بازدید 2561
۴

مدیران ناکارآمد در نهضت ملی مسکن برکنار می‌شوند

استاندار فارس گفت: شهرستان‌هایی که عملکرد مناسبی در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن نداشته‌اند باید تا پایان مهرماه امسال فونداسیون واحدهای مصوب را تکمیل کنند و در غیر این صورت مدیران ناکارآمد در این زمینه برکنار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳ 18 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در استان، از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست که موانع پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را به سرعت رفع کنند.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن استان فارس ادامه داد: هدف از تشکیل این قرارگاه حل مسائل و مشکلات بین بخشی است و چنانچه این مشکلات حل نشود موضوع باید در شورای مسکن استان مطرح شود تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

استاندار فارس اظهار کرد: آنجا که پای منافع مردم در میان است باید ریسک‌های موجود در امور اداری را بپذیریم و موانع را یکی پس از دیگری برداریم و در راستای مصلحت مردم و تامین آسایش و رفاه آنها گام برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
کل مدیران ارشد کشور باید برکنار شوند چون در هیچ زمینه ایی موفقیت نداشته ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
ما مدیر چینی لازم داریم
50سالمونه نه خونه ونه زندگی اسممون هم درامده برا مسکن اما هیچ خبری نشد الن حدود 2ساله فکر کنم حق خوری شده
ساختمان سازی را صنعتی کنید و بصورت قطعات پیش ساخته طراحی و اجرا شود . بنابراین اکثر قطعات آن در کارخانه ها ساخته می شود و می توان از کارگرهای ایرانی استفاده نمود و برای نصب آن نیز از نیروهای آموزش دیده ایرانی بهره برد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی