بازدید 11318

یک وزیر کابینه نتانیاهو استعفا داد

در ادامه پس لرزه‌های شکست رژیم صهیونیستی، گفته شده که یک وزیر نتانیاهو استعفا داده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 13 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت اعلام کرد که «گالیت دیستل»، وزیر اطلاع‌رسانی کابینه نتانیاهو از سمت خود استعفا داد.

به نظر می‌رسد این استعفا جدیدترین پس لرزه‌های شکست رژیم صهیونیستی در نبرد با فلسطینی‌هاست.

همزمان با افزایش تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی از نظامیان خود در مرز با لبنان بر اثر اصابت موشک هدایت‌شونده کورنت توسط حزب الله اذعان کرد.

ارتش اسرائیل گفته که یک نظامی دیگر در این حمله زخمی شده است.

هلیل روزین بیتون خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش تا این لحظه پاسخی قاطع به حادثه خطرناک در جنوب لبنان که به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن یک نظامی دیگر منجر شد، نداده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو نظامی این رژیم در تیراندازی به یک مرکز پلیس در قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، این عملیات نزدیک منطقه «باب الساهره» در قدس اشغالی انجام شد و حال یکی از زخمی‌ها وخیم است.

پس از این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی در محل حاضر شدند و تدابیر نظامی و امنیتی را تشدید و همه راه‌های منتهی به محل عملیات را مسدود کردند.

روزنامه عبری معاریو هم مدعی شد که مجری عملیات تیراندازی به مرکز پلیس در منطقه باب الساهره قدس اشغالی که یک جوان فلسطینی بوده، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

همچنین رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مقاومت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی اذعان کرد.

«هرتزی هالیوی» ضمن سخنانی در این خصوص گفت: نتوانستیم در چالش حمایت از اسرائیل موفق عمل کنیم. ما درس خواهیم گرفت و درباره آنچه اتفاق افتاده است تحقیق خواهیم کرد، اما اکنون زمان جنگ است.

وی ادامه داد: یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در غزه، کسی است که تصمیم به این حمله گرفت و بنابراین ما به نهادی که او اداره می‌کند، حمله کرده و آن را متلاشی خواهیم کرد.

این مقام ارشد صهیونیست مدعی شد: اکنون زمان جنگ است و غزه دیگر شبیه به دوران قبل از حمله حماس به اسرائیل نخواهد بود و ما هر کاری که بتوانیم برای بازگرداندن افراد ربوده شده انجام خواهیم داد.

از دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه نیز خبر رسیده است که ارتش رژیم صهیونیستی ۳۰ کشتار وحشیانه را در حق خانواده‌های فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

در این بیانیه آمده که در این ۳۰ حمله، بیش از ۲۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که اکثر آنان زن و کودک بودند.

آخرین جنایت دشمن صهیونیستی در حق خانواده شهاب بود که طی آن ۳۱ فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

براساس آخرین آمارها در این حملات وحشیانه که به طور هدفمند غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار داده، تاکنون بیش از ۱۳۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که از بین آنها ۳۳۰ نفر کودک و بیش از ۲۰۰ نفر نیز زن هستند. در این بمباران‌های جنایتکارانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند که درصد بالایی از آنها نیز زن و کودک هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست