نبض خبر

رفتار شگفت انگیز کودک افغان شیشه پاک کن

کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 05 October 2023
تعداد بازدید : 37671
بازدید 47495
تصاویری از یک دوربین مخفی با یک کودک کار افغان شیشه پاک کن را می‌بینید که در مقابل یک درخواست، رفتار شگفت انگیزی را انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
در افغانستان هیچ جنگی نیست، چرا به کشور خودشان نمی‌روند و وطن خود را آباد نمی‌کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
به تو ربطی ندار
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
به ما ربط نداره به کی ربط دار پس برو ساندیس تو بخور ...
همه تطهیر نمی شوند خوب و بد دارند آقای تهیه کننده دوربین مخفی نگو بچه های افغانستان همه خوبند قید همه را بکار نبر
برن کشور خودشون
با یک گل بهار نمیشه!!! و نمیتونید با این یک گزارش استحاله کنید از اکثریتی که از رده های نظامی و انتظامی هستند و به طرف ایران سرازیز شده اند!!! این چه مرزی است که با اتوبوس میآیند و گله ای هم می آیند!!! کنترل مورد نظر جناب وحیدی بر مرزهای شرقی کجاست!؟!؟!؟ کسی که در چنین مسئولیتی باید جیک و بُکِ ورودی کشور را بداند و از احتمالات آمار میدهد، احتمالاٌ!!! حدوداًً !!!
روس و انگلیس عوامل نفوذی زیادی دارند که سعی در زمینه سازی ویران کردن ایران توسط افغان ها هستند - اسکان دادن افغان ها در خاک ایران خیانت بزرگی است . آیا باز باید ملت ایران به خیابان ها بریزند.
کامنتاتون قشنگه، اخه شوماها چقدر میتونی سنگ دل باشین حالا خوبه به هم وطن خودمون کمک کرده بازم چرت و پرت کامنت میزارین واقعا براتون متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
چرند نگو بابا چی میفهمی تو ما نمیگیم همه افغان ها بد هستن ولی با وجود تحریم بیکاری و کمبود مسکن و ... چطور ما باید به اون ها کمک کنیم در ضمن جنگ در افغانسان تمام شده حال اگر ایم مردم از دست حکومت طابان فرار میکنن مشکل خودشون هست باید بمونن و مملکت خودشون رو پس بگیرن.
برن کشور خودشون بدبختا حیثیت ندا ن فرار میگنن
سرایدار های اپارتمان ما با بیش از ۴۰ واحد در نزدیکی میدان ازادی در این ۱۵ سالی که این ساخمان ساخته شده، همگی اهل افغانستان بوده اند. بسیار زحمتکش و قانع بوده اند. سرایدار قبلی ما که حدود ۶ ماه است که عوض شده حقوقش ماهی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. هیچ ایرانی با چنین حجم کاری و چنین حقوقی طاقت نمی اورد. اینها از سر بی پناهی به کشور ما پناه اورده اند. بیرحم نباشیم. البته باید حضورشان در ایران ضابطه مند باشد.
ما با مردم و کودکان و کلا ملت افغانستان هیچ مشکلی نداریم در همه ی ملیت ها خوب و بد وجود دارد حرف مردم ایران این است که ورود اتباع باید کنترل شده و با ویزای کار یا تحصیل باشد و فقط در مشاغلی که کارگر ایرانی وجود ندارد شاغل شوند همه‌ی کشورها ورود اتباع ضوابط دارد حتی خود افغانستان نیز قطعا اجازه ورود حتی یک نفر ایرانی بدون ویزا نمی دهد. مسئله را احساساتی نکنید.
ماشاءالله
مطمئن باشید مسئولین خودشون حواسشون هست انشالله

حضور افغانی ها خیر و برکات بسیاری هم دارد ، بی انصاف نباشیم . کی مثل افغانی کار میکنه ؟ یکبار ساختمان سازی کنید تا بفهمید

البته همه اقوام بد و خوب دارند ... باید درست مدیریت شود