بازدید 5649
۹

جدال یک نماینده و حفاظت مجلس

نماینده مردم ملایر در مجلس از با انتقاد از رفتار مسئول حفاظت مجلس با مهمانان نمایندگان خواستار ورود هیئت رئیسه به این موضوع شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 15 October 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: هادی بیگی‌نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به عنوان نماینده مجلس وظیفه داریم که نظرات کارشناسی دهیم و لذا مهمان‌های مختلف دعوت می‌کنیم که با اخذ نظرات کارشناسی بهترین تصمیم‌گیری صورت گیرد. تقریبا تمام مهمانان ما نمایندگان با بی‌حرمتی وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

وی ادامه داد: روز گذشته کار به جایی رسید که اعضای کمیسیون انرژی، بعضی مسئولان وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ کشور را برای اخذ نظر دعوت کرده بودند اما این افراد را علی‌رغم این‌که هماهنگی لازم صورت گرفته بود و حراست مجلس نیز اسم آنها را تایید کرد به داخل راه ندادند. بنده شخصا مراجعه کردم و مسئول حفاظت مجلس شورای اسلامی گفت که من اجازه ورود نمی‌دهم، حتی در را بر روی خود بنده بست.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: این بی‌حرمتی به نماینده مجلس شورای اسلامی است. درست است در برخی از مکان‌ها اجازه ورود داده نمی‌شود اما در دفاتر نمایندگان چه مشکلی وجود دارد؟ تا به امروز ما نمایندگان در برابر بی‌حرمتی ایشان سکوت کرده‌ایم اما از ریاست مجلس انتظار می‌رود نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و ایشان باید تغییر کنند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر بیگی نژاد بیان کرد: اگر در بخش دفاتر مانع شدند کار خلافی است و بنده قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنم و نتیجه را خدمت نمایندگان اعلام می‌کنم. اما در هیات رئیسه و در کریدور به خاطر بررسی برنامه هفتم محدودیت‌هایی در ترددها اعمال شده است که البته بین ساعت ۱۲ تا ۲ این محدودیت وجود ندارد اما در بخش دفاتر نمایندگان محدودیتی وجود ندارد اگر مانع شدند تخلف کرده و بنده قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنم حتی یک مورد هم نباید اینگونه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
اتفاقا فکر خوبیه که حراست کلا نمایندگان را به مجلس راه ندهد.
اگر جای اون کارشناسها بوودم دیگر همچین جایی نمرفتم باید بیان منت بکشن خودتون ارزون نفروشید دیگه نرین .سلیقه ای عمل کردن مملکت همین طوریه دیگه .یجا رییس جمهور میگه بیان دانشگااهاییا کمک کنید مشکلات حل کنید .وقیتی دلسرد شدن دیگه ارزش نداره
شما به عنوان نماینده ی مجلس هر وظیفه اییدارین

به غیر از رسیدگی به امورات و گرفتاری ها مردم


در این چند سال نماینده بودن چند تا گره از گرفتاری های مردم بازکردین ؟؟

حالا با ماموری که فقط وظیفه اش روانجام داده درخواست ورود هیئت رییسه مجلس رو دارین ؟؟

مقصر اصلی ما هستیم

ما که درانتخابات شرکت می کنیم
حفاظت در راس امور است
تقصیر خود نماینده هاست که شانی برای خود قائل نیستند. آنقدر نهادهای جانبی گذاشته اند و در پستو قانون وضع می کنند که دیگر کسی برای نماینده ها تره هم خورد نمی کند!
عزیزم مهربانوم سلامت باشید ناراحت نشو مانند نمایندگان تهران که اصلا کسی را دعوت نمی‌کنند و از مردم و رای دهندگان فراری شما هم اینطوری رفتار کنید خدا خیرتتون بده
اين نمايندگان هزار ماشالله همشون رزمي كار هستن .
يكي كه سيلي مي زنه زير گوش سرباز راهنمايي و رانندگي
يكي حفاظت مجلس را
بعضي هاشونم گريبان وزرا را مي گيرن

خدا عاقبتمون را بخير كنه
چرا نمایندگان مجلس اینقدر برای خودشون ارزش و بقیه رو زیر دست میدونن؟
قدیما میگفتن اینا خادم مردم هستن اما الان خودشون رو تاج سر مردم میدونن!!!
تو کی هستی تا مهمونت چی باشه ؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست