیانه است که نمی‌توان نسبت به آن سکوت کرد.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

مدودف حمله به بیمارستان غزه را جنایت جنگی خواند

دمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه یک «جنایت جنگی» و «فجیع» است.
 
به گزارش تاس، مدودف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: مسئولیت نهایی این حمله با آمریکا و کسانی است که بی‌رحمانه از جنگ در کشورها و قاره‌های مختلف سود می‌برند.
 
واکنش آلمان به شهادت صدها نفر در حمله به بیمارستان غزه: شوکه شدیم
 
وزارت خارجه آلمان بامداد چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اماکن غیرنظامی خصوصا بیمارستانی کاملا عملیاتی با بیماران و پرسنل پزشکی، نباید تحت هیچ شرایطی و توسط هیچ کسی مورد حمله قرار گیرد. شهروندان باید در درگیری‌ها حفاظت شوند.

محمود عباس: جنایت بیمارستان المعمدانی قابل بخشش نیست

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی قابل بخشش نیست.

به گزارش الجزیره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی گفت که اسرائیل بیمارستان المعمدانی را بمباران کرد و این جنایت قابل بخشش نیست.

وی گفت: با اردن و مصر در خصوص لغو نشستی که قرار بود فردا با در امان با جو بایدن داشته باشیم به توافق رسیم.

محمود عباس تاکید کرد: من خواستار مجازات کابینه اشغالگر و فراهم کردن حمایت‌های بین‌المللی از مردم فلسطین هستم. جنایت علیه ملت ما باید متوقف شود.

رئیس تشکلات خودگردان فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: یوم النکبه جدید را نمی‌پذیریم و اجازه نخواهیم داد که ملت ما بار دیگر کوچ کنند. به هیچ وجه سخنی جز توقف جنگ را نمی‌پذیریم.

محمود عباس همچنین افزود: مردم فلسطین را به وحدت و همبستگی دعوت میکنیم زیرا اوضاع بسیار خطرناک است. طرح‌های اسرائیلی برای کوچ اجباری انجام نخواهد شد و با آن مقابله می‌کنیم. از سرزمین خود خارج نخوایم شد و اجازه نخواهیم داد که مانند گذشته کسی ما را از خاک خود بیرون کند.

واکنش وزیر امور خارجه به بمباران «المعمدانی»

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونسیتی گفت : زمان برای اتحاد جهانی بشریت علیه این رژیم جعلی منفورتر از داعش و ماشین کشتارش فرارسید.

 حسین امیر عبداللهیان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت : « پس از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران و قتل‌عام بیش از هزار نفر از زنان و کودکان بی‌گناه در بیمارستان ‎#المعمدانی زمان برای اتحاد جهانی بشریت علیه این رژیم جعلی منفورتر از داعش و ماشین کشتارش فرارسیده است.»

واکنش حزب الله به جنایت بیمارستان«المعمدانی»

حزب الله لبنان در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی از تمام ملت های عربی و اسلامی خواست به میدان‌ها بیایند.

 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص جنایت وحشیانه و غیرانسانی رژیم جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان «المعمدانی» غزه که صدها بی گناه در آن شهید شدند تاکید کرد: این جنایت در ادامه جنایت‌های قبلی از زمان تاسیس این رژیم جنایتکار و غاصب در دیریاسین، حولا، صبرا و شاتیلا و همچنین کشتار قانا است که در طول سالیان اشغالگری انجام شد و چهره حقیقی و جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطان آن را نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که تمام بیانیه‌های محکومیت دیگر کافی نیست و از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تحرکات فوری انجام دهند و به سمت میدان‌ها و خیابان ها حرکت کنند و خشم شدید خود را نشان داده و به دولت ها و کشورها جهان فشار بیاورند که تحرکات فوری نسبت به این جنایت‌ها انجام دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که امروز چهارشنبه باید روز خشم بی سابقه علیه دشمن صهیونیستی و جنایت‌های آن و همچنین علیه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷۵
مقصر فجایع انسانی که در غزه رخ می دهد، آنانی هستند که کبریت اول را زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در جنگ نقل و نبات و شیرینی پخش نمی کنند.
جنگ و جنگ افروزی نشان از بربریت انسان و افکار حیوانی آنانی است که دائماً بر طبل آن می کوبند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۷۵ ساله این کبریت زده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کبریت اول رو سید ضیا طباطبایی نوکر انگلیس و فرانسه زد
و زمین های مسلمونا رو می خرید و به یهودیا می داد بعدش هم غرب سلاح دادن و حمایت کردن تا یهودیا بقیه سرزمینای مسلمونا رو بگیرن و اونجا رو اشغال کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش صهیونیسم و آمریکا و سران عرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کی قراره غیرت کشورهای عربی و اسلامی ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خفه شید حامیان اسرائیل کودک کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فلسطین ها می خواستند نفروشند
آخه اینم یک قصه است.
سید ضیا یک پلاک زمین خرید داد به یهود
پلاک دوم خرید داد به یهود
پلاک سوم هم خرید داد به یهود
فلسطینی کور بود نمی دید چیکار می کند.
اگه من وشما بودیم پلاک چهارم دیگه نمی فروختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
من نمی دونم منظور شما رو متجه بشم کبیرت اول اشغال 75 ساله فلطین جنایتهای 75 ساله فلسطین محاصره شدید 20 ساله غزه است ترورهای روزانه مردم در غزه است توهین های روزانه شهرک نشینان به فلسطینیان 6 هزار اسیر فلسطینی یا حمله حماس به پادگان در غزه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وطن فروشان و خائنین داخلی جز محدود طرفداران اسرائیل کودک کش هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فقط یک صفت میشه به اسرائیل داد که واقعیت و حقیقت اسرائیل نشون بده اونم کودکش هست مرگ بر اسرائیل کودک کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فقط از اسرائیل کودک کش این جنایت برمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
باید صهیونیست هایی که بر جنایات اسرائیل ماله کشی می کنند شناسایی بشن تا همانند اربابان شون کمر به قتل فرزندان ما نزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چه فجایعی ببار آورد این طوفان الاقصی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ده روز از آغاز جنگ گذشته حافظه برخی اندازه یک ماهی است فراموش کردید روز اول حماس چند نفرغیر نظامی را قتل عام کرد و این جنگ ویرانگر را راه انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کبریت اول را اسرائیل زد که نزدیک یک قرن است که فسطینیان را آوراره کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بله...درسته....اونها که75 سال قبل با ورودشان آتش جنگ در فلسطین آرام را روشن کردند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خبر جدید:
موشک به پارکینگ بیمارستان خورده نه ساختمان اصلی
کشته های بیمارستان 20 تا 30 نفر هستند و 500 کشته صحت ندارد
حجم تخریب میتونه کار یک موشک معمولی و ضعیف باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقا درست می فرمائید دوست عزیز کبریت اول رو همین صهیونیست های کودک کش 75 سال پیش زدند که یک کشور دیگه رو به زور غصب کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کبریت اول رو 75 سال پیش صهیونیستها زدن با اشغال و کشت و کشتار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یه کلام از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حرف مفت نزن غربگدا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگه در قرآن نوشته نشده قوم یهود به فرمان خدا در زمان موسی به این سرزمین مهاجرت کردن. مگه حضرت داوود و سلیمان پادشاه اسراییل نبودن. پس دلیل شما که میگید یهودیان نباید آنجا باشن چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر کسی که از اسرائیل حمایت کند
هلاکت در انتظار این افراد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بنده که در استدلال کم نمیارم
و برا دشمن خودم هم زندگی خوب و خوش آرزو می کنم
نه مرگ
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در پاسخ به علی
ایرانیها هم یک زمان مرزهاشون از چین بود تا آلمان حالا برن بگن کشور پس بده
یا مثلا مهاجرین افغان بیان قسمتی از ایران را بخرن بعد بگن اینجا افغانستانه مگر با خرید زمین میشه حویت اونهم گرفت نه اسرائیلیها این کار را کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
علنت خدا را بر این انسان های و حیوان های وحشی که به بیمارستان هم رحم نمی کنند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خجالت بکشید ماله کشی های غرب گرا انشاالله این جرثومه فساد بزودی نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
CNN صدایی رو منتشر کرد که دو مبارز حماس دارن به هم می گن موشک مال خودمون بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پاسخ به علی : نه علیجون حدا در قران ننوشته اسرائیلی ها به فلسطین مهاجرت کردن. یهود در مصر بودن زیر دست فرعون مهاجرتشون هم حدود اردن بوده نه فلسطین اونم یه قبیله کوچک نه چند میلیون مهاجر یهود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشیاس ۱۰:۰۲ عجب مننطق و استدلال قوی پشت این پیامته!!!
از کی تا حالا خریدن زمین شده اشغالگری؟
پس اگه این طوره مسئولانمون کل شمال رو اشغال کردن چون زمینای اونا رو خریدن ویلا ساختن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس 10:19 نوکر انگلیس که یکی یکی خونه نمی خره چند تا منطقه رو یم خریده یه مدت نگه میداشته بعد می فروخته سیم کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یک کیلو حلوا ارده
200 هزارتومان
چرا؟؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
!!!!!!!!!
آقا موشک خودشون خورده به پارکینگ که؟؟؟
خب چرا انقدر شلوغش کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کبریت اول را رژیم صهیونیستی با اشغال خاک فلسطین زده است و امریکا ، انگلستان و ... هم از جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی حمایت کردند رژیم صهیونیستی نباید محافظت شود چون اشغالگر است
اسراییل چه سودی از بمباران بیمارستان در غزه می برد؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقاً.
سود را طرف مقابل می برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه سود نداره چرا دو روز قبل گفت بیمارستان رو ظرف 24 ساعت تخلیه کنین صلیب سرخ هم گفت همچی چیزی امکان نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سخنگوی ارتش کودکش اسرائیل خودش اعلام کرده ما بمباران کردیم حالا تو میگی نه والله که رو نیست شما غربگدا ها و دنیا پرستان دارید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
موشک های اسرائیلی نقطه زن فوق دقیق هستند با اختلاف چند سانتیمتر عمل میکنن.
بسیار بعید است که اسرائیل که کل اجماع جهانی غرب رو به دست آورده بود چنین اشتباهی مرتکب بشه. هیچی سودی برای اسرائیل در چنین کاری نیست و ضرر خالص هست.
اگر هدفش تلفات گرفتن بود میتونست به روند حملات با شدت بیشتر ادامه بده و در 24 ساعت به این تلافات برسه بدون اینکه افکار عمومی جهان رو تا این حد علیه خودش بسیج کنه

با حساب دودوتا چهارتا بسیار بعید میرسه که زدن این بیمارستان کار اسرائیل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هیچی ولی گزینه دیگه ای هم نداره جرات ورود به زمینی را نداره سربازش با وجود برتری عددی و تجهیزات شجاعت جنگدن ندارن الان 11 روز که می خواد غزه را تصرف بکنه ولی توان نداره فقط می خواد بمباران بکنه تا دولت نتنیاهو بتونه افکار عمومی اسرائیل که آمیخته شده با جنایت هستند را راضی نگه داره
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همان سودی که از کشتار صبرا و شتیلا برد.معلومه هنوز صهیونیست رو نشناختی،اینا واسه خونه تو هم تیز کردن بنده خدا.خودشون رو قوم برتر و بقیه رو حیواناتی به شکل انسان میبینند.نکنه میخای صبرا و شتیلا رو هم ماله بکشی؟صهونیست بچه حرامزاده لوسی است که به محض اینکه ناراحت میشود همه چیز را میشکند و خراب میکند علنا تا بزرگترهایش در اروپا و آمریکا هرچه میخواهد به او بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نسل کشی سودیه که میبرن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
میخواهد رعب ووحشت ایجاد کنه بگه ببین بیمارستان میزنم من وحشی ام به هیچ چیز رحم نمیکنم فهمیدی آلبانی نشین یهودی صهیونیست آخرش نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسرائیل یه موجود بی وجود است که سود و زیان حالیش نیست. لابی قدرتمندش در آمریکا دولت آن کشور را کت بسته در اختیارش داده. چون توان جنگیدن رو در رو با یه مشت جوان غزه ای ندارد به اینجور حماقت ها دست می زند تا دل مردم اشغالگرش را خنک کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینها لذت میبرند از کشتن فلسطینیها اصلا اینا عربها رو داخل آدم حساب نمیکنن نه عربها رو بقیه را هم همینطور فقد خودشان را چون نژاد برتر میدانند بر اساس همین فرهنگ ضد بشری از قتل فلسطینها لذت میبرند !این جنایات سبوعانه بخاطر این خلق وخوی آنهاست شما به رفتار صهیونیستها در برابر جنایاتی که در غزه رخ میده نگاه کن چقدر خوشحال هستند و حتی همین جنایت زدن بیمارستان و کشتار صدها زن و کودک و بیمار که تمام دنیا آنرا محکوم کردن حتی دوستان آنها هم اینجا کم آوردن و عمق فاجعه چنان تلخ بوده که آنها هم محکوم کردن اما اظهارت وقیحانه صهیونیستها را ببینید ا پی به ماهیت دد منشانه و ضد انسانی آنها ببرید .
الی
| United States of America |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آق مهدی ماشین حسابت باطریش تموم شده احتمالأ. دو دو تا رو هم نمیتونه درست حساب کنه. آخه مرد حسابی این چه طرز تفکریه حیف اون اسم. رژیم اشغالگر ۷۵ سال این ملت و آواره کرده هر
نوز هم هر روز یک عده جدید رو آواره میکنه ‌ شهرک میسازه. خوب این بدبخت فلسطینی چیکار کنه؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۱:۱۲
لطفا پاسخ منطقی بده. با عجز و لابه و وصله چسبوندن چیزی حل نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شرق گداها یک پاسخ منطقی به این پرسش ساده ندادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حمله به افراد غیر نظامی و بیمارستانها در تمامی جنگها محکوم است از هر طرف نزاع که باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ییمارستان المعمدانی در اثر خطای موشک حماس به این روز افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
میخواد کل غزه رو خالی از سکنه کنه و اونجا شهرک بسازه میخواد بگه حتی تو بیمارستان هم جاتون امن نیست برید به مصر یا جای دیگه این سود اسرائیله دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
میخواد از مردم غزه انتقام بگیره چون نیروهای حماس توی تونل هستنند و اسراییل تا حالا تونسته تعداد خیلی کمی از اونها رو به شهادت برسونه. احتمالا دنبال اخراج اونها به مصر هم باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقاً سوالتون بجاست، واقعاً هیتلر چه سودی از هلوکاست می‌برد؟؟؟! مشخصاً هلوکاست هم افسانست. چون سوزوندن یعده بدبخت بیچاره که شوفاژو خونه هیتلرو گرم نمی‌کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
غزه تنها جایی که موی دماغ صهیونیست‌هاست. فقط یه هدف میتونه داشته باشه مجبور کردن مردم به تخلیه فوری غزه و موافقت اجباری مصر با اسکان آن‌ها در شبه جزیره سینا. چون مردم محاصره شده تنها پناهشون مدارس و بیمارستان‌هاست. توجه کنید درحال حاضر توی اسرائیل افراطی‌ترین و نژادپرست‌ترین سیاست‌مدارا حاکمند یعنی کسانی که معتقدند غیر یهودی‌ها جنتیلند و بهترین جنتیل‌ها باید کشته شوند. وقتی تشکیل یک حکومت بر مبنای نژادپرستی باشه و با کشتار بی‌رحمانه روی کار اومده باشند اگر حتی 2.2 میلیون ساکن غزه رو قتل عام کنند ککشون نمیگزه و مثل جشن پوریم هر ساله این رویدادو جشن می‌گیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسرائیل تا حالا چندتا کودکو کشت؟ سودش چی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از هزارتا بچه ای که توی این چند روز کشته چه سودی بره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وقتی قراره نسل کشی کنی
وقتی قراره کل فلسطین به خاکت ضمیمه کنی
وقتی قراره از شر دو میلیون نفر خلاص بشی
و ...
این کار و می کنی.
یک عده ای اینجا خودشونو به خواب زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سودش اینه که این جانی ها فکر میکنن حماس تونلهاش زیر ابیمارستانه بهمین خاطر میزنن اما بخاطر این هدف حاضرن
همه رو قتل عام کنن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این رژیم اینقدر جنایتکار هست که با پشتیبانی امر یکا هر جنایتی برای امکان پذیر هست ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آقای مهدی به قول خودت موشک فوق دقیق بوده. معلوم شده موشک آمریکاییه. با حساب دو دوتا موشک آمریکایی 1 تنی فوق دقیق چه جوری رسیده دست حماس؟ مگه تفنگه 5 کیلوییه که میگن قاچاق شده؟ حتما هم با پراید از اوکراین قاچاق شده؟
حماس هم حتما همین یه دونه موشک رو قاچاق کرده. پس بقیش کجاس؟ اگه از این موشکا داشتن حتما ازش تا حاا استفاده میکردن.
احمد
| Norway |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
امروز صبح اولین بار تلویزیون الجزیره فاش ساخت که بیمارستان عزه به وسیله گروه های فلسطینی انجام شده و برای اثبات نطر خود موشک‌های آن گروه ها را که به بيمارستان اصابت کرده اند نشان داد و می‌دانیم که مرکز تلویزیون و سایت الجزیره در قطر و صاحب امتیاز آن نیز شیوخ قطر می‌باشند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
فیلمی که از بیمارستان دیدیم این بود که تعدادی اتومبیل در محوطه پارکینگ سوخته بودند بدون اینکه آسیبی به کف پارکینگ خورده باشد که بیانگر این موضوع است که موادی آتش زا بروی آنها ریخته و باعث سوختنشان شده و اثری از خرابی پارکینگ نبوده لذا به احتمال بسیار مواد آتش زا از آسمان بروی آنها ریخته که به احتمال زیاد سوخت موشک بعلت خرابی برگشت شده و خسارت ببار آورده
خاک بر سر غربگداهای وطن فروش که طرفدار صهیونیست ها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کسی اینجا طرفدار اسرائیل نیست. ولی بدون شک این به این معنی نیست که طرفدار حماس باشن
مامخالف جنگ هستیم فرقی نمیکنه چ جنگی و کجا؟ همیشه در جنگ مردم بی گناه بیش از سیاستمداران تلفات میدن

این بار جنگ رو حماس آغاز کرده واسه همین افکار بر علیهش هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
من به شخصه نظم اینه که خاک بر سر کسی که با اینکه میدونه در این جنگ به هیچ وجه حریف دشمنش نیست ولی سر یه دستور سیاسی احمقانه جون کلی آدم رو به باد میده!
اون احمق هایی که ریختن بیرون و شادی کردن نوک دماغشون رو هم نمیبینن! کامل واضح بود که کشتار مردم غزه رخ میده
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بمب یک تنی میفهمی یک تن حماس و حرب الله هم این رو در اختیار ندارن . اگر ذره ای شک دراین بود که الان دنیای زر و زور در بوق و کرنا کرده بود . تو خود ت و نفروش به این ذهن مریضت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اونی که گفتش عربستان نابود میشه ولی وزیر امور خارجه عربستان به خاطر عکس قاسم سلیمانی کنفرانس بر گزار نکردش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر وطن فروشها و جماعت خبیثی که برای خوش رقصی برای اربابانشان حتی حاضرن این چنین جنایتی را توجیه کنند شما روی هر چه جنایتکار در تاریخ را سفید کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بیشترین سود رو الان ازاین جنگ وبمباران بیمارستان روسیه میبره .کل خاور میانه و آمریکا رو درگیر کرده تا نفس راحتی بکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
محمدجان این غربگداها دیگه از انسانیت هم عبور کردند. قلبشان از سنگه وبس...صحبت با اینها هم آب در هاون کوفتنه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دیگه حتی تشت آب سرد هم درد شما را مداوا نمی کند. بهتر است به فکر تهبه پماد باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نه دادا همه غربگداها اینطور نیستن
فقط صهیونیستان از اسرائیل دفاع می کنن
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وطن ما ایرانه منافع ملیمون رو دنبال می کنیم وطن شما کجاست؟؟؟؟؟؟ فلسطین؟ روسیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نمونه کامنت یک بچه حداکثر هشت تا دوازده ساله یا یک بزرگسال که رشد عقلی او در کودکی مانده
با توهین و تحقیر نظر مخالفت حقانیت خودت که اثبات نمیشه فقط منطق و کودکی خودت اثبات میشه
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۵:۲۳
وطن تو ایران نیست امریکا و البانیه
آنانی که دست به خشونت می زنند، باید تبعات و خسارات آن را هم در ذهن خود داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جناب تابناک خوشت میاد نظرات این آدم مریض رو که یکی درمیان هم هی نظر میده و خوشحاله که مردم بیگناه به خاک و خون کشیده میشوند رو منتشر کنی ! کدوم آدمه که اینجور بیشرمانه از جنایات صهوینیستها حمایت کند فقط یه حیوان میتونه اینقدر بی احساس باشه و یا یه صهیونیست یا بهائی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بله اسرائیلی ها که 75 ساله دست به خشونت و تجاوزر و کودک کشی می کنند حتما باید منتظر تبعات سختش هم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خطاب به ۱۱:۰۱
بیخود شلوغش نکن ،، چرا هرکس حرف حساب زد، او را به حمایت از صهیونیست ها متهم می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خشونت رو اسراییلها 75 سال پیش شروع کردند با اشغال و کشت و کشتار و تجاوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۱:۰۱
کاملا درست میفرمایید
مرگ بر صهیونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس 11:01 نويسنده كامنت فوق من نيستم اما كجاي اين جمله : آنانی که دست به خشونت می زنند، باید تبعات و خسارات آن را هم در ذهن خود داشته باشند.-نادرست است ؟ و در كجاي آن نشانه اي از حمايت از
اسرائيل ديده ميشود ؟ از نوشته شما اينطور استنباط ميشه كه خود شما هم اعمال خشونت حماس را قبول داريد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
1500
چیزی که اصل این اتفاقات فلسطین وغزه هست اینه که یه ملت مظلوم و بی پناه داره بوسیله یه مشت حیوان انسان نما قتل عام میشوند از حقوق اولیه انسانی محروم میشوند این قضایا مربوط به حالا هم نیست در طول 75 سال حیات ننگین صهیونیستهااین وقایع تلخ جریان داشته شماها که جنایات این رژیم خونریز را نا دیده گرفته و مزورانه ژست روشنفکری گرفته دو طرف را برابر میدانید در واقع همون طرفدارای جنایتکارای صهیونیست هستید منتهی اینقدر بی آبرو هستند که روتون نمیشه علنا ازشون حمایت کنید ! اینکه میگید حامی صهیونیستا نیستیم و معتقدیم حماس هم مقصره حرف مفته و در واقع ماله کشی برای برای رژیم نامشروع کودک کش است انگیزه شما از این حرفا کاملا روشنه !!
هموطنان شستشوی مغزی داده شده ، در مورد جنایت تاریخی اسرائیل در هدف قرار دادن بیمارستان و کشتار درجای بیش از ۱۰۰۰ نفر نظرتان چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اثبات نشده ک کار اسرائیل هست. هرکس این جنایت کثیف رو مرتکب شده باید مجازات بشه
اگر کار اسرائیل هست باید نابود بشه و اگر اشتباه خودی بوده مقاومت باید خلا سلاح بشه
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینایی که طرف جانیان صهیون رو میگیرند، کلا مغزی ندارند که بخواهیم بگیم شستشو دادن شده.وگرنه در اروپا که بمباران رسانه ای خیلی بیشتره و حتی آمریکا ولی مردم آزاده اونجا میدونن که جهود چه خبثهایی هستند.این افراد فقط زمانی از خواب بیدار میشوند که لگد صهیونیستها یا عمالشان مثل داعش بخورن،اون موقع است که میفهمند که اسرائیل هرگز یک ایران بزرگ و قوی نمیخاد حتی اگر باهاش در صلح باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینم نمونه شستشوی مغزی
خود تروریستهای اسراییلی گفتن کار ما بوده زدیم. خوب کاری هم کردیم زدیم حالا این اومده میگه معلوم نیست کار کیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۰:۳۳
شست و شوی مغزی اینه که به شما اجازه بده در راستای اهدافت دروغ بگی.
یک خط یک کلمه یه سند یه توئیت بیار که یک اسرائیلی گفته باشه ما زدیم خوب کاری کردیم.
چرا راضی هستید دروغ بگید؟ چیزی به اسم دروغ مصلحتی نداریم دروغ دروغ هست و اشتباهه
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس 10:51 عزیز، دیشب خود صهوینیتسها توییت زدند و بعد از نیم ساعت حذف کردند، حتی یک فیلم جعلی بعدش گذاشتند مربوط به 2022 که راکت حماس خطا میره، بعد دیدن که حجم انفجار با راکت نمیخونه اونم حذف کردند.اینا مال خود وزارت دفاعشون بود.تورو خدا فقط از یک کانال دنبال قضایا رو نگیرید و بدون جانبداری جستجو کنید تا حقیقت رو متوجه بشین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۱:۰۰
شما همون رفرنسی که گفته کار ما بوده رو بدین من برم همونجارو بخونم. دائم دارم سرچ میکنم چیزی پیدا نکردم هنوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در قضاوت عجله نکنید
باید اول کمیته حقیقت یاب تشکیل شود و سپس مقصر را ملامت کنیم
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما سرت رو از تو آخور رسانه های صهیونیستی در بیار همه چی رو میبینی !! کلا بحث کردن با شماها فایده نداره همونائی هستید که تکیه کلامشون شده کار خودشونه !!! مثه حملات تروریستی به حرم شاهچراغ که عده ای ابله در حالی که داعش رسما مسئولیتش رو بعهده گرفته بود میگفتن داعش ... خورده کار خودشونه ! شماها عقل ندارید کلا تعطیلید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۱:۱۰
مغز شستشو داده شده توی انترنشنال دنبال حقیقت میگرده
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۳:۳۷
انترنشنال که همش سمت شما غش می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برخی هموطنان مخ را تعطیل کرده اند مگه میشه یه راکت منهدم بشه بعد بره از اینهمه جا و اینهمه خونه دقیقا رو بیمارستان فرود بیاد؟گذشته از این یه راکت و اینهمه خرابی؟اونها خوشون میگن بمب سنگرشکن آمریکا بوده شما چی میگین
بی شک و بدون تردید، هدف از انفجار بیمارستان غزه، جریحه دار کردن احساسات و عواطف مردم

جهان و کار گذاشتن نقطه عطفی در مناقشه اخیر بین حماس و اسراییل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسمت رواون بالا بنویس غربگدای....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چرا فکر نمیکنین کار روسیه باشه .چون بیشترین منافع رو دراین درگیری ها میبره.موشک های بسیار پیشرفته ورادار
گریز هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خیلی بعید است که کار صهیونیست ها باشد زیرا اولا ارتش اسراییل قادر است تا حتی مقر فرماندهان حماس را هدف قرار دهد و ثانیا از چند روز پیش به مردم شمال غزه توصیه کرده بود که منطقه را ترک کنند تا آسیبی به غیرنظامیان وارد نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مغز شستشو داده شده با رانی اینترنشنال
ناشناس
| Germany |
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اون عزیزانی که حملات اسرائیل به غزه رو جنایت می دانندیک پرسش از خوشان بکنند که آیا حمله اولیه حماس و کشتار اسرائیلی ها را هم محکوم میکنند؟
خدا به انسان عقل داده تا اختلافاتش با دیگران را از طریقی برطرف کند که حداقل خسارات را برای او داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نادان باجلاد خون آشام که نطفه اش باکشتار شکل گرفته وهر روز به دنبال قتل وتجاوز وغصب است کنار آمد
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آدرس خونه ات رو بده،من میام انباریش رو ازت میخرم بعد از کل خونه بیرونت میکنم، بعد شما بیا با من با عقل مشکلت رو حل، بخدا از فردا من هرچی تو بگی قبول میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چهل سال پیش هم که صدام به کمک آمریکا و اروپا مردم خرمشهر و دزفول و صدها شهر دیگه ایران رو به خاک و خون میکشید یک عده همین حرف رو میزدن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۰:۳۳
من انباری خونه رو نمیفروشم الکی زور نزن. خاک وطن عزیزه و به کسی نمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ه اینکه ندانند و نفهمند که این انفجار با چنین حجم گسترده ویرانی و آتش نمی تواند نتیجه ی شلیک راکت باشد.

نه اینکه ندانند سلاح های در اختیار حماس یک صدم قدرت انفجار موشک شلیک شده به بیمارستان را ندارد.

نه اینکه ندانند دولت جنایتکار اسرائیل آگاهانه و عامدانه دست به این جنایت بزرگ زد‌.

وظیفه مزردوریشان ایجاب میکند در ذهن مخاطبان تشکیک ایجاد کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فقط یک ناقص عقل انباری خانه اش را می فروشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ممکن است با یک ماشین یک تن مواد منفجره را داخل

آمبولانس داخل بیمارستان کرده و منفجرش کردند ؟

باید دید کدام طرف از این حادثه وحشتناک بسیار سود

برده و میبرد و حماس بیشتر سود برده و دسترسی هم

به یک تن مواد منفجره و داخل بیمارستان داشته؟

مضافا به اینکه شروع ابن جنگ توسط حماس و بخطر

انداختن جان هزاران نفر و تخریب غزه کمتر از تخریب بیمارستان نبوده و نیست
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اقای عاقل و منطق نگر سرت رو کردی زیر برف و حرف میزنی اخه ادم عاقل اسراییل حرف و منطق سرش میشه اسرایبل و صهیونیسم جهانی تا جایی که زور و خشونت باشه حرف و منطق جایی براشون نداره فک میکنی تا به حال صحبت و مذاکره نبوده وقتی نمیدونی چیزی اظهار نظر نکن امریکا که شاخه اصلی همین شجره ملعون هست چند ساله مارا تحریم کرده و چند ساله داریم مذاکره میکنیم خب چرا پایبند نیستند چرا به سرانجام نمیرسه این طریق درست حل اختلاف که بیان کردی و درست نمیشه و نمیشه تا اینکه باج بزرگی بهش بدیم و یا کلا بشیم برده و توسری خور این شیطان پرستان زور گو فقط یه راه داره اوونم جنگ جنگ جنگ
تابناک چرا نمینویسی کار کی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا نمی دونم چه جوابی به شما بدم خود اسرائیل هم می دونه دروغ بزرگی گفته آخه جهاداسلامی موشکی با این ابعاد داشته و علیه اسرائیل استفاده نمی کرد و با اون مردم خودش رو میزنه الان تمامی خبرگزاری های دنیا دارن مستقیم از غزه پخش می کنن لحظه پرتاب این موشک با این ابعاد نباید ضبط میشد از این همه سادگی در عجبم واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مزدور کاراسرائیل بوده ماموریت به ماله کشی پیدا کردی
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تمام احمق های دنیا فهمیدن کار رژیم موقت صهیونیستی اون وقت داریم از اونها ........؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کار ارباب کثیفت کس دیگه ای موشک یک تنی نداره که هزار نفرو یکجا بکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
الح یره ویدئو کامل موشک حماس رو که منح ف میشه میخوره به بیمارستان منتشر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۰:۳۹
..ا فهمیدن شاید نظر زرنگ ها چیز دیگه ای باشه
خودزنی نکنیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت به کسانی که هنوز با وجود آگاهی از رذالت این جماعت اراجیف آنها را باور و با تایید و انتشار مطالب کذبشان در چنین جنایت بزرگی سهیم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسقاطیل گفت کار من بوده حالا میخای چکار کنی؟
کاوه
| United States of America |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در سایت خبری اسپوتنیک با یک متخصص روس مصاحبه کرده و پیشنهاد میکنم مراجعه کنید، طرف دکترای علوم جنگی داره ( ظاهرا یه مدرک تحصیلی غیرنظامی در روسیه هست به اسم doctorate of military sciences )
البته ایشون هم دست آخر زده به جاده خاکی و گفته شاید هم کار آمریکا بوده
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دیگه زیادی هم از تابناک انتظار نداشته باشید ... معلومه که محدودیت دارند
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تابناک چرا عکس های بعد انفجاری می زاری؟
بیمارستان خراب نشده.انفجار تو حیاط بوده و چند تا ماشین سوخته.بمب یک تنی؟؟؟ چرا دروغ می گین؟ عکس محل انفجار که اسرائیل نگرفته!
اگه عکس محل انفجار نگاه کنی متوجه می شی موشک حماس بوده
شاید الان وقتش باشه که اسرائیل رو نابود کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کسی جلوتو گرفته؟ لب تر کن و ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
با نشستن پشت میز کامپیوتر و خوردن ساندیس، اسرائیل ککش هم نمیگزه. کسانی که خیلی طرفدار فلسطین هستند بهتر است هر چه زودتر خودشان را به نوار غزه برسانند و شعار دادن الکی بپرهیزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شد ! تموم کارش !! تسلیت میگم به ارادتمندانش !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اجازه بده یه چایی بخوریم ،، بعدش راه می افتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسرائیل تمام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی چی الان وقتشه که اسراییل رو نابود کنیم ؟ یعنی 40 سال فقط حرف زدین ؟؟ مگه میشههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پاچه تو بزن بالا برو نابودشون کن ولی اشتباهی نرو فرودگاه مهر اباد !!!
یک خودزنی استراتژیک
فقط همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسرائیل از قبل اعلام کرده بود باید بیمارستان رو تخلیه کنید و خودش هم می دونست که امکان پذیر نیس پس شما دیگه داغتر از اربابات نباش
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خودشون با افتخار گفتن ما زدیم و روزنامه های آمریکایی نوع بمب آمریکایی ام ۸۴ به کار رفته را هم از. روی نوع و شدت. انفجار. اشاره کردن بعد. شما هنوز در. هپروت به سر. می برید. شما دیگه کی هستین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خطاب به ۱۰:۴۷ اسراییل هیچوقت چنین اعترافی نکرده و گفته که احتمالا مهمات حماس در تونل های زیرزمینی منفجر شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر طرفداران صهیونیستی اسرائیل
چشم غربگرایان روشن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
روسیه و چین چکار کردند برای غزه؟ اتفاقا تنها کشوری که از این جنگ سود میبره روسیه هست همه کشورها الان دنبال اسرائیل هستند و اوکراین رفت پی کارش
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چرا چشم امید به غربی ها داشتید؟ الان که راه جنگ بازه هست هم از سمت سوریه میشه به غزه حمایت هم از سمت لبنان اما یک نکته وجود داره کسی که میره جبهه ان بصورت داوطلب باید جیگر داشته باشه نه اینکه فقط حرف بزنه چرا نمی روید بجنگید خسته نشدید از حرف زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر شرقگدایان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر وطن فروشها و جماعت خبیثی که برای خوش رقصی برای اربابانشان حتی حاضرن این چنین جنایتی را توجیه کنند شما روی هر چه جنایتکار در تاریخ را سفید کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر اسرائیل وووو صهیونیست چه خارجی چه داخلی
شرم بر اسرائیل و جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شرم بر جنگ خواهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بی انصاف ! اقلا ایران رو از جهان مستثنی میکردی
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آره شرم بر جهان. فقط تو خوبی
تا ماهیت پلید اسرائیلی ها و حامیانشان مشخص شود...
فقط میشه گفت دنیا یک جنگل هست...
در جنگل هم خودت باید قدرتمندباشی تا خورده نشی....
خدایی این اسراییلی ها خیلی وحشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جدی میگی؟؟!؟؟
کسی که عرضه دفاع نداره که نباید حمله کنه
پاسخ ها
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما اگه ناموست هر روز درمعرض توهین و آزار باشه اگه زورت هم نرسه خفه میشی و هیچ غلطی نمی کنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو خسته نمیشی الدنگ از بالا تاپین این صفحه هی چرند گفتی !!! صهیونیست یا بهائی !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همون روز اول که نیروهای حماس به جنوب اسراییل حمله کردند، همه میدونستند که اسراییل غزه رو آبکش میکنه
اگر ارتش ایران با ارتش پاکستان که از قوی ترین ارتش های دنیاست با گروه های حزب الله و سپاه پاسداران با هم به اسراییل حمله کنند اسراییل چاره ای جز تخلیه کامل تمام کشورش ندارد .اسراییل گور خودش را با استفاده از بمب فسفری کنده و حالا داره این گور را با جنایاتش عمیق تر میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آمریکا و انگلیس و فرانسه هم یه گوشه می نشیند و نگاه می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سالی جان بعدشم حتما ایران و پاکستان و حزب الله 270 کلاهک هسته ای اسراییل تقسیم میکنند...اسراییل همین الانش چندین موشکهای بالستکیش رو کلاهک اتمی سوار کرده...و دهها فرورند اف 35 خودش رو مجهز به بمبهای اتمی کوچک کرده ..احتمالا شما ازجنگ متعارف و غیر متعارف اطلاعی نداری...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سالی جون، معلومه تلخی شکست مفتضحانه خرابکاران حماس، باعث شده که قاطی کنی و هذیان بگی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اره آمار هم اتفاقا نظر شما را تاييد ميكنه !
مثل جنگ شش روزه همه قدرتهاي عربي و اسراييل!خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برادر عزیز منم همچون شما از صهیونیسم متنفرن ولی بدون اسرائیل همه اینها با هم را در جنگ کلاسیک از بین میبره و راهش این نیست.اسراییل حرف آمریکایی همونو میکنه یک سرچ در مورد جنگ شش روزه ی عبدالناصر و کل اعراب با اسرائیل بکن متوجه میشوی با این حرومزاده اسرائیل جنگ کلاسیک هیچ فایده ایی نداره
این حجم تخریب فقط میتواند ناشی از انهدام انبار مهمات و تسلیحات باشد .
موشک ۵۰۰ تا کشته نمیده
# تونل زیر زمینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی میگی کار خودشنو؟
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فیلم کاملا مشخصه، یک انفجار بزرگ، اگر انبار مهمات بود انفجار ثانویه داشت ولی اون حجم از انفجار بطور نگهانی فقط با یک بمب بالای 500 کیلو ممکنه، تو رو خدا یک فکر کنید و تحقیق کنید.
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یه چیزی میگفتن دوکلمه هم از مادر عروس
بابا کارشناس تو دیگه کی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بمب یک تنی آمریکاست
ناشناس
| Canada |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بمب یک تنی ام ۸۴ ساخت آمریکا استفاده شده و فیلم لحظه برخورد. موشک هم هست. روزنامه های آمریکایی و خود. صهیونیساًت ها هم با افتخار اعلام کردن. طًشما با خودت چند چندی دیگه نمی دونم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کاملا درسته انفجار و آتشی که اززمین بلند شده انفجار حجم زیادی ازمهمات از زیر زمین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ممکنه اانفجار از زمین باشه وکارخودشون نباشه ودراثر اتفاق وحادثه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جایی که ازدحام زیاده و ساختمان مثل زلزله ویران میشه خیلی زیر آوار میمیرن نه فقط از بمب
حماس نباید شروع میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینهمه آدم بیگناه قتل و عام شدند حتی سران کشورهای غربی محکوم کردن این جنایت رو . توی بی وجدان دنبال توجیه و راه گریز برای اربابات هستی.؟
ناشناس
| Luxembourg |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مسئله اینه که برای منافع روسیه هر کاری باید رو انجام می دن پوتین چند روز پیش رسما اعلام کرد در تماس با حماس هستند
یه ..... یه سنگ میندازه ته چاه ۱۰۰ تا آدم عاقل نمیتونه سنگ رو دربیاره
خدا رحمت کنه جنگجویان حماس مستقر در بیمارستان را
پاسخ ها
فائزه خسروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا متاسفم برات
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دنیا گورستان میشود وقتی بی شرافت ها از جنایاتشان دفاع می کنند . کاش اندکی بوی شرافت را حس میکردی
واکنش آلمانی ها، خنده دار و در عین حال نفرت انگیزه! کسی نیست بگه شما بودید که یهودی ها را کشتار کردید و اونا را قوم پست و کثیف میدونستید، حالا در دفاع از جنایتهاشون که مثل جنایتهای خودتون در جنگ جهانی بود و حتی بدتر، از همه سبقت گرفته اید. اف بر شما، ننگ ابدی بر شما مدعیان تمدن و حقوق بشر که نژاد پرستی در خونتونه. لعنت خدا بر شما و همه کسانی که بویی از انسانیت نبردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آلمانیا تو مجامع عمومی جرات کوچکترین مخالفتی رو با اسرائیل ندارن ولی درد دلشون رو که میشنوی دلشون خونه از این همه پولی که سالانه تحت عنوان مالیات ازشون گرفته میشه و برای غرامت جنگ جهانی به اسراییل داده میشه. مغزتون سوت میکشه اگه بدونید که لهستان به عنوان بزرگترین قربانی و بیگناه در جنگ جهانی دوم داره به اسراییل غرامت میده چون یهودیان لهستانی که به دست آلمان کشته شدن خونشون رسیده به دولت لهستان. لامصب شهروند لهستان بودن و اسراییلی در کار نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقا درسته خود آلمان مسبب اصلیه بهتره یک گوشه از کشور خودش رو به این عزیز دلش اسرائیل اختصاص بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرحوم هیتلر اگر اون زمان کارشو تمام کرده بود الان این مصیبت ها رو نداشتیم.
بیمارستان را نباید پادگان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینهمه آدم بیگناه قتل و عام شدند حتی سران کشورهای غربی محکوم کردن این جنایت رو . توی بی وجدان دنبال توجیه و راه گریز برای اربابات هستی.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انبار مهمات بوده
عرف است که برای تخریب سنگرهای زیر زمینی و انبار تسلیحات و مهمات زیر زمینی از بمب های یک تنی بهره میجویند
های در برابر هوووی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ولی این های، آن هووی را بدبخت و بیچاره کرد
نباید گروگانگیری میکردن .
نباید توی شهر میچرخوندن
اشتباه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پس یعنی اگر همسایه شما گروگان گیر باشد ، بمباران منزل شما توجیه عقلانی دارد؟
به نظرم این جنگ سر دراز خواهد داشت و به تمام خاورمیانه سرایت خواهد کرد، این جنگ به این راحتی ها ختم بخیر نمیشه. بنده خدا یکی از مسئولین هی میگفت ما هی مسخره اش میکردیم، جدی جدی قدرت های جهانی یه خوابی برای خاورمیانه دیدن، امیدوارم عاقبت ما به خیر بشه.
پس مقاومت چرا حمله نمیکنه ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آمریکا تووو منطقه اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مقامت عاقل تر از حماسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جنگ مثل شعار دادن نیست . جرات و جسارت و شجاعت لازم دارد . این 3 مولفه را فعلا ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مقاومت کارش مقاومت کردنه، نه حمله کردن
پناهیان و رسایی آخرش رفتن غزه ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینهمه آدم بیگناه قتل و عام شدند حتی سران کشورهای غربی محکوم کردن این جنایت رو . توی بی وجدان دنبال توجیه و راه گریز برای اربابات هستی.؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جواب ندادی محمد
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پرسیدم گفته اندجنگ بده بعدامیریم
جنگ میان گروه های مقاومت علیه اسرائیل .... این جمله غلطه
جمله ای که نوشتید این معنی رو میده که گروه های مختلف مقاومت دارن با هم دعوا میکنن ...
اصلاح کنید
فاتحه اسرائیل بزودی خوانده می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شما هم از حالا زنبیل بزار نوبت بگیر برای حلوای نذری چون تو مملکت خودت که دیگه گوشت و مرغ و تخم مرغ نمیتونی بخوری با نابودی اسراییل انشاله دلار مشه 7 تومن و همه حال میکنیم
کو فیلم؟ تیتر دروغ نزنید لطفا
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگر یه لحظه از پای شبکه های طرفدار اسرائیل پاشی و بری جستجو کنی فیلم هاش پره، این مثل اون دروغ سربریدن 40 کودک نیست که نه فیلمی بود و نه عکسی،اما خوب وجدان آدم که بمیره،وقتی چشم دلش کور بشه فیلم که هیج حتی با چشم خودش ببینه باز یه بهانه ای میاره.ولی فلسطین رو بی خیال بخاطر خودت هم که شده اینطوری مسخ من و تو و اینترنشنال نشو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینهمه آدم بیگناه قتل و عام شدند حتی سران کشورهای غربی محکوم کردن این جنایت رو . توی بی وجدان دنبال توجیه و راه گریز برای اربابات هستی.؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
Copy Paste Copy Paste
کپی پیست کپی پیست
حزب الله و مقاومت و حماس کجایید که این بی شرف ها این همه مردم بیگناه را دارند میکشند؟ حماس وای بر شما ها اگر جواب این کشته هارا بدهید اگر ندهید خون این همه کشته ها به گردن شماست. شمایید که در مقابل دادگاه الهی پاسخگو خواهید بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همشون توی قطر زیر کولر با زن و بچه زندگی می کنند
در یک پهنه ۴۱ کیلومتری مردمی با رشد جمعیت شگفت انگیز، واقعا هزینه این همه جمعیت ، که با توجه به تصاویر از رفاه و تمکن مالی خوبی برخودار هستند . (حداقل ماشینهاشون از مال خیلی بهتره) چه کسی هزینه این رشد جمعیت غیر طبیعی را می دهد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همون هایی که بابت مزدوری به تو پول میدن
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دوست داری جاشون باشی ؟
واقعا الان وقت مناسبی برای این حرفاس؟
ما نمیخوایم از خدا خجالت بکشیم درحالی که کودکی داره به برادر کوچک خودش که در حال شهادته شهادتین رو یاد میده تو به فکر مال دنیایی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برادر منظورت چیه نکنه میخوای بگی؟ بگم بگم راه انداختی ما خودمون میدونیم
چرا مهمات گذاشتن توی بیمارستان ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فیلمی ، عکسی ، چیزی داری یا این هم مثل داستان بریدن سر بچه هاست؟!
سناتور آمریکا این اقدامو جنایت تلقی کرده ، شما داری ماله میکشی؟!
تو که از محنت دیگران بی غمی ، نشاید که نامت نهند آدمی
محمد ملازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خواستن ببینن فضولش کیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فکر میکردن اینبار هم مثل دفعات پیش جان سالم بدر خواهند برد . بزرگترین جنایت طول تاریخ استفاده از مردم عادی بجای سپر انسانی و دپو مهمات در بیمارستان ها هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
صهیونیست نا گرامی مملکت خودشونه خاک خودشونه بیمارستان خودشونه بر فرض که اصلا این کار رو هم کرده باشن بی وجدان شما طرف اسرائیل رو میگیری که رفته به زور یک کشور دیگه رو گرفته . شرم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
به توی کور دل چه ربطی داره؟
پارسال مکرون و بایدن و فلان و بهمان بخاطر مرگ طبیعی یک دختر زمین و زمان رو بهم دوخته بودن الان فقط به بیانات دو پهلوی ملایم بسنده می کنن سگاشون هم رفتن خونه دیگه از پشت پنجره هم پارس نمی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
كثافت رسانه يعني همين يعني دروغ رو انقدر بزرگ كنن و راست رو كوچك كنن.
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدا از این مرگهای طبیعی نصیب شما و خانواده محترم کنه تا درد و رنج یک خانواده و مردم رو ریشخند نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدا مرگ را نصیب اونا کنه که قلب هاشون این قدر کثیف شده که حامی جنایتکار شدند....به هرتوجیهی دست می زنند تا بگن امریکا واسرائیل آدم خوبه قصه اند....
به سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انشاالله خدا دا مرگ رو نصیب تو و عزیرانت می کنه که با خدا دشمنی می کنی و از دشمنان خدا طرفداری می کنی
شعل مردم غزه چیه که خونه هاشون اینقدر لوکسه و ماشینهای خوب دارند ... و رشد جمعیتشون بطور شگفت آوری زیاده . مثلا هر کدام چندین زن و دها بچه دارند. واقعا چه شغلی در یک پهنه ۴۱ کیلومتری که دو نیم میلیون ادم توش جا شدن اینهمه در آمد داره.......چه کسی پشت رشد عجیب غریب جمعیت مردم غزه است چه کسی هزینه عژه را می دهد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هرچی که هست
الان مگه موضوع شغل این افراده
این نظرات خجالت آوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همان کسی که از جنگ افروزی در کشورهای همسایه لذت می برد و متنفع می شود . همان کسی که بی عرضگی هایش را در زیر سایه جنگ های منطقه پنهان می کند . کسی که جرات ورود مستقیم به هیچ جنگی را ندارد .
بمب ا تنی اهدایی آمریکا بوده به سگ هارش اسرائیل تازه اسرائیل بمب اتمی هم دارد اگر نمی‌دانید بدانيد
بعضیا میگن اسراییل از بمباران بیمارستان سود نمی کنه
واقعا سطحی فکر میکنن
اولا یه خلبان ا پیدا میشه که نژاد پرست هست و میتونه راحت سر خود بزنه

دوما سران صهیونیست اینقدر پلید هستند که چیزی جز کشتار رو نمیفهمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اشتباه منفی زدم به این کامنت و بالاییش حلال کنید من مثل این غرب زده ها کثیف نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سوما با این کارشون ترس به جان دشمنانشان می اندازند که کوچکترین ضربه به اسرائیل مساویست با قتل و کشتار به میزان چندین برابر. تا بقیه دیگه حساب کار دستشان بیاید.
یک مورد نفعی که اسراییل از بمباران بیمارستان می برد نام ببرید تا برای بقیه موضوع فکر کنیم.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خود اسرائیل اعتراف کرد، BBC و NBC دارن میگن کار اسرائیل بوده! اونوقت یه عده نفهم بدبخت بی وجدان میگن نه کار حماسه!!! انصافاً تو خون ریخته شده همه اون کودکان شریکید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قلب سیاه طرفداران اسرائیل را چه به دلیل ومنطق؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آقای 11:01و اسرائیل داره میگه موشک حماس منحرف شده خورده به بیمارستان ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تخلیه فوری غزه طوری که مردم عادی به بیمارستان‌ها و مدارس هم پناه نبرند و انضمام آن به اسرائیل
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسراییل کی اعتراف کرد؟ از اون حرفها بود
آتشی که حماس برافروخت
جوانان منتظر حکم جهادند خون جوانان به جوش آمده است اگر قرار نیست حکم جهاد صادر شود خودجوش و آتش به اختیار به مزدوران داخلی صهیونیسم حمله شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
به سلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انشالله همه علاقمندان غزه بروند جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انشااله کی عازم هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همه جا سرخود حمله میکنید اینجا که رسید منتظر حکم جهادید؟آهان یادم نبود اسرائیلی ها تا دندان مسلحند و اینجا کار بیخ پیدا میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دیگه اینقدر نباید منتظر حکم جهاد بود
باید آتش به اختیار بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از رجز خوانی کاری ساخته نیست - بفرمائید برید برای جنگ
خدا وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است .. باید هوشیار باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدا کجا این وعده رو داده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بدترین جلادان تاریخ هم اینچنین به بیمارستان ها حمله نمی کردند؛ نتانیاهوی جلاد و تشنه خون و همچنین حامیان پشت صحنه اش، زودتر از آنچه تصور می کنند، توسط فرزندان انقلابی اسلام و جبهه مقاومت به مجازات سختی خواهند رسید.
یک تحلیل خیلی ساده : چه کسانی از حمله به بیمارستان سود می برند؟ الان داریم می بینیم

همون ها بیمارستان رو منفجر کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عاقبت خود تحقیران همین است که تحقیر شوند و کاری نتوانند کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس ۱۱۲۸ شاعری؟
بمباران بیمارستان ! وحشتناکه . اسرائیل شورش رو در آورده . این وضعیه . همیشه یک حد و حدودی هست که که این ها حد و حدود انسانیت رو زیر پا گذاشتن...
خدايا حاميان اسرائيل را در هر جاي كره خاكي حتي داخل ايران در عذاب خون‌هاي بيگناهان شريك بفرما!!!!!! دين نداريد شرف هم نداريد؟!؟؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
امین
عامل اصلی جنایت فجیع و قتل عام و بمب باران در بیمارستان غزه باید مشخص و در سطح بین الملل محکوم و دادگاهی شود. لعنت به جنگ و جنگ افروزان داخلی و خارجی ..
اسرائیل گفته بمباران بیمارستان کار خودشون بوده من اینکاره نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هنوزم احمقی هست بگه این تخریب کار راکت های حماسه ؟ اگر هست اون راکت حماس از پهنا تو حلقش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خوب خدا رو شکر دیگه بهونه ای واسه مظلوم نمایی اسقاطیل باقی نموند دیگه سره از ناسره مشخص شد حجت تموم شد . طرفداران اسرائیل واقعا به انسانیست خودتون شک کنید .
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۱۱:۵۵
همون طور که پوتین بیمارستان های اوکراین رو هدف قرار می ده پیروان پوتین هم همین کار رو انجام دادن
موسی از دست جور فرعون با قومش هجرت کرد.
محمد از دست جور بت پرستان از مکه هجرت کرد.


برای چی هجرت کردند؟ برای اینکه نیروشون داشت تحلیل می رفت ، خودشون و زن و بچه ها هدف آماده ای برای آزار و شکنجه بودند.


مساحت فلسطینی که فلسطینی ها در آن زندگی می کنند از کوجکترین استان ایران هم کوچکتر است.
جمعیت کل فلسطینی ها از کل افغانهایی که به ایران امده اند کمتر است.



بابا ! یه تیکه از ایران رو بدین بهشون بگین خودتون بیایین بسازین برای خودتون و کشورش کنید.
جدا کنید این قوم رو از اسرائیلی ها.

1- هزینه اش برای ایرانی ها از هزینه ای که الان داریم بابتش پرداخت می کنیم کمتره.
2- 2500 سال پیش یهودی ها را از دست بابلی ها نجات دادیم ، میخواین در تاریخ بمانید این بار فلسطینی ها رو از دست یهودی ها نجات بدین.
3- اونا کشور میخوان؟ یک تیکه از بیابانهای ایران رو بهشون اجاره 99 ساله بدین.
4- برای ساختش هم تمام اعراب پولدار و آمریکا و اروپا و خوده اسرائیل کمک میکنه.
5- فلسطینی ها رو از وسط اسرائیلی ها بکشید بیرون ، بعد با 100 تا موشک اسرائیل رو با خاک یکسان کنید تا دنیا از دست یهود نجات پیدا کنه.



این استخوان لای زخم رو یا باید کشید بیرون یا باید دردش رو تحمل کنی ، راه سومی وجود نداره.
اسرائیلی ها خیلی عوضی و روباه صفت هستند ، بعید است همچنین کار احمقانه ای بکنند !!!!! این قضیه بیمارستان بو دار است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگه دیوونه هست بیاد بیمارستان بزنه و مردم دنیا رو بر علیه خودش جری کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
رژیمی که از این بمب ها برای زجر کش کردن مردم غزه استفاده میکنه رو‌میخوان سفیدشویی کنن و بگن بمباران بیمارستان کار این رژیم نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عوضی هستند ولی احمق هم هستند. با سابقه ای که از جانی بودن اینها داریم هیچ بعید نیست....
اینروزها و این جنایات اسراییل ماهیت کثیف مشتی مزدور اسراییل براندازان و غربگداهای وطن فروش طرفداران اعنقلاب زن زندگی را برملا می کند .لازم نیست در باره اعمال اسراییل مثل بمباران بیمارستان با بمبب یک ر تنی که هزار انسان و کودک بیگناه را می کشد متوسل به سود و زیان شوید اسرایلی وغز کثیفی دارد که از اول گفته دیگران حتی شما عوضی های مزپور را حیوان دو پا می داند پس تا اخرین نفر را می کشد اثلا قلب ندارد که بفهمد کشتن بچه بیگناه یعنی چه اما اینکه مزدوران اسراییل زیر این پست ها چقدر فعالند و تعدادی بی مغز و بی سواد شیتشوی مغزی داده شده به این نظرات موافق جنایتکار مثبت می دهند حال ادم زا خراب می کند ظاهرا حتی کثبت منفی مخالف این نظرات هم کار نمی کنه
کار اسرائیل نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر وطن فروشها و جماعت خبیثی که برای خوش رقصی برای اربابانشان حتی حاضرن این چنین جنایتی را توجیه کنند شما روی هر چه جنایتکار در تاریخ را سفید کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کار آقاجون اسراییل بود
از الان همه دولت شروع به فرافکنی کرده و مردم ایران را فراموش کرده و فقط روی اسرائیل تمرکز می کنند
وقتی لانه زنبور را چوب فرو کنی عواقب آن نیش خوردن است.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اسرائیل اول غاصبی است که در مکان فلسطینی ها چوب کرد..
الآن برام روشن شد واقعا برخی از افرادی که پاتوقشون اظهار نظر در سایت است به قدری کودن هستند که حتی ارزش گفتگو ندارد.
احمق؛ اسرائیل زده! خودش گفته زدم!
چرا این کار رو کرده؟ برای اینکه کشته زیادی بگیره. برای اینکه بگه من در مقابل دشمنانم دیوانه وار حمله می کنم و از کسی حساب نمی برم. برای اینکه ...
بعد تو می گی احتمال داره کار حماس باشه ...
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
امروز تصاویر محل برخورد منتشر شده. یک گودال کوچک که بخاطر برخورد راکت حماس بوده و اصلا محل برخورد موشک جنگی یا بمب نبوده. انفجار هم بخاطر بنزین خودروها بوده. تعداد کشته‌ها هم بیست تا سی نفر بوده. اسراییل هم هیچ جا نگفته زده. مکالمان شنود شده نیروهای حماس هم پخش شده که گفتن اشتباه زدیم. اگر انسانیت داشته باشند مسئولیت اشتباهشان را بر عهده می گیرند.
هوالمنتقم
اول کسی که این جنایت را محکوم کرد خداست که در قران کریم قرمود " بای ذنب قتلت "
به کدامین گناه ( این کودکان ) کشته میشوند !
نصرت الهی در نابودی صهیونیسم نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برای خدا بندگانش مساویند با هر دین و مسلکی
ما اسرائیل را شر مطلق می‌دانیم. در دنیا هیچ‌چیز بدتر از اسرائیل نیست. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم. اگر اسرائیل با کمونیسم بجنگد، ما در کنار کمونیسم می‌ایستیم. اگر اسرائیل با جناح راست بجنگد، ما در کنار جناح راست می‌ایستیم. این است معنای اسرائیل شر مطلق است.
پاسخ ها
یکی از همین مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ما و خانوادمون نمی دانیم
شما از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یواشتر عزیزم .... با این عصبانیت، منطقه را به خاک و خون کشیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این مایی که میگی کیه؟
این رژیم غاصب هر چه هست، مظلوم نیست؛ ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، همه‌ی اینها هست، امّا مظلوم نیست؛ ظالم است. هیچ کس نمی تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد.
تو جنگ حلوا خیرات نمی کنند وقتی برای کشتن یک سری آدم غیر نظامی شیرینی پخش می کنید و جشن می گیرید و .... باید فکر می کردید که این افراد غیر نظامی از طرف مقابل هم ممکنه کشته بشن

یک سری تو کاخ ها و ویلاهاشون راحت لمیدن و مردم بدبخت همیشه باید تاوان بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کودک کشی اسرائیل دل هر انسانی به درد آورد هرکی طرف آمریکا و اسرائیل کودک کش رو بگیره در انسانیت خودش باید شک کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
|۱۲:۳۳
چطور کو.دک کشی پوتین در اوکراین دل شما رو به درد نمیاره؟ لابد انسانیتتون فقط در جاهایی که مطابق میلتون باشه تحریک می شه!!!!!
تابناک منتشر کن
تصاویر ماهواره ای امد بیرون
بمب نبوده گودالی نیست
خطای اشتباه راکت حماس بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خفه بشی بهتره ترسو صهیونیست پرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این وحشی گری و کشتار فقط از اسرائیل کودک کش میتونست بربیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چندتا ماشین سوخته
که اگر اونجا پرآدم هم باشه
حداکثر 20 تا 30 تا کشته می شدند نه
500 تا
رضوک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شاید هم انبار مهماتی باشد که در جوار بیمارستان بوده
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چرا یه سوراخ 70 سانتی تو حیاط بوده ولی خوب اون موقع
شب قاعدتا نباید این همه ادم تو اون 5 تا ماشین سوخته بوده باشند البته این معنیش این نیست که اسراییل بی تقصیره
فیلمت کو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سفارش دادن بسازن
تا حالا موشکهایی که حماس به اسراییل پرتاب کرده قدرت تخریب بسیار کمی داشتند. معمولا هر کدوم چند نفر رو بیشتر نمیتونن زخمی کنن و بکشنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وقتی همین موشک ها به بیمارستانی بخورن که زیرش کانال های پر از موشک حماسه قدرت تخریبش می شه نابودی یک بیمارستان
من هر چه گشتم چنین خبری در وال استریت جورنال ندیدم. لطفا لینک خبر را به اشتراک بذارین.
من ایرانی از این بمباران وحشیانه خونم به جوش اومد. چرا عربستان که مهد اسلام هست اسرائیل را محکوم نمیکنه؟ آخه این عربها چقدر بی غیرتن.
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
راست میگی همه که مثل جنابعالی با غیرت نیستند - بفرمائید محکومشان کنید
اسرائیل به پایانش سلام کنه....اندکی صبر،سحر نزدیک است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما فعلا در پناهگاه قایم بشید تا بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دوزار بده آش به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
من ز بچگی عاشق سحر بودم.کجاست؟
آقازاده های محترم شما هم غیرتان بجوش بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگر داریم که بجوش بیاید
حمایت از رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل به زبان فارسی توسط سازمان بهائیت و فرقه سفاک رجوی داره انجام میشه.
این دو تمام قد در خدمت این رژیم جنایتکار و دیکتاتور هستند چون حیات و ممات خودشون رو در موجودیت این رژیم میدونن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
والا ما ایرانی هستیم اما به نظر می رسه شماها روس هستین که فارسی هم بلدین
کی وچرا بیمارستان راانبار مهمات کردن؟دوم اینکه وقتی اسرائیل دستورتخلیه راداد تخلیه نکردن چرا؟
این فیلمی که لحظه انفجار رو نشون میده انگارفیلمبردار منتظر انفجار بوده و از همون منطقه انفجار داشت فیلم میگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کسی که بیمارستان میزنه از حیوان درنده پست‌تره
روزنامه وال استریت ازداخل خاک آمریکا چطوری تشخیص دادچه بمبی است؟
اسراییلی که قبل بمباران ساختمان به مردم می گه تخلیه کنن ... بعیده بیاد بیمارستان رو بمباران کنه ... ظاهرا راکت پرتابی این فاجعه رو به بار آورده
همیشه در جنگ دوطرف اصلی و بانیان ماجرا آسیب یا کشته نمیشن، فقط مردم بیگناه در هر جنگی کشته و زخمی میشن، زنده باد صلح نه به جنگ در سراسر دنیا...
حنای شما دیگه رنگی نداره
کار خود فلسطینیاس، اشتباه در پرتاب موشک.شما حالا حی عکس بمب بذارید، آخرش گندش درمیاد
بدون تعصب وبا تاکید بر یافته های تاریخی اگه بررسی کنیم متوجه می شویم که همه این جنایت ها از زیر سر انگلیسی های جانی نشات می گیردیه نگاهی به کل دنیا بیندازید متوجه می شوید هرجا انگیس بوده نابودی بوده کشتار بوده قحطی بوده وجنگ بوده و تفرقه بود ...تمامی کشورهای دنیا در هر منطقه ای که با هم جنگ می کنند به گردن انگلیس هست ... دنیا بدون انگلیس دنیای صلح ومتمدن است وبا انگلیس جمهنی بیش نیست ...مرگ بر انگلیس.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
گروههای شبه نظامی در خاورمیانه در این ۷۰ ساله عموما ساخته و پرداخته شوروی یا روسیه کنونی بودن
نتنیهو به بایدن : یا منو ببر به خونتون یا بیا به خونه ما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جز لودگی هنری ندارید
کار کسیه که از این کار سود میبره. به همین سادگی. اسرائیل اگر میخواست غیرنظامی هارو بکشه همه تو جنگش هستن
در هر حالت مرگ بر اسرائيل و يهود و صهيونيست جنايتكار..............
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در هر حالت مرگ بر پوتین
فکر کنم با آمریکا و چین هماهنگ هستند و کار خطرناک نمیکنند غزه رو صاف کردند بعدش آتش بس میشه . خدایا مردم را از دشت آدمهای شرور هر کجا که هستند در امان نگه دار .
به عنوان منتقد سیاست‌های نظام نظرم اینه که اسرائیل جنایتکاره.
حماس هم نماینده مردم فلسطین نیست.
ولی اسرائیل جنایتکاره
ببخشید ما سایت وال استریت ژورنال همچین خبری توش نبود، تو ینترنت هم گشتیم این خبر وال استریت ژورنال فقط توس ایتهای ایرانی کار شده بود.
چگونه به خودتون اجازه میدی با سابقه ۷۰سال جنایت اسرائیل اظهار نظر دوپهلو بکنید اگر شک به جنایتکار بودن امریکا واسرائیل دارید بی تردید باید عامل آنها باشید والا باید به عقلتان شک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اونی که آب رو قطع میکنه
اونی که بیمارستان رو میزنه
اون قطعا حق نیست و باطله
پوتین می خواست با فتنه گری در خاورمیانه و درگیر کردن حماس و اسراییل در جنگ توجه افکار عمومی را از اوکراین به اسراییل و فلسطین منحرف کند تا بتواند قدری نفس بکشد اما غافل از اینکه برگی که پوتین رو کرد مورد استنفاده آمریکا هم قرار گرفت و آمریکا بی سرو صدا موشک های دوربرد را به اوکراین فرستاد و از این به بعد اهداف بیشتیری در دسترس اوکراین قرار خواهند گرفت. ریشه همه فتنه های خاورمیانه جز پوتین کسی نیست و تا زمانی که این شخص زنده است خاورمیانه به آرامش نخواهد رسید.
بمب های اسراییل تخریب بسیار وحشتناکی دارند.
از تصاویر معلومه هر چی بود بمب های هدایت پذیر اسراییلی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
توصیه میکنم که نمره عینک خود را عوض کنید چون کارشناسان بعد از تحقیقات و بررسی تصاویر مربوطه، تقریبا مطمئن شده اند که تخریب بیمارستان به دست عاملان حماس صورت پذیرفته است
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آخه کدوم کارشناسان؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
۰۰:۳۱
برای تو بی سواد کارشناس معنی نداره هر چی پوتین و مهر هاش ادعا کنند همونو فریاد می زنی
هر چی بوده از قساوت و بی رحمی رژیم کودک کش اسرائیل کم نمیکنه گیرم که این موشک کار اسرائیل نبوده که حتماً بوده است الان این بزدلان دارند چند روز همینطور غزه را با موشک هدف قرار می دهند این کار جنایت جنگی است
حزب الله باید اسرائیل را موشک باران کند و کل اش را شخم بزند معطل چه هستند معلوم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
منتظر صدور فرمان از طرف حضرتعالی هستند
با سلام خدمت همگی
راستش به نظر من درسته که حماس اول حمله کرده ولی اسراییل هرجوری که نگاه کنی حتی طرف اسراییلم باشی خیلی بد داره تلافی میکنه مثه اینه که زدی تو گوش طرف و طرف بیاد پاتو قطع کنه ، اسراییل خیلی داره ناجوانمردانه تلافی مکینه اخه ساختمونا رو چه کار دارن که میزنن نابودش میکنن. انشالله که هر چی زودتر این جنگ تمام شه و اینو بگم کسایی که دارن از اسراییل دفاع میکن و میگن حقشه داره از خودش دفاغ میکنه واقعا نمیبین که داره بدجور و به شکل وحشیانه تلافی میکنه من خودم اولا از اسراییل نه خوشم میومد نه بدم میومد ولی الان خیلی بدم میاد ازش نباید اینجوری تلافی میکرد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تا از این به بعد یه درس باشه براش که حمله کور نکنه و به حرف ارباب پوتین گوش نده
در خصوص موشک یا بمب اصابت کرده به بیمارستان، تصاویر ارایه شده ربطی به این حادثه ندارد.
امیرعبداللهیان خواستار تحریم فوری و کامل رژیم صهیونیستی شد
اگر بمباران بیمارستان کار اسراییل بوده بایستی به شدیدترین وجه مورد تحریم جهانی فرار بگیرد
و اگر کار حماس بوده آنها نیز بایستی شدیدا تنبیه شوند
با توجه به موشک های حماس که سوخت آنها کود نیترات و شکر است به هیچ وجه امکان ندارد موشک های آنها چنین تخریبی ایجاد کنند.
و اگر کار اسراییل نبوده میتواند بمب گذاری در بیمارستان باشد
در خاتمه باید دید چه کسانی از این واقعه سود می برند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگر در بیمارستان مهمات نگهداری می شد که احتمالش خیلی زیاده چون همه مراکز حماس رو اسراییل بمباران کرد و حماس از بیمارستان سوء استفاده کرده در اینصورت اصابت موشک حماس به بیمارستان می تواند چنین تخریبی درست کند
بعضی ها خود را به خواب زده اند
اگر شما برای مهمات قرار دادن توسط حماس در بیمارستان مورد هدف مدرک آوردید ماهم مدرک می آوریم که کار صهیونیست بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مدرک عقل است که شما نمی خواهید از آن استفاده کنید هیچ عقل سالمی قبول نمی کند اسراییل یک بیمارستان را هدف قرار بدهد اما پوتین در اوکراین چنین کارهایی انجام می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در زیر ساختمان بیمارستان یک حفره بزرگ‌ تشکیل شده که ثابت می کند غیر ممکن است که کار بمب یا موشک باشد و قطعا یک انفجار زیر زمینی عامل این فاجعه بوده است
اگر نسل کشی و پاکسازی نژادی عادی بشه، روزی دامن ما رو هم ممکنه بگیره. حمایت از مردم غزه حمایت از مردم ایران و جهان هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نسل امثال شما اگر نباشه دنیا جای بهتری برای زندگیه
حجم تخریب با آمار کشته شدگان همخوانی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بابا در عصر ارتباطات زود رسوا می شی
از تابناک تقاضا دارم حداقل یک صفحه کامل از تصاویر وضعیت بیمارستان های غزه رو به همراه ویدئو ایجاد کنه
فقط تصویر و ویدئو
تعداد کشته ها نزدیک صد نفره
بیمارستان سالمه
زودتر اعتراف کنند
من واقعا نمیدونم کار اسرائیل بوده یا اونطور که میگن موشک حماس بد عمل کرده ولی اینو میدونم که اسلامگرایان تندرو سابقه ی طولانی ای در کشته سازی و مظلوم نمایی بعدش دارن همچنین چنین اتفاقی یک روز قبل از سفر بایدن مشکوکه
خبر بمب یک تنی چعلی است. طاهرا اشتباه خود فلسطینها باعث این فاجعه شده است.
چرا فایل صوتی که اسرائیل از مکالمه دو مقام حماس کشف شده مربوط به حمله به بیمارستان رو پخش نمیکنید اسنادش هست
قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد؟
الان عرزشی ها پیداشون میشه و میخان از قاتل طرفداری کنند، و جالب اینجاست اینها برای کشته های عرب در غزه یخه خودشون رو پاره می کنند
آقا من‌چند روز با خودم کلنجار میرم تورو خدا یکی درست و حسابی جواب منو بده،شما با یه نفر دعوا میکنی بعد یکی میاد شما رو از همدیگه سوا میکنه،بعد شما خودت هم میدونی و قشنگ تو اون دعوای قبلی حساب دستت اومده که با این طرفی که داری دعوا میکنی خیلی خیلی ازت قویتر هستش حالا به هر نحوی شاید سلاح داره وشاید نفراتش بیشتر هستش ،وهزاران دلیل دیگه که این حریفی که تو باهاش میخوای دوباره دعوا راه بندازی ازتو قویتر هستش ،که اگه بخوای انگولکش کنی اون برمیگرده هم تورو از بین میبره وهزاران آدم بیگناهی که در اطراف توزندگی میکنه اونا رو هم از بین میبره و تو از این واقعه به خوبی آگاه هستی ،و میدونی این از خود کشی هم بدتر هستش ،ولی باز با این همه آگاهی میری با طرفت دعوا میکنی و پشتش فاجعه درست میکنی ،حالا به نظر شما خداوند این جور جهاد رو قبول میکنه ، لطفا بهم جواب بدید
دنیای عرب هر موقع حمله کردند به اسرائیل ایران اقدام کنه.
من مصاحبه فلسطینی ها رو که از تلویزیون خودمون میبینم همش از عربها میخان یک کاری بکنن کسی از ایرانیها دعوت نمیکنه
حاجی بیمارستان تخریب نشده اگه اون بمب یک تنی بود مثل بقیه ساختمان های بیست طبقه میومد پایین
خب قوانین اونجا این شکلیه. به نظرم هرکدوم از فلسطینی ها دوس ندارن میتونن جمع کنن برن یه جای دیگه. :))))))))))
امیرعبداللهیان خواستار تحریم فوری و کامل رژیم صهیونیستی شد
اگر بمباران بیمارستان کار اسراییل بوده بایستی به شدیدترین وجه مورد تحریم جهانی فرار بگیرد
و اگر کار حماس بوده آنها نیز بایستی شدیدا تنبیه شوند
با توجه به موشک های حماس که سوخت آنها کود نیترات و شکر است به هیچ وجه امکان ندارد موشک های آنها چنین تخریبی ایجاد کنند.
و اگر کار اسراییل نبوده میتواند بمب گذاری در بیمارستان باشد
در خاتمه باید دید چه کسانی از این واقعه سود می برند
فیلمش که در آمده بنظر می‌رسد کار موشک حماس است که بر روی بیمارستان فرود می آید و تخریب بمب یک تنی نیست
مصافا مشخص است که چه کسی از این واقعه منتفع میشود.
جانم فداى اسراييل
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
جانم فدای ایران و منافع ملی ایران هیچ توجیهی در دشمنی با اسراییل ندارد
لعنت بر سیاست
وایی چقدر مثبت منفیا گویای مطلب هست.
فکر کنم در خاورمیانه فقط اسرائیل اینهمه طرفدار ایرانی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
لطفا ذهنت را از فضای مجازی و فضای غیر واقع خارج کن . چرا فکر می کنی همه ایرانیها در فضای مجازیند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
۰۷۱۷
خیلی دردناکه ولی بعد اون همه زنده باد و مرده باد آخرین باورهاتون داره یکی یکی می‌ریزه پایین و جز ناله ضعیفی که هر از چند مدتی می‌دین صدای دیگه ای بلند نمیشه.آره بابا دنیای واقعی و نه خیالی اینجوریه....
بمب یک تنی سوراخ ۱۰ متری ایجاد می کنه
خب قوانین اونجا این شکلیه. به نظرم هرکدوم از فلسطینی ها دوس ندارن میتونن جمع کنن برن یه جای دیگه. :))))))))))
بفر مایید آنجا هم‌ مثل ایرانه
ببشترین نفع رو ارباب پوتین از این جنگ میبره
تابناک نظر موافق ومخالف را خواندیم به‌نظر شما انفجار کار صهونیستها بوده یا جهاد اسلامی.
تابناک از نظر رسالت اطلاع رسانی عملا مرده است هر ۲۴ ساعت یک عنوان خبر می گذارد و بقیه همه تبلیغات.
فقط اون عده که دوست دارن تحلیلگر تمام باشن و حس باهوش بودن داشته باشن
بابا خودشون گفتن زدن! بعد توییتا پاک کردن بعد با رسانه هاشون تغییر رویه دادن دیدن اوضاع خیطه
مگه اولین باره در تاریخ جنگ بیمارستان و مدرسه میزنن؟! انقد پای بی بی سی و منوتو تحریک گر نشینین بیدار شین خدااا با چ مردمی داریم زندگی میکنیم
اسراییل اسمش روشه اسراییل!لازم باشه ب قوم خودش رحم نمیکنه چرا یکم مطالعه نمیکنین تاریخ جنایاتش علیه یهودیا مهاجر تو مرز خودش ببینین
مکر و حیله .....
تابناک یه عکس از این بیمارستان خراب شده نمیخوای بزاری؟ شما هم حکایت اون بنده خدا شدید که افتاد اما برای اینکه ضابع نشه تا آخر سینه خیز رفت. خودتون هم فهمیدید این چند صد نفر کشته. کلا یه پارکینگ با راکت دوستان آتش گرفته. بمب و موشک اسراییل یه ساختمون ۲۰ طبقه رو تخریب میکنه نه اینکه به زور فقط ۴ تا ماشین رو بسوزونه
آبروریزی شد
کار خودی بوده البته نه عمدی نقص فنی
کاش انقدر شلوغش نمیکردید
مرگ براسراییل جنایتکارجنگی وحشی وضدانسانیت وبشریت ورژیم صهیونیستی نامشروع وغاصب بسیارحقیروذلیل است وبیشترحملات این رژیم جنایتکارجنگی توسط نیروهاوتجهیزات وهواپیماهای امریکاجنایتکاربه اسم اسراییل جنایتکارانجام میشودتامثلا نشان داده شودکه اسراییل جنایتکارقدرت داردبه امیدنابودی هرچه زودتررژیم نژادپرست وحشی وغاصب وکودک کش جنایتکاروپاسخگوکردن امریکای یاغی وضدبشروانسانیت .
تقصیر حکومتهاست و مردم تاوانش را می دهند .
اصلا معمدانی رو زدن؟ یا بیمارستان الاهلی
فیلم گزارش الجزیره رو بگذارید تا ملت بفهمند که متاسفانه حماس چه دسته گلی به آب داده
كار كار انگليسيهاست.
اي داد.
ميزان تخريب رو در بيمارستان نشون بدين كافيه معلوم ميشه بمب چند تني بوده. بايد به مردمي كه بدون يه ذره دقت و حوصله جوگير شده و بازيچه دست سياستمداران مغرض قرار ميگيرن افسوس خورد اونهم به اين تعداد در كشورهاي مختلف.
بمب یک تنی سوراخ ۱۰ متری ایجاد می کنه
و در اینجا سوراخی دیده نمی‌شود لذا کار اسراییل نیست و آنقدر بیشعور نیستند که برای خود مشکل جهانی ایجاد کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی