بازدید 10121
با سفر منطقه ای وزیر امور خارجه

دیدار و رایزنی های مهم وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب الله و مقامات لبنانی/امیرعبداللهیان: اگر حملات اسرائیل متوقف نشود امکان باز شدن جبهه های جدید وجود دارد!

حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته عازم بغداد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد. وزیر خارجه ایران سپس به بیروت رفت و امروز با مقامات لبنانی در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای از جمله تحولات فلسطین دیدار و رایزنی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 13 October 2023

دیدار و رایزنی های مهم وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب الله و مقامات لبنانی/ امیرعبداللهیان: اگر حملات اسرائیل متوقف نشود امکان باز شدن جبهه های جدید وجود دارد!

بین الملل تابناک: حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته عازم بغداد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد. وزیر خارجه ایران سپس به بیروت رفت و امروز با مقامات لبنانی در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای از جمله تحولات فلسطین دیدار و رایزنی کرد.

 

دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل حزب الله لبنان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده، با سید حسن نصرلله دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.
 
بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به بیروت در جمع خبرنگاران گفت: ما در بیروت هستیم تا با صدای بلند اعلام کنیم همراه با کشورها و دولت‌های اسلامی جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را تحمل نمی‌کنیم.
 
وی گفت: آواره ساز کردن دهها هزار فلسطینی و قطع آب و برق و غذا و دارو یک جنایت جنگی سازمان یافته از سوی رژیم صهیونیستی است. ادامه این جنایت جنگی با واکنش‌هایی در دیگر محورها روبه رو خواهد بود که رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول آن خواهند بود.
دیدار و رایزنی های مهم وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب الله و مقامات لبنانی/ امیرعبداللهیان: اگر حملات اسرائیل متوقف نشود امکان باز شدن جبهه های جدید وجود دارد!
 
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: ما در ادامه مشورت با مقامات عراق فردا با دولتمردان لبنان درباره وضعیت موجود در غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و اقدامات مورد نیاز در جهان اسلام رایزنی خواهیم داشت. ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مقاومت ادامه خواهد داد. برخی از مقامات غربی از من پرسیدند آیا امکان گشایش جبهه‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی وجود دارد. گفتم که در شرایط ادامه جنایت جنگی صهیونیست‌ها هر احتمالی از سوی دیگر جریان‌های مقاومت محتمل است.
 
وزیر خارجه کشورمان در پایان گفت: آقای رئیسی رئیس جمهور ایران گفت وگوهای فشرده ای با کشورهای منطقه از جمله عربستان انجام داده است و این گفت وگوها در چهارچوب استراتژی حمایت از فلسطین ادامه خواهد یافت.
 
حضور در کنفرانس مشترک خبری با وزیر خارجه لبنان
 
حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه ایران امروز با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
 
پس از این دیدار دو طرف در یک کنفرانس خبری مشترک حاضر شدند.
دیدار و رایزنی های مهم وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب الله و مقامات لبنانی/ امیرعبداللهیان: اگر حملات اسرائیل متوقف نشود امکان باز شدن جبهه های جدید وجود دارد!
 
در ابتدای این کنفرانس خبری، وزیرخارجه لبنان ضمن خوش‌آمدگویی گرم به وزیرخارجه ایران، تاکید کرد: این سفر سفر مهمی برای انجام رایزنی ها و تبادل دیدگاه ها در پرتو شرایط سختی است که در منطقه وجود دارد.
 
عبدالله بوحبیب ادامه داد: ما در مورد مساله غزه و جلوگیری از دامنه جنگ صحبت کردیم. نادیده گرفتن مساله حل موضوع فلسطین باعث اتفاقات اخیر شده هست.
 
دیپلمات ارشد لبنان افزود: ما در کنار مردم فلسطین بوده و خواهان پایان محاصره غزه هستیم و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.
 
تداوم تنش ها امنیت منطقه و منافع بین المللی را تهدید می‌کند
 
وی خاطرنشان کرد: اسرائیل نباید دو میلیون فرد را در محاصره قرار دهد. ما تمایل به جنگ نداریم و هشدار می‌دهیم که تداوم تنش ها امنیت منطقه و منافع بین المللی را تهدید می‌کند.
 
در ادامه بوحبیب وزیر امورخارجه لبنان تاکید کرد: همه باید به اسرائیل فشار بیاورند تا صهیونیست ها به جنگ پایان دهند. ثبات تنها از مسیر عادلانه برای فلسطین میگذرد.
 
امیرعبداللهیان در این نشست با بیان اینکه امروز دیدار و صحبت‌های مهمی با وزیر خارجه لبنان داشتم گفت: پیش از این دیدار، دیدارهای مهمی با دبیرکل حزب الله و نخست وزیر لبنان داشتم.
 
وی با بیان اینکه امروز در غزه شاهد جنایت جنگی علیه مردم فلسطین هستیم، اظهار داشت:ما اتفاق نظر داشتیم که این جنایت علیه مردم بیگناه باید متوقف شود و نشستی فوری در سطح کشورهای اسلامی باید برگزار شود.
 
فورا باید جنایت جنگی علیه مردم فلسطین متوقف شود
 
وزیر امور خارجه گفت: ما از سه روز قبل آمادگی خود را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی اعلام کرده ایم. برای این موضوع هماهنگی های اولیه را با دبیرکل این سازمان داشتیم. معتقدیم فورا باید جنایت جنگی علیه مردم فلسطین متوقف شود و محاصره انسانی و قطع آب و برق و دارو علیه مردم غزه متوقف شود.
 
وی بیان کرد: طرف آمریکایی با ارسال پیام های مختلف به جهات مختلف منطقه، خواهان خویشتن داری و جلوگیری از گسترش دامنه جنگ است اما مضحک و خنده دار است که در عین توصیه به خویشتن داری، دست رژیم جنایت کار نتانیاهو را برای کشتار زنان و کوکان فلسطینی در غزه باز گذاشته است. آمریکایی‌ها نمی‌توانند با یک دست سلاح و بمب برای کشتن فلسطینی‌ها ارسال کنند و با دست دیگر همه طرف‌های دیگر را به خویشتن داری فراخواند.
 
جنایات جنگی رژیم صهیونیستی متوقف نشود هر احتمالی متصور است
 
امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی متوقف نشود هر احتمالی متصور است.
 
رییس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: ما در هفته جاری از مقامات جمهوری عربی مصر، دبیر کل سازمان ملل، صلیب سرخ و... خواسته ایم امکان ارسال کمک های دارویی و غذایی و آب آشامیدنی از جمهوری اسلامی به غزه را فراهم کنند. ما همه دولت های اسلامی را دعوت می‌کنیم که همه دولت ها با صدای بلند خواستار خاتمه محاصره مردم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی شوند.
 
دیپلمات ارشد کشورمان در پایان از مقامات عالی رتبه لبنان به جهت حمایت از فلسطین و مقاومت تشکر کرد.
 
دیدار با نخست وزیر لینان

حسین امیرعبداللهیان همچنین با «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت همیشه گفتگو با برادران لبنانی و تبادل نظر با آنها برای ما مفید است.

وی ادامه داد: برای ما امنیت و آرامش لبنان مهم است و از اهداف سفر ما تاکید بر امنیت لبنان و توسعه آن و روند سیاسی این کشور است.

دیدار و رایزنی های مهم وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب الله و مقامات لبنانی/ امیرعبداللهیان: اگر حملات اسرائیل متوقف نشود امکان باز شدن جبهه های جدید وجود دارد!

امیرعبداللهیان در خصوص فلسطین با اشاره به اینکه عملیات اخیر فلسطینی‌ها یک عملیات صددرصد فلسطینی بوده و حتی غربی‌ها این را تایید می‌کنند، گفت: این اقدام فلسطینی‌ها واکنشی طبیعی به جنایات نتانیاهو بویژه در ماه‌های اخیر بوده‌ است.

وی تاکید کرد: فلسطین بعد از طوفان الاقصی از فلسطین قبل متفاوت است.

امیرعبداللهیان افزود: آنچه که این وضع را بوجود آورد، افراطی گری نتانیاهو و دولت افراطی اسرائیل بود که تاثیرات زیادی بر میدان و تصمیم فلسطینی ها گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حمایت نامحدود آمریکا از جنایات جاری اسرائیل شرایط را بیش از پیش بدتر خواهد کرد، گفت: برخی نگران گسترش جنگ در منطقه و باز شدن جبهه های جدید هستند.

آمریکا می خواهد به اسرائیل فرصت دهد که غزه را ویران کند

وزیر امور خارجه کشورمان گفت:آمریکا همه را به خویشتنداری دعوت می کند الا إسرائیل را، و این غیرقابل قبول است. آنها همه را به خویشتنداری فرا می خوانند، اما به اسرائیل سلاح و کمک می‌دهند و دست نتانیاهو را برای ادامه جنایت باز گذاشته‌اند. آمریکا می خواهد به اسرائیل فرصت دهد که غزه را ویران کند و این خطای کامل آمریکاست و اگر آمریکائی‌ها بدنبال این هستند که جنگ در منطقه توسعه نیابد، باید اسرائیل را کنترل کنند.

وی ادامه داد: جنایات اسرائیل اگر مهار نشود، معلوم‌ نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مقاومت فلسطین توانمند است و از توانایی بالایی برخوردار است و اگر جنایات اسرائیل ادامه یابد، مقاومت فلسطین از امکانات دیگر خود استفاده خواهد کرد.

امیرعبداللهیان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به‌ شرایط جاری فلسطین پیشنهاد برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی را مطرح کرد و تاکنون برخی کشورها از آن حمایت کرده و ایران به پیگیری های خود ادامه می دهد.

وی برگزاری یک جلسه سطح بالا میان کشورهای اسلامی در خصوص فلسطین را ضروری دانست.

آقای میقاتی نخست وزیر لبنان نیز شرایط غزه را حزن انگیز توصیف کرد و گفت لبنان از فلسطین بعنوان قضیه حق حمایت می کند.

وی تماس های دیپلماتیک را برای مهار این شرایط مهم دانست و نقش ایران را در این تلاش دیپلماتیک حائز اهمیت توصیف کرد.

میقاتی با تاکید بر اینکه این حمام خون باید سریعا متوقف شود، افزود: من نیز در تماس‌هایم با همه طرفها تاکید کردم که باید اسراییل را سریعا از ادامه این روش بازدارند.

وی بکارگیری همه تلاش‌ها برای پیشگیری از یک جنگ منطقه ای را ضرورتی مهم و فوری دانست.

دیدار با مقامات عراقی با محوریت توافق امنیتی دو کشور و فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اولین مقصد سفرش به منطقه و در پی تحولات اخیر در فلسطین و نوار غزه و در راستای گفت‌وگو و رایزنی با مقامات عراقی درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه بعدازظهر روز (پنجشنبه) 20 مهر ماه در رأس هیأتی وارد بغداد شد و مورد استقبال قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق قرار گرفت، با وی در محل شورای امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد. 

امیرعبداللهیان در این دیدار از حسن استقبال مقامات عراقی قدردانی و ضمن ابراز خرسندی از دیدار با الاعرجی گفت: ما در مسائل مهم منطقه‌ای همواره با هم مشورت داشته و این مشورت‌ها ادامه خواهد یافت.

وزیر خارجه با تأکید بر نقش مهم عراق در منطقه، عنوان کرد: امروز نقش عراق در خصوص قضیه فلسطین نیز مورد توجه همگان قرار دارد و ما از مواضع خوب شما در حمایت از فلسطین مطلع هستیم. 

امیرعبداللهیاان در این دیدار مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره فلسطین را روشن خواند و با بیان اینکه ما همواره از حقوق مسلم فلسطینی‌ها حمایت کرده‌ایم، یادآور شد: اما آنچه در عملیات طوفان الاقصی رخ داد، یک اقدام کاملا فلسطینی بود و اقدامی خودجوش در واکنش به جنایات مستمر و تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها و تعرض مکرر به مسجدالاقصی بود. 

به گزارش فارس، امیرعبداللهیان پیش از این هم طوفان الاقصی را عملیاتی صد در صد مقاومتی خوانده بود.
وی در دیدار با الاعرجی بیان کرد: اتفاقاتی در غزه توسط رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است که مصداق بارز جنایت جنگی است و عدم توقف آن می‌تواند بر کل منطقه تاثیر بگذارد. 

امیرعبداللهیان اضافه کرد: ارسال سلاح توسط آمریکا برای اسرائیل در شرایطی که رژیم صهیونیستی مردم فلسطین و غزه را قتل عام‌می کند، در برابر دیدگان جهانیان است. 

وزیر امور خارجه عنوان کرد: چنانچه اسرائیل حملات خود به غیرنظامیان غزه را متوقف نکند، منطقه با شرایط جدیدی مواجه خواهد شد و آنها نمی‌توانند غزه را در محاصره کامل قرار دهند و شهروندان را بمباران کنند و مرتکب جنایت جنگی شوند و انتظار داشته باشند هیچ واکنشی نسبت به این جنایات رخ نخواهد داد.
وی همچنین گفت: ما پیگیر برگزاری اجلاس فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی هستیم و آماده‌ایم میزبان این نشست در تهران باشیم و انتظار داریم که عراق هم در زمینه جلب نظر کشورهای اسلامی برای برگزاری این نشست تلاش کند. 

امیرعبداللهیان پیش از این نیز با فؤاد حسین همتای عراقی درباره برگزاری این نشست تلفنی گفت‌وگو کرده بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین در این دیدار از تلاش دولت و شخص الاعرجی برای اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق تشکر کرده و بر ضرورت اجرای کامل آن تأکید کرد و افزود: ما به تلاش شما اطمینان داریم و عراق ضامن اجرای آن است.

قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق نیز در این دیدار، ضمن خوشامدگویی به امیرعبداللهیان گفت: فلسطین قضیه مهم و جوهری از نظر عراق و ایران است و مواضع دولت عراق و حضرت آیت‌الله سیستانی بر موضع دولت عراق در این زمینه تأکید دارد. 
وی افزود: فردا جمعه حمایت میلیونی مردمی در حمایت از فلسطین در بغداد برگزار خواهد شد. 

الاعرجی با بیان اینکه اتفاقات امروز در غزه جنایت در حق زنان و کودکان است که قطعا قائل قبول نیست، اظهار داشت: متوقف کردن کشتارها باید مورد توجه باشد و حقوق ملت فلسطین باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این رابطه هماهنگی و یکپارچه کردن مواضع ایران و عراق و کشورهای اسلامی موضوع بسیار مهمی است. 

الاعرجی در این دیدار گسترش روابط ایران با بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را تبریک گفت و آن را نشانه حکمت و درایت ایران خواند. 

وی همچنین اجرای توافقنامه امنیتی بین ایران و عراق و اخراج گروه‌های مسلح را یک موفقیت بزرگ برشمرد که در طول سال‌های طولانی انجام نشده بود. 

این مقام امنیتی عراق اظهار داشت: دولت و همه جریان‌های عراقی به این توافقنامه پایبند هستند و ما آن را به نفع دو کشور می‌دانیم. 

وی افزود: دولت عراق در عالیترین سطح اجرای توافقنامه امنیتی را دنبال می‌کند و ما در اجرای کامل آن جدی هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
باید اسراییل رو نابود کنیم تجربه نشون داده آمریکا جرات دخالت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
نشون تو داده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
احسنت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آقای عبدالهیان خودت میری یا بچه هات یا بچه های مسولین، از جون جوانان مردم مایه نگذارید
تورم ۴۰۰درصد
حالا همین جبهه اول ات رو جمع کن !
اختلافات شدید داخلی در فلسطبن و لبنان و سوریه و عراق و .... وجود داره
بعد شما انتظار داربن اینا علیه اسراییل حرکتی بزنن؟؟؟
والااا که نهایت کاری که بکنن اینه که یه شعاری بدن
یاد جنگهای بین ایران و روس ها افتادم که منجر به معاهده ترکمنچای شد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
هیچ جنگی بین نبوده
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد
فلسطینیان مظلوم یکتنه مقابل کل غرب و رسانه هاشون ایستادن
حتی رسانه های عرب هم از آنها دفاعی نمیکنند
هر نظری که انتشار میدید مسئولیتش به گردن شماست و در آخرت از شما سوال خواهد شد
من بابت حمایتی که از فلسطین می کنم مسئولیت رو بر عهده میگیرم
شما بابت حمایتی که از اسرائیل میکنید در ظلم آنها شریک میشوید و بازخواست خواهید شد
حالا منفی بدید چون از منفی خیلی میترسم آلبانیا
انشاالله اتمام اسرائیل نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کاملا درست می‌گی فقط چرا اینجا موندی داری کامنت می‌ذاری، برو در ثواب جنگ با اسراییل شرکت کن برادر!
آرش
| Germany |
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
از قرآن و اسلام و بهشت و جهنم و لقب غربگدا و آلبانی و هرچی گیرت میاد مایه می ذاری که نظرات مخالف رو ساکت کنی، خب بابا هموطن و همزبونت نظرش رو داده، تو هم مخالفش رو بگو، مگه کسی جلو نظر تو رو گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
هر چه از قوم یهود در قرآن نوشته شده و سرانجام شون به صورت عام و بدون ارایه تاریخ معین هست. برای همین می شه در هر دوره ای از آنها تفسیر به رای کرد.
نتانیاهو خونخوار دست بردار نیست ، الان با تمام قوا بسیجیان عزیز برادران سپاهی ارتشی و مردم داوطلب و حزب الله لبنان برادر حسن نصرالله باید بریزیم توو اسرائیل و از بین ببریمشان .الان وقت عمل ست .یه بار لااقل ثابت کنیم مسلمان هستیم و دروغ نمیگیم و پای کار هستیم و از جان خودمون مایع میزاریم و همانند دهه شصت حرفها مون راست ست و بدون چشم داشت به مال دنیا همانند اونها به جبهه ها رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
بفرمایید فقط خودتونم تشریف ببرید فقط برا مردم نسخه نپیچید کما فی السابق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
اقای رسایی هم می اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
به پیش
سید حسن نصرالله مگه نباید الان جبهه باشه
آفرین بر جناب امیر عبدالهیان! با اسرائیل و آمریکا باید با زبان خودشان
صحبت کرد
من شخصا بیش از پنچاه سال است از این سفرها و سخنها از کشورهای اسلامی در خصوص فلسطین دیده و شنیده ام واقعیت آنست که خود این کشورها و تضادهای بین خودشان مسله فلسطین را چنان بغرنج کرده که بنظر غیر قابل حل می آید .هرگروه از فلسطینیها باند یکی از سران کشورهای خصوصا عربی شده بودند و بجای مبارزه با اسراییل با خودشان می جنگیدند همین گروه حماس با یک جنگ پرتلفات غزه را از دست دولت خودگردان خارج کرد و از آن زمان تاکنون هیچکار موثری جز ایجاد اختلاف نکرده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دقیقا!
به جای اینکارها لطفا تشریف ببرید با طالبان بر سر حق ابه مردم ایران گفتگو کنید ....سیستان وبلوچستان واطرافش تشنه اند .....میفهمی ؟
بفرماییدمسئولان محترم جلوراه بیفتن ماهم پشت سرشان میاییم
الان بهترین موقعیت برای نابودی اسراعیل و شیطان بزرگ میباشد و باید فرزندان مدیران خدوم از انگلیس و کانادا و امریکا و اروپا بیایند و همگام با رزمندگان و در کنار انها با استکبار بجنگند....
اگه امریکا از تهدید ایرانوترسی نداره چرا فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل با امیر عبدالهیان در لبنان دیدار کرده؟؟شما غربگراها نمیخوان بیاد جنگ فقط بشین اقتدار رو ببینید
باید کاری کرد و تدبیری اندیشید و با زبان خودشان با آنها صحبت ، ای کسانی که حرف از نابودی فلسطین می زنید یه لحظه خانواده و فرزند هم خودتان را جای آن کودک فلسطینی که در دستان پدر و مادرش است و تکه تکه شده است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست