نبض خبر

شرایط فاجعه‌بار خرس باغ‌ وحش کرمان

کد خبر: ۱۱۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 21 September 2023
تعداد بازدید : 5414
بیشتر بدانید
بازدید 15026
۸
تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد خرسی در قفس برای راه رفتن پاهایش را روی زمین می‌کشد و سرش را از لای میله‌ها بیرون می‌آورد. شخصی که به نظر می‌رسد بازدیدکننده است می‌گوید این خرس فلج است و احتمالا رهایش کرده‌اند تا بمیرد. این شخص که دیدن وضعیت خرس برایش تکان‌دهنده است، می‌گوید «‌می‌خواهیم برکت در این مملکت بماند؟ وای بر من.»‌ این ویدیو را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
شماها هم دلتون خوشه شرایط فاجعه بار اقتصادی 90میلیون ایرانی را فراموش کرده چسبیدین به شرایط فاجه بار خرس باغ وحش کرمان. فکر کنم عجایب هفتگانه شده اند عجایب هشتگانه.
خرس زبانه بسته رو درقفس نگه داشته که باعث فلج شدن خرس بیگناه بی دفاع شده ، عزیزدلمم ،خرس بیچاره باچه زبانی بگوید بهشون ظلم نکید ؟؟؟؟!!!! درطبیعت رهاکنید وبرایشان غذاتهیه کنید .
اقلا به حیوانات رحم کنید این ها زبان بسته هستند.
ظلم به آدم فاجعه است، ظلم به یه حیوان زبان بسته بیمار یا فلج دیگه اسمش ظلم نیست، نمیدونم چیه ولی مطمئنم همه مون تاوان این زجر وحشیانه رو خواهیم داد.
حتی حاضر نیستن هزینه ی حداقل یه مرگ آروم با تزریق بیهوشی دوز بالا رو پرداخت کنن!!!؟؟؟
چه خبره توی این کشور؟ مدیر که هیچ حتی اگه کارگر ساده اونحا بودم یا اصلا کرمان بودم از نون زن و بچه م میبریدم یه داروی بیهوشی قوی حداقل برای پایان این زجر وحشتناک تهیه میکردم... خداااااااا
بابا زرت و پرت بیخودی نکن هی خدای من خدای من نکن اگر خیلی مردی بپر یک کیلو عسل و چند کیلو سیب و کاهو بخر بیار برای این حیوان خدا !
باغ وحش کرمان چندین سال هست تعطیل شده !!؟
الکی نگو اگه راست میگی داروبراش بخر
باغ وحش کرمان چندسال قبل بدلیل شرایط بدش شهرداری منحلش کرد احتنالا باغ وحش گهرپارک سیرجان باشه