بازدید 3736
۲

تأکید سید حسن نصرالله بر محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل

دبیر کل حزب‌الله تصریح کرد: هر کشوری که به سمت عادی‌سازی می‌رود باید محکوم شود، زیرا این امر ترک فلسطین و تقویت دشمن تلقی می‌شود و نباید آن را تحمل کرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۷ 03 October 2023

 

به گزارش تابناک، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان دوشنبه‌شب به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) سخنرانی کرده و به مسائل مربوط به لبنان و منطقه پرداخته است.

 

وی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به جشن باشکوه میلیونی یمنی‌ها به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) گفت: من جشن بزرگ، بزرگ و زیبای ملت یمن برای میلاد پیامبر اکرم (ص) را با وجود شرایط سخت زندگی و امنیتی، می‌ستایم.

 

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه حادثه تروریستی انفجار مساجد اهل سنت پاکستان را محکوم کرد و گفت: جنایتکاران تکفیری مساجد اهل سنت در پاکستان را به بهانه بزرگداشت میلاد پیامبر (ص) منفجر کردند.

 

نصرالله افزود: این چهره سیاه و تیره تکفیری سرطانی است که دوباره در جهان اسلام ما شیوع پیدا کرده است، جایی که هرکس عشق خود را به رسول خدا (صلی‌الله علیه و آله و سلم) ابراز کند، کشته می‌شود.

 

دبیر کل حزب‌الله در ادامه با اشاره به ترویج همجنس‌گرایی در غرب افزود: کسانی هستند که می‌خواهند مردم با ترویج همجنس‌گرایی و حیوانیت، مقام انسانی خود را به پایین‌ترین سطح تنزل دهند.

 

او تصریح کرد: از جنگ رسانه‌ای غرب یا به اصطلاح «جنگ نرم» برای تضعیف مردم استفاده می‌کنند که با جنگ نظامی محقق نمی‌شود.

 

دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) روز بعثت پیامبر اکرم (ص) را بزرگ‌ترین روز می‌دانستند. منع‌کنندگان از بزرگداشت این مناسبت‌ها هیچ دلیل فقهی و شرعی ندارند و علمای شیعه نیز مانند بسیاری از علمای اهل سنت بر جواز این امر اتفاق نظر دارند.

 

او همچنین با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی، خاطرنشان کرد: امت باید مسئولیت آنچه را که بر سر مردم فداکار فلسطین و مسجدالاقصی می‌گذرد، به عهده بگیرد. صهیونیست‌ها باید صدای جهان اسلام را در مورد قبله اول مسلمانان بشنوند.

 

دبیر کل حزب‌الله تصریح کرد: هر کشوری که به سمت عادی‌سازی می‌رود باید محکوم شود، زیرا این امر ترک فلسطین و تقویت دشمن تلقی می‌شود و نباید آن را تحمل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
هر کشوری در جهان امروز به فکر منافع ملی خود است.

حتی لبنان و فلسطین و سوریه و عراق!!!!!!!!!!
کی به جز جمع محدودی در ایران و لبنان به حرفهای این حاجی آقا در این دنیای پهناور گوش می دهد؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی