بازدید 3635
۵

احتمال دستگیری حامیان فلسطین در انگلیس

وزیر کشور انگلیس اعلام کرد که پلیس این کشور می‌تواند در برخی شرایط خاص، کسانی را که پرچم فلسطین در دست داشته یا شعار و نمادهایی را در حمایت از فلسطین ترویج می‌دهند، بازداشت کند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 11 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سوئلا بریورمن، وزیر کشور انگلیس در نامه‌ای نوشت: فقط نمادها و شعارهای حمایت از حماس نیست که موجب نگرانی ما شده است. پلیس را به این تشویق می‌کنم که بررسی کنند آیا شعارهایی مانند «از رودخانه تا دریا، فلسطین میشه آزاد» مصداق آرزوی نابودی اسرائیل است یا خیر؛ اگر چنین باشد، استفاده از این شعارها در بعضی شرایط می‌تواند مصداق نفرت‌پراکنی و قابل مجازات باشد.

او ادامه داد: موقعیت بسیار مهم است. رفتارهای قانونی در برخی موقعیت‌های خاص غیرقانونی می‌شوند، مانند در دست‌داشتن پرچم فلسطین اگر با قصد حمایت از «تروریسم» صورت پذیرد.

وزیر کشور انگلیس در ادامه بیان کرد: پلیس باید به مواردی که موجب تشدید تنش‌ها از طریق پلاکارد، شعار یا رفتار توهین‌آمیز می‌شود، رسیدگی کند.

این بیانیه پس از آن منتشر شده که حامیان فلسطین دوشنبه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کرده و شعارهایی از جمله «آزاد باد فلسطین» و «اسرائیل تروریست است» سر دادند. در این تظاهرات سه تن بازداشت شدند.

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد. تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات خبر داد. از آن طرف رسانه‌های عبری بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها از آغاز عملیات به ۱۲۰۰ تن رسیده است.

در پی تشدید تنش‌ها، حامیان حماس و رژیم صهیونیستی هر یک به نوبه خود در سرتاسر جهان به خیابان‌ها آمده و از ارزش‌های خود دفاع کردند. چند روز قبل آمریکا هم اعلام کرد که برای جلوگیری از درگیری حامیان دو طرف، تدابیر امنیتی را پیرامون مساجد و کنیسه‌های شهرهای بزرگ ایالات متحده تشدید می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
نه بابا ، شایعه پراکنیه
انگلیس آزادی بیان داره ، البته فقط در مورد یهودیا نباید چیزی بگی. بجاش در خصوص مسلمونا هر چی خواستی بگو
دموکراسیه دیگه
ابرقدرت!
سیاست یک بام و چند هوا
صهیونیست های طرفدار اسرائیل در ایران هم که از جنایات و اشغالگری اسرائیل دفاع می کنند باید دستگیر شوند
باید همشونو از انگلیس اخراج کنن و یا پاسپورتشونو باطل کنن
یواش یواش بوی تعفن شعار های الکی و مسخره حمایت و دفاع از آزادی و حقوق انسانی تو غرب و بریتانیای کبیر داره در میاد!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی