بازدید 6632

علیپور بعداز طلای هانگژو: بعضی، اسم خودشان را مربی گذاشتند!

اگر می‌بینید که دیگر رکورددار نیستم‌ و از برخی‌ رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آنها امکانات نداشتم. من‌ فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم
کد خبر: ۱۱۹۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 03 October 2023

رضا علیپور بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو در ماده‌ سرعت رشته سنگنوردی، اظهار داشت: این مدال طلا برای مردم ایران است. ارزش آن ها بالاتر از این مدال طلاست. آرزو دارم بازهم بتوانم‌ برای مردم طلا بیاورم. من سرباز مردم هستم و از اول هم هر چه طلا آوردم به عشق‌ همین مردم بوده است. 

علیپور بعداز طلای هانگژو: بعضی، اسم خودشان را مربی گذاشتند!

مرد عمودی دنیا در‌ خصوص رقابت امروز خود گفت: من تنها ورزشکاری هستم که چهار سال رکورددار‌ جهان بودم. اگر می‌بینید که دیگر رکورددار نیستم‌ و از برخی‌ رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آنها امکانات نداشتم. من‌ فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم. اگر‌ امکانات کافی داشتم، حتی یک باخت هم در کارنامه ام نبود. 

علیپور‌ در پایان در خصوص فریادهای خود بعد از قهرمانی گفت: این فریادها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی‌ گذاشتند. گفتند رضا علیپور تمام شده و‌ برایم هم مهم نیستند. بازهم می گویم فقط به عشق مردم‌ مدال می آورم، وگرنه دردهایی‌ و رنج هایی که می کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد. امیدوارم هم‌ من و هم سایر بچه های این رشته را همراهی کنند تا بتوانیم افتخار کسب کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار