بازدید 1433
۱

رشد ۱۶ درصدی متوفیان حوادث ترافیکی در فارس

- مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: فوتی های حوادث ترافیکی در استان فارس نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 09 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا درودچی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی چهارماهه نخست امسال ۳۸ هزار و ۵۰۰ پرونده در بخش معاینات بالینی در فارس تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام مسئول دو هزار و ۲۲ جسد نیز طی چهارماهه نخست امسال در بخش معاینات اجساد بررسی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۵ درصد افزایش دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس در خصوص آمار تصادفات فارس نیز تصریح کرد: متوفیان تصادفات درون‌شهری طی سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۰.۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل به ۱۳۵ مورد رسیده این در حالی است که در همین بازه زمانی تصادفات برون‌شهری ۴۵۲ مورد فوتی داشته است.

وی اضافه کرد: درصد رشد فوت در تصادفات برون‌شهری ۱۷.۷ درصد و در مجموع متوفیان تصادفات درون شهری و برون شهری در استان فارس طی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش‌یافته است.

به گفته این مقام مسئول نزدیک به ۸۰ درصد از مراجعه‌ها به پزشکی قانونی مربوط به بخش معاینات و کمیسیون‌های پزشکی است.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس تأکید کرد: بیماری‌های قلبی و عروقی، حوادث ترافیکی و انواع سرطان‌ها بیشترین علت مرگ‌ومیر در این استان است.

درودچی خاطرنشان کرد: تنها ۲ درصد از آمار تصادفات و صدمات در استان فارس، ساختگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
وا مگه میشه !!!!!!!!!!!! یکبار دیگه آمارها رو زیر و رو کنید حتما کاهش رو مشاهده میکنید . در این دو سال دولت رئیسی همه اتفاقات بد کاهش و اتفاقات خوب افزایش پیدا کرده . و قطار پیشرفت به سرعت جت رسیده با اینکه مردم اصلا حس نمیکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست