بازدید 3220
۵

آسمانی شدن سرباز پلیس حین انجام وظیفه

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: سرباز وظیفه پلیس حین ایمن سازی صحنه تصادف، به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند با وی دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 18 September 2023

به گزارش «تابناک»، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ وقوع یک فقره تصادف دو دستگاه خودرو در اتوبان امام رضا (ع) - محدوده خاورشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

پس از اطلاع این خبر گشت کلانتری ۱۷۷ خاور شهر به موقعیت تصادف اعزام می‌شود که سرباز وظیفه جعفر دماوندی در حین ایمن سازی صحنه تصادف به جهت جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی اقدام به قرار دادن علائم هشدار دهنده در محل تصادف و در این زمان یک دستگاه خودرو سمند با سرعت زیاد با وی برخورد می‌کند.

متأسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات و با وجود انتقال به بیمارستان و تلاش‌های تیم درمانی بیمارستان، دارفانی را وداع گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
جیگرم آتش گرفت ، خدا به داد دل خانوادش برسه ...
قهرمان ما توییی داداش نه حسن یزدانی ها
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
چه اشکالی داره جفتشون قهرمان باشن... از چیزی یا کسی کم میشه؟؟
بگین به شهادت رسید . چون در حین خدمت و ماموریت هر کس اتفاقی براش بیفته حکم شهادت رو داره .
رانندگی در جاده های ایران یک کابوس است. جاده محلی است که هموطنان ما برتری مهارتی خود را به رخ می کشند و عقده های مانده در درون به بیرون پرتاب می شود. هیچ رحمی در کار نیست. از نخوه رانندگی مردم تا حدود زیادی می توان به شخصیت اجتماعی شان پی برد. راننده سمند چرا با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده است. مگر در مقصد چه چیز انتظارش را می کشیده که با سرعت زیاد می رفته؟ شب و روز تمام رسانه ها باید روی این مشکل کار کنند تا فرهنگ رانندگی ما شاید کمی بهبود پیدا کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست