وقایع اتفاقیه

در جنگ اسرائیل و شیطان، ما کنار شیطان می‌ایستیم

کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ 17 October 2023
تعداد بازدید : 3916
بازدید 17281
۷
«اگر اسرائیل و شیطان با هم بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم» این یکی از تعابیر امام موسی صدر درباره رژیم اسرائیل است. مجموعه چند روایت این روحانی را درباره رژیم صهیونیستی که در دهه 1350 هجری شمسی در ایران و لبنان بیان کرده را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷
مهم روش مبارزه است که در هر مقطعی و بسته به شرایط متفاوت است از ان مهمتر باید دید هدف ما از مبارزه چیست ؟!! ایا دفاع از بیگناه در مقابل متجاوز است ؟!!! ایا همانقدر که برای ما کشتن غیرنظامیان و اشغال سرزمین فلسطینیان مهم است که مهم هم هست در مورد اوکراین و افغانستان و عراق هم و چین هم مهم است اگر رفتاری متفاوت داریم متاسفانه احتمالا ان هم دفاع هم مبهم است
پاسخ ها
نامدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نگاه بنیانی موسی صدر به اسرائیل، قبل از انقلاب، یک نگاه قرآنی بوده.
اتفاقا موسی صدر، یک راه، یک منطق و یک راهبرد رو در مقابله با اسرائیل داشته...حالا اگر دیگرانی یه روز توی بغل آمریکا هستند، یه روز توی بغل چین، مشکل امام موسی صدر نیست...
چه حرف بدی!! من این بنده ی خدا را امام موسی صدر را نمی شناسم. اما شیطان دشمن خدا و اسرائیل بنده ی نا خلف خدا است. کافر هم که باشند که نیستند قیاسشان با شیطان نا به جا است.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اسرائیل بنده‌ی ناخلف خداست؟ منظورت اسرائیل مخلوق ناخلف خداست دیگه! چون شیطان هم مخلوق ناخلف خداست...
اونطوری که شیطان خدا رو قبول داره، صهیونیستها خدا رو اونطوری قبول ندارند، چون شیطان هم پناه میبره به خدا از همون ناخلفهایی که روز قیامت میگن جلوی این شیطان رو بگیرید که مارا گمراه کرد، شیطان میگه خدایا من اینها رو به راه کفر راهنمایی کردم، پیامبرت به راه ایمان، ولی اینها حرف من رو گوش کردند، من از اینها میترسم و پناه به تو مبرم.
خوشحالی داداشم!؟
فهیم ترین انسان از وضعیت آن زمان منطقه...انسانی که شاید 70 سال از زمان جلوتر بود.
انسان آزاده ای که رهبر شیعیان بود؛ اما مسیحیان او را همچون مسیح می دانستند. او به خوبی صهیونیست ها را درک کرده بود که از شیطان هم پلیدتر اند. در واقع شیطان انسی مانند صهیونیست از شیطان جنی بدتر است.
آنها نه تنها مانند شیطان خود را برتر از همه انسان ها می دانند؛ بلکه برای اثبات برتری خود حاضر به جنایت و فجیع ترین قتل ها هستند.
هیچ منطقی در این جمله نیست جز تعصب!!!!!!!!!! بعید است امام موسی صدر گفته باشد
منَ كانَ في قَلبِهِ حَبَّةٌ مِن خَردَلٍ مِن عَصَبِيَّةٍ بَعَثَهُ اللّه ُ يَومَ القِيامَةِ مَعَ أعرابِ الجاهِلِيَّةِ
هر كس در دلش به اندازه دانه خردلى عصبيّت باشد، خداوند در روز قيامت او را با اعراب جاهليت برانگيزد.
لَيسَ مِنّا مَن دَعا إلى عَصَبِيَّةٍ ، و لَيسَ مِنّا مَن قاتَلَ (عَلى) عَصَبِيَّةٍ ، و لَيسَ مِنّا مَن ماتَ عَلى عَصَبِيَّةٍ .
از ما نيست كسى كه به عصبيّت فرا خواند و از ما نيست كسى كه در راه عصبيّت بجنگد و از ما نيست كسى كه با برخوردارى از عصبيّت بميرد.

( سنن أبي داوود : ۴/۳۳۲/۵۱۲۱ )