بازدید 4668
۱

تغییر ۱۰ امام‌جمعه در استان تهران

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تغییر ۱۰ امام‌جمعه در استان تهران خبر داد و گفت: تغییرات در جایگاه ائمه جمعه درمسیر انتخابات پیش رو بسیار تأثیرگذار بوده و سنگرهای نمازجمعه با این تحولات تقویت خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 01 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اصلانی با اشاره به نقش آفرینی ائمه جمعه و اشاعه روحیه خدمتگزاری در جامعه اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین جوکار فردی جهادی، خدمتگزار و دارای ایده‌های فرهنگی و انقلابی است که می‌تواند در سنگر شهرستان پاکدشت با به‌کار گیری مردم به خوبی کار و تلاش کند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر و تحولات ائمه جمعه در کشور افزود: در ایران اسلامی قریب به 40 امام جمعه تغییر خواهند کرد که در استان تهران این تغییرات به 10 نفر از امام‌جمعه‌ها اختصاص یافته که 7 نفر جابه‌جا می‌شوند و 3 نفر امام‌جمعه جوان و تازه کار اضافه می‌شود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: این تغییرات ائمه جمعه در انتخابات پیش رو بسیار تاثیرگذار بوده و سنگرهای نمازجمعه با این تحولات تقویت می‌شود.

* ظرفیت‌های انقلابی در پاکدشت فعال شود

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جواد فتاح رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان تهران در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه پاکدشت با اشاره به ظرفیت پاکدشت در سنگر انقلاب گفت: یکی از انتظارات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حضور به موقع در جلسات بود که حجت الاسلام لزومی برای شرکت در جلسات این خصوصیت را داشته و از آن استفاده کردیم. این توفیق به ظاهر از ما گرفته شد ضمن قدر دانی از این بزرگوار امروز از ظرفیت حجت الاسلام جوکار که ظرفیت‌های انقلابی در جوانان را در محل‌های خدمت خود شکوفا کرده بهره می‌بریم و امید است در پاکدشت نیز با ایده‌های انقلابی پرتلاش کار کنند.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام جوکار فردی توانمند، فرهیخته و ولایی با 5 کارنامه درخشان فرهنگی و آموزشی در شهرستان قدس هستند که عملکردهای بزرگ و زیربنایی خوبی را تشکیل دادند و مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گرفت.

 

وی در پایان به حضور گسترده مردم شهرستان قدس در همراهی امام جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور مردم قدس نشان دهنده مقبولیت و اجرای طرح‌های موفقیت آمیز ایشان است. امید است با اجرای برنامه‌های موفق و همت مردم شاهد شکوفایی و رشد در پاکدشت باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
تغییر مسوولین تو زندگی مردم تاثیری نداشته امیدواریم این تغییر ائمه تو زندگی مردم تاثیر گذار باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی