بازدید 4389
تکواندوی گرندپری چین

ناهید کیانی به فینال رسید

نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست حریف عنوان‌دار روس راهی دیدار فینال تورنمنت گرندپری چین شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک، در ادامه رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری چین، ناهید کیانی دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل تاتیانا مینینا دارنده مدال های نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برنز ۲۰۲۳ جهان از روسیه به میدان رفت و در پایان با نتیجه۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

کیانی در راند نخست با نتیجه ۱۰ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد اما در راند دوم ۹ بر ۶ به پیروزی رسید تا کار به راند سوم و پایانی کشیده شود. راند سوم این مبارزه نیز با نتیجه ۷ بر ۷ به سود نماینده تکواندوی ایران به پایان رسید تا کیانی با کسب این پیروزی راهی فینال شود. کیانی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان نیز موفق به شکست ۲ بر صفر این تکواندوکار روس شده بود.

کیانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل فیث دیلون از آمریکا ۲ بر یک به برتری رسید. وی سپس برابر چیالینگ لو دارنده مدال‌های برنز المپیک و ۲ نقره جهان از چین تایپه با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

مهدی حاجی‌ موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت‌ها بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست