بازدید 8343

قتل فجیع زن جوان به دست همسرش

مرد جوانی که همسرش را ۴ سال پس از ازدواج به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری تهران به مقتول اتهام رابطه نامشروع زد.
کد خبر: ۱۱۹۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 12 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مرداد سال ۱۴۰۱ مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و خبر قتل همسرش را اعلام کرد. پس از آن مأموران به محل حادثه که خانه‌ای ۳ طبقه در ورامین بود اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که شوهر این زن با ضربه‌های چاقو همسر ۲۹ ساله‌اش به نام فریبا را به قتل رسانده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد جوان که در همان محل بازداشت شده بود به اداره آگاهی منتقل شد.

وی در توضیح ماجرا گفت: من و فریبا ۴ سال پیش ازدواج کردیم و اختلاف‌هایی هم داشتیم اما اختلافات ما در حدی نبود که بخواهم او را بکشم. تا اینکه از چند ماه قبل متوجه رفتارهای مشکوک همسرم شدم و او را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادم اما در کمال ناباوری متوجه شدم او با شوهرخواهرم و همچنین باجناقم روابط مشکوکی دارد. خیلی ناراحت بودم و به او تذکر دادم که مراقب رفتارش باشد اما وقتی دیدم دست از این رفتارش برنمی‌دارد او را با چاقو کشتم.

پس از اعترافات متهم در مراحل اولیه بازجویی مأموران تحقیقات خود را برای بررسی صحت اظهارات وی آغاز کردند و دستور احضار باجناق و شوهرخواهر متهم صادر شد، اما آنها در بازجویی با رد اتهام روابط نامشروع با مقتول عنوان کردند که هیچ رابطه خارج از عرفی با او نداشته‌اند.

در بررسی بیشتر موضوع مطرح شده از سوی متهم اثبات نشد اما طرح همین موضوع باعث شد خواهر مقتول و خواهر قاتل از همسرانشان جدا شوند.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جرم و در حالی که مدرکی مبنی بر صحت اظهارات عامل قتل به دست نیامد، پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند و مادر فریبا به جایگاه رفت و گفت: دخترم هیچ کار خلافی نکرده بود اما دامادم با سنگدلی تمام او را کشت و برای توجیه کارش به او اتهام روابط نامشروع زد. من می‌دانستم که آنها از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند اما نمی‌دانستم که دامادم تا این حد بدبین است و به خاطر سوءظن‌های خودش دست به چنین جنایتی می‌زند؛ به همین خاطر به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم و درخواست قصاص دارم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من همسرم را کشتم چون مستحق مرگ بود و از نظر من مهدورالدم به حساب می‌آمد. او با افراد زیادی ارتباط داشت و من چند روز قبل از حادثه تلفن‌های آنها را از داخل کشوی کمدش پیدا کرده بودم.

قاضی از متهم پرسید: بررسی مأموران پلیس نشان می‌دهد که اظهارات شما فقط بر پایه حدس و گمان بوده و صحت آن اثبات نشده است.

متهم جواب داد: برای من محرز شده بود و از مکالمه‌های او مطمئن شدم که از مدت‌ها قبل با آنها در ارتباط بوده است. همسرم آبرویم را برده بود من هم او را کشتم.

با پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۷
شماره تلفن از داخل کمد پیدا کرده بود؟
فقط اعدام
خودش بریده و دوخته و کشته مگه شما چکاره هستی خوشت نمیاد خبر مرگت طلاق بده
اگر هم واقعا شک داشتی، باید از طریق قانون از ایشان شکایت می کردی و نهایتا طلاقش می دادی، ولی حق نداشتی ایشان بکشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
دقیقا
پس قانون... شکایت... و طلاق را برای چی گذاشتند...یعنی ادم باید هم خودش شاکی ، قاضی و مجری باشد تا قضیه را به این مصیبت و بغرنجی بکشاند....
پاسخ ها
شمس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بله درسته باید شکایت میکرد و این روند دادرسی بقدری طولانی و خسته کننده میشد که هر دو شما از زندگی سیر میشدین و دست به قتل نمیزدی
اثباتش کاری نداری یه پرینت از مکالمات بگیرن همه چی معلوم میشه ... تعداد تماس و پیامک خارج از عرف باشه میشه ثابت کرد در غیر اینصورت خیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
رابطه نا مشروع را نمی توان به سادگی اثبات کرد
مگه می شه با چند پیام و تلفن گفت طرف مهدور الدم شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
ناشناس 13:31
اتفاقا رابطه نامشروع رو با همین موارد لیست تماس و پیامک میشه ثابت کرد و قانون هم اینو میپذیره . قابل ذکره که رابطه نامشروع درجات مختلفی داره، صرفا داشتن رابطه جنسی رابطه نامشروع تلقی نمیشه ، حتی ارتباط تلفنی و پیامکی خارج از عرف هم نوعی رابطه نامشروعه ولی حکم مهدورالدم رو نداره
از نظر من مهدورالدم به حساب می‌آمد!!! تو کیلویی چندی که نظرت بخواد اصلا حساب بشه مردک روانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
عزیزم اگر برای تو اثبات شده ، باهاش زندگی نمی کردی و طلاق می گرفتی . خداوند خالق همه انسانهای خطاکار است اگر اینچنین که شما فکر می کنی باید خدا همه را فجیع می کشت! کمی فکر کنیم بهتر است هیچ زنی مالک هیچ مردی نیست و هیچ مردی هم مالک هیچ زنی نیست . یک قراردادی و توافقی مقدس با هم بسته اند و اگر هر کدام از طرفین نقضش کرد از هم متارکه کنند. گاهی بچه آدم گناهکار می شود ، برادر وخواهر آدم خطا می کند قرار نیست برای شما چیزی اثبات بشه ملت را با چاقو بکشی. فقط باید حبس ابد بخوره بدون عفو . حقش همینه
معمولا پلیس از طریق پیامک ها و پیام های فضای مجازی و پرینت تلفن خیلی راحت میتونست اگر مشکل اخلاقی بود را پیدا کنه

ولی اینکه هرکی بگه من به خانمم مشکوک شدم و بره با چاقو بکشه که نشد کار
ما یک همسایه داشتیم که خودش به دلیل شکاک و متعصب بودن سالها همسرش را عذاب داده بود و پسر هایش را آموزش داده بود که مواظب مادر 35 ساله خود باشند !
پسرهای 15 و 10 ساله مدام کشیک ی دادند که یه بچه افغان که زباله های مجتمع را جمع می کرد از کتار مادرشان رد نشود و یک بار به جرم سلام کردن به مادرشان او را کتک زدند !
زن بیچاره به تمام معنا اسیر بود و پدر بیماری خود را با دقت و وسواس به پسرهایش آموزش می داد
خدا را شکر که دختر نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
پسر داشتن آنها هم بی خطر نیست... دوتا بدبخت دیگر را اسیر می کنند...
متاسفانه اینکه صرف باور به مهدورالدم بودن زن انگیزه مرد(شوهر) برای اجرای حکم وقتل همسر میشود ریشه در قانون دارد چون مرد اطمینان دارد که بر اساس قانون حق قتل همسرخود را که فکر میکند خیانت کرده است را.دارد وقصاص نمیشود.ضمنا در این ماجرا خاص زندگی دو خانواده دیگر(داماد وبا جناق با جدایی از همسرانشان)از هم پاشیده است.نقش مخرب فروپاشی اخلاق؛در جامعه را باید جدی گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
تا زمانی که زن شهروند درجه دوم و برنده مرد حساب شود همین اتفاق همیشه خواهد افتاد و مرد فکر میکنه کار درستی کرده و انتظار دارد قانون از او حمایت کند که در خیلی موارد هم اینکار را کرده و جذای واقعی این قاتلین را نداده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
به نظر می اید راه در رفتن از قصاص را خوب یاد گرفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست