بازدید 4557
۱

کوه بی بی شهربانو گزینه جدید برای آرامستان تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد کوه‌های بی‌بی شهربانو است و در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 25 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حسین نظری در ارتباط با آخرین اقدامات و مطالعات مرتبط با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: در ارتباط با احداث آرامستان‌های جدید در سنوات گذشته مطالعاتی انجام و در این دوره از مدیریت شهری نیز این مطالعات پیگیری و تکمیل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه احداث آرامستان‌های جدید یک کار اساسی و چند جانبه است، گفت: این کار صرفاً در اختیار شهرداری تهران نیست و نیاز به همراهی و مشارکت بخش‌های مختلف دارد.

وی در ارتباط احداث آرامستان‌های جدید در چند پهنه و نقطه در پایتخت گفت: در این ارتباط چند نقطه و پهنه مورد کار کارشناسی و مطالعاتی قرار دارد و نیاز به هماهنگی با نهادهای بالادستی و دستگاه‌های مختلف دارد.

وی افزود: متاسفانه تهران در سال‌های گذشته با یک چالش و مشکل تحت عنوان حریم روبرو شده است و در نتیجه این چالش حریمی برای شهر تهران باقی نمانده است که بخواهیم آرامستان‌های جدید را در آنجا احداث کنیم اما با همه این شرایط ۳ الی ۴ نقطه و پهنه برای آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار دارد که به‌زودی با اتمام کارهای مطالعاتی اسناد و مدارک به شورا ارسال خواهد شد.

نظری ادامه داد: یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد کوه‌های بی‌بی شهربانو است و در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
قبرستان جدید! خوب آباد شد قبرستانها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج