بازدید 3954

کوچ استقلال وپرسپولیس از آزادی قطعی است!

با اعلام سازمان لیگ احتمال برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی دیگر در پایتخت وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 09 October 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: تعمیرات گسترده ورزشگاه آزادی و همچنین مشکلاتی که در بحث چمن این ورزشگاه به وجود آمده، از مدتی قبل زمزمه های کوچ استقلال و پرسپولیس از آزادی و برگزاری دیدارهای خانگی آنها در ورزشگاهی دیگر را بر سر زبان ها انداخته است.

یکی از ورزشگاه هایی که گفته می شد می تواند میزبان دیدارهای سرخابی ها باشد، تختی تهران بود. در گزارش های منتشر شده از این ورزشگاه اما مشخص شد که هنوز آماده میزبانی از لیگ برتر نیست و مشکلات زیادی را در خود دارد.

با این وجود اما بحث برگزاری دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی دیگر به صورت موقتی تا زمان ترمیم چمن آزادی همچنان داغ است و البته که با اعلام سهیل مهدی جدی هم شده است.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفته است: « زیرساخت‌ها و تأسیسات ورزشگاه آزادی ایراد دارد و حتی دیدید پیشکسوتانی مثل علی پروین به‌سختی از پله‌ها پایین می‌رفتند. با توجه به شرایطی که چمن ورزشگاه آزادی دارد و همچنین حفظ امنیت جانی، شاید روزها و بازی‌های زیادی را نتوانیم در این ورزشگاه بمانیم.»

او افزود: «کار با این شرایط سخت است و شاید سیاست‌گذاری را به این سمت ببریم که اگر استقلال و پرسپولیس تسهیلات و شرایط بهتری برای بازی‌های‌شان می‌خواهند، ورزشگاه دیگری را انتخاب کنند.با وضعیت فعلی نگران تعداد بازی‌های انجام‌شده روی چمن ورزشگاه آزادی هستم و ممکن است دوباره داستان بازی‌ پرسپولیس و النصر عربستان تکرار شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی