بازدید 4157
۵

شوک به فوتبال اسپانیا؛ کشف جسد یک بازیکن!

ورزش سه نوشت: پلیس اسپانیا ساعتی پیش اعلام کرد که جسد بازیکن 18 ساله تیم فوتبال کوردوبا را کشف کرده و مرگ او را تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 16 October 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: ظهر امروز گزارشگر تلویزیون اسپانیا تصاویری از جسد گرفتار شده بین واگن های قطار در حال حرکت را ثبت کرده که متعلق به فوتبالیست جوان اسپانیایی بود. شلوار بژ و پیراهن سبز، همان لباسی است که آلوارو پریتو در روز ناپدید شدنش در 12 اکتبر در ایستگاه سویا-سانتا خوستا پوشیده بود. به گفته پلیس جسد متعلق به پریتو است.

در چند ساعت گذشته، پلیس در نزدیکی ایستگاه قطار سانتا خوستا، آخرین جایی که فوتبالیست جوان کوردوبا زنده دیده شده بود، مشغول جست و جو بود.

شوک به فوتبال اسپانیا؛ کشف جسد یک بازیکن!

از پنجشنبه گذشته خبری از آلوارو 18 ساله نبود. زمانی که آخرین بار در اطراف ایستگاه قطار سانتا خوستا دیده شد و تصویرش توسط دوربین های امنیتی موجود ثبت شد.

به گفته منابع تحقیقاتی، بازیکن جوان پس از گذراندن شب در یک کلوپ شبانه با یکی از دوستانش به ایستگاه قطار رفته بود و قصد داشت سوار قطاری شود که او را به کوردوبا برگرداند، کاری که او قادر به انجام آن نشد. ظاهرا آلوارو بلیط نداشت و مسئولان قطار او را از سوار شدن بدون بلیط منع کردند.

 

پس از تلاش ناموفق برای سوار شدن به قطار بعدی، او ایستگاه را ترک کرد، اگرچه تحقیقات نشان داد که او برای سوار شدن به قطار دیگری بدون بلیط اقدام کرده بود. به همین دلیل تحقیقات بر روی مناطق اطراف سانتا خوستا متمرکز شد. در نهایت امروز پلیس تأیید کرد که جسد کشف شده متعلق به آلوارو پریتو است تا فوتبال اسپانیا را در شوک ببرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
کاش من به جای اون تو اسپانیا مرده بودم
کاش من به جای اون تو اسپانیا مرده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ای کاش
ناشناس جان
نا شکری نکن
شوک به سینمای ایران همین چند روز پیش و به صورت فجیع وارد شد! حالا الان باید نگران فوتبال اسپانیا هم باشیم؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار