بازدید 2330

تصاویری متفاوت از خانه‌های لاکچری و زیبای تهران

مسئلۀ یک سقف بالای سر و سرپناه را اکنون باید یکی از اصلی‌ترین بحران‌های طبقۀ متوسط شهری در تهران دانست. امری که برای عده‌ای ثروتمند هیچ دغدغه‌ای نیست و با هزینه‌های سرسام‌آور شاهانه‌ترین خانه‌ها را می‌خرند.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 02 October 2023

به گزارش «تابناک»، در حالی که خرید یک آپارتمان کوچک در مناطق پایین و حاشیه‌های تهران برای خیلی‌ها به رؤیا تبدیل شده، آن‌ طرف‌تر، در شمال شهر خانه‌هایی معامله می‌شود که صاحبانشان چند صد میلیارد تومان بابتش هزینه می‌کنند. اعداد و ارقامی که نوشتنش هم زمان‌بر است و باید کلی وقت گذاشت و دقت کرد تا بتوان تعداد صفرهای این مبالغ را شمرد.

گرانترین خانه‌های پایتخت در منطقۀ ۱ و یا لواسان قرار دارند. برخی از ویژگی‌های خاص این خانه‌ها باعث شده آنها در فهرست گران‌ترین و اعیانی‌ترین خانه قرار داده شوند. از جملۀ این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی مانند؛ منطقه و یا محله خانه، سازنده بنا، امکانات ویژه مانند سالن سینما و…، تجهیزات و مصالح مورد استفاده، سرایدار در اختیار، آشپزخانه همراه با آشپز ۲۴ ساعته و… از جمله مواردی است که می تواند باعث شود، خانه‌ای وارد خانه میلیاردرها شود.

در سال های اخیر منطقۀ لواسان نیز جزو گرانترین منطقه‌های استان تهران مطرح شده است، شهرک‌هایی مانند باستی هیلز و… که در این منطقه واقع شده‌اند و ویلاهای ۲۰۰۰ میلیاردی در آن واقع شده است.

فهرست گران‌ترین خانه‌های تهران

برج چناران، الهیه تهران

برج پارامیس، خیابان فرشته تهران

برج آلتون کورت، نیاوران تهران

برج روما رزیدنس، کامرانیه تهران

برج رولکس، فرمانیه تهران

ساختمان نارسیس، الهیه تهران

برج چناران، الهیه تهران

آپارتمان‌های موجود در برج قصر چناران که در تجریش واقع‌ شده، جزو گران‌ترین آپارتمان ها به حساب می‌آیند. متراژ این خانه‌های لوکس بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع و ارتفاع سقف هم ۴ متر است . مشاعات این مجتمع شامل ۲ هزار متر لابی با ارتفاع ۱۲ متر ، استخر ۵۰۰ متری و سالن ورزشی بسیار مجهز است. برای خرید آپارتمان در این برج حداقل باید ۲۰ میلیارد تومان پرداخت کرد.

تصاویری متفاوت از خانه‌های لاکچری و زیبای تهران

 

برج پارامیس، خیابان فرشته تهران

این برج ۱۳ طبقه، در خیابان فرشتۀ تهران قرار دارد . واحدهای مسکونی لوکس آن ۴۵۰ مترمربع با ۴ متر ارتفاع و پنت‌هاوس آن ۵۴۰ مترمربع است. از امکانات دیگر این خانه لوکس می‌توان به ۵۰۰ مترمربع لابی با ارتفاع ۵/۶ متر، ۱۵۰ مترمربع سالن اجتماعات ، ۳۰۰ مترمربع استخر و ۲ هزار متر مشاعات بسیار لوکس اشاره کرد. برای خرید واحدهای این مجتمع باید بیش از ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کنید.

برج آلتون کورت، نیاوران تهران

۲۷۰۰۰ مترمربع متراژی است که گرانترین خانۀ تهران به خود اختصاص داده است. این خانه با نام آلتون کورت مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر ایران است.

این ساختمان گران قیمت در بهترین منطقۀ تهران قرار گرفته است و از دور دست‌ها این برج کاملاً معلوم است همچنین کیفیت ساخت این ساختمان با هیچ ساختمانی قابل مقایسه نیست.

برج روما رزیدنت تهران 

برج روما رزیدنت جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین خانه‌های تهران است. روما رزیدنت در شمال تهران و منطقه کارمانیه واقع شده است. این برج دارای وسعتی به اندازۀ ۷۰۰۰ متر مربع است.. روما رایکی از برترین و مطرح ترین معماران برجسته و به نام ایران فرزاد دلیری ساخته است. این برج  علاوه بر واحدهای مسکونی دارای واحد های تجاری نیز می باشد. متراژ کلی این برج به اندازۀ ۴۷۰۰۰ متر مربع است که شامل مشاعات و امکانات رفاهی است.
طراحی روما به صورت صلیبی است و همین امر باعث شده است که از جهات مختلفی نور خورشید به این برج بتابد. روما رزیدنس دارای ۱۸ طبقه است که ۱۵ طبقۀ آن مسکونی و ۱ طبقه لابی و ۳ طبقۀ آن زیر زمین است که شامل پارکینگ و فضاهای رفاهی است. روما دارای طراحی بی‌نظیری در قسمت لابی آن است.

برج رولکس فرمانیه

برج رولکس یکی دیگر از گران‌ترین خانه‌های تهران است. این برج در شمال تهران و منطقه فرمانیه واقع شده است و دارای فضایی به اندازه ۲۶۰۰ متر مربع است. با توجه به این که این برج در کنار نمایندگی ساعت رولکس قرار گرفته است به این نام نامگذاری شده است. 

برج رولکس دارای ۱۶ طبقه  است و با نمای سفید و کلاسیک خود نسبت به سایر ساختمان‌های فرمانیه جلوه می‌کند. رولکس دارای ۱۰ طبقه مسکونی و ۵ طبقه پارکینگ زیرزمین و ۱ طبقه لابی می‌باشد. این برج دارای ۵۲ واحد مسکونی با متراژهای مختلف است. واحدهای این مجموعه از ۱۳۰ متر مربع شروع شده و بزرگترین آن ها ۳۰۰ مترمربع است.

رولکس دارای پارکینگ برای خودروهاست که موجب رفاه هرچه بیشتر برای ساکنین آن شده است. رولکس دارای ۲۰۰ واحد پارکینگ اختصاصی است.

ساختمان نارسیس، الهیه تهران

در این برج خانه‌ها همه رؤیایی است. ساختمان نارسیس تهران از بهترین خانه‌های پایتخت است که در ردۀ گران‌ترین خانه‌های تهران قرار گرفته است.

ساختمان نارسیس دارای ۹ طبقه و ۳۰ واحد است که معماری این ساختمان به سبک مدرن طراحی شده و درون آن نیز به همین صورت هست یعنی دارای جدیدترین سبک‌ها و تجهیزات است.

واحدهای مسکونی نارسیس دارای متراژ های از ۲۰۲ متر مربع تا ۳۳۰ متر مربع است. سقف واحدهای مسکونی این برج بلند و به ارتفاع ۳ متر مربع طراحی شده است. نارسیس دارای یک لابی ۶۰۰ متر مربعی مبله و لوکس است. پشت بام این برج به صورت خاص و با سبک مدرن فضاسازی شده است که می تواند فضای مناسبی را برای گذارندن اوقات ساکنین این ساختمان فراهم آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی