بازدید 5449
۱

صحبت حیوان و انسان به کمک هوش مصنوعی

دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی در حال تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از اطلاعات، همچون صداها و وضعیت‌ها از گونه‌های مختلف و انواع حیوانات هستند تا بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند که انسان‌ها بتوانند حیوانات را درک کنند و با آن‌ها صحبت کنند.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰ 27 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از صدآنلاین، صحبت کردن با حیواناتی مانند سگ‌ها، ارتباط با پرندگان و رمزگشایی صدای نهنگ‌ها در آینده امکان‌پذیر خواهدبود، زیرا برنامه‌های هوش مصنوعی در حال یادگیری ترجمه صحبت‌های حیوانات و ارتباط با موجودات مختلف هستند.
 
، دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی در حال تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از اطلاعات، همچون صداها و وضعیت‌ها از گونه‌های مختلف و انواع حیوانات هستند تا بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند که انسان‌ها بتوانند حیوانات را درک کنند و با آن‌ها صحبت کنند.
 
ازا راسکین، یکی از بنیانگذاران این پروژه گفته درها برای استفاده از یادگیری ماشینی همچون صحبت با حیوانات و رمزگشایی صدای آنها باز شده. پیش بینی می‌شود در ۲ سال آینده گفت‌وگو با حیوانات امکان‌پذیر خواهدبود.
 
راسکین گفته ما در ابتدا باید ارتباط برقرار کنیم سپس آنها را درک کنیم. شگفت زده نخواهم شد اگر اصطلاحاتی برای ناراحتی، مادر، گرسنه و ... را در تمامی گونه‌های حیوانات کشف کنیم. در همین حال آزمایشگاه پرنده شناسی کوربل ابزاری را توسعه داده که می‌تواند صداهای بیش از ۱۰۰۰ گونه پرنده را تشخیص دهد و آنها را شناسایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مایه مسرت فراوان است، ولی ما هنوز زبان همدیگر را همچین نمیفهمیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست