بازدید 2912
۱
دروغ عجیب مدیری که بمب نقل‌وانتقالات در آغوشش ترکید

کریمی: بیرانوند می‌آمد استقلال، من منصرف شدم!

بیرانوند به این خاطر به استقلال نیامد که من جلسه را لغو کردم و ساعت 20 همان شب به باشگاه پرسپولیس رفت.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 09 September 2023

سرپرست پیشین باشگاه استقلال با اشاره به مذاکره با علیرضا بیرانوند دلیل ناکامی در مذاکرات با دروازه‌بان پرسپولیس را اعلام کرد و به طور عجیبی مدعی شد خودش نخواسته این گلر را جذب کند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ حجت کریمی که نقل‌وانتقالات این فصل استقلال را به ترکاندن بزرگترین بمب تاریخ فوتبال ایران گره زد و در نهایت این بمب در آغوش خودش ترکید، حرف‌های تازه ای زده و برای ناکامی محض و سو مدیریتش بهانه های جدید تراشیده است.

او درباره مذاکره با علیرضا بیرانوند برای حضور در استقلال گفت: یکی از دوستان گفت که بیرانوند می‌خواهد قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و از ما درخواست جلسه کرده است. من هم برای تقویت تیم هر کاری که لازم بود را انجام می‌دادم و پس از تأیید کادرفنی با بیرانوند قرار ملاقات گذاشتم.

کریمی ادامه داد: به بیرانوند توصیه کردم که حضور در استقلال برای او تبعات دارد اما او گفت که می‌خواهم به خاطر برخی مشکلات قراردادم را با پرسپولیس فسخ کنم. یکی از دوستان ما گفت که در این ماجرا اسپانسر می‌شود و پول حضور بیرانوند در استقلال را می‌دهد.

حجت کریمی با تأکید بر اینکه رقم پیشنهادی بیرانوند را اعلام نمی‌کند، اظهار داشت: می‌گویند چرا اسپانسر این پول را به باشگاه کمک نکرده است در حالی او فقط گفته بود که برای بیرانوند این پول را هزینه می‌کند.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: قرار شد با بیرانوند قرارداد دو ساله ببندیم. فردای روز جلسه ما، بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. از روی مرام و معرفت به آقای درویش مدیرعامل پرسپولیس زنگ زدم و ماجرا را توضیح دادم. او گفت که این اتفاق رخ نمی‌دهد چرا که ما با بیرانوند قرارداد داریم.

کریمی تصریح کرد: قربان‌زاده (رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی) ساعت 8 صبح با من تماس گرفت آن هم در شرایطی که 10 روز بود که او را پیدا نمی‌کردم. قربان‌زاده در خصوص ماجرای بیرانوند سؤال کرد که ماجرا را توضیح دادم و گفتم فردی هست که می‌خواهد پول این انتقال را بدهد همانند اتفاقی که در پرسپولیس رخ داده است.

وی افزود: وکیل بیرانوند برای روز دوشنبه درخواست جلسه کرد اما نپذیرفتم چرا که با بازیکنان دیگر قرار ملاقات داشتم. روز سه شنبه جلسه‌ای با وکیل بیرانوند برگزار کردیم و تمام توافقات صورت گرفت و مقرر شد ساعت 19 چهارشنبه جلسه داشته باشیم.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: چهارشنبه با دو بازیکن جلسه ابتدایی داشتم که یکی از آنها به سپاهان رفت و دیگری به پرسپولیس. حدود ساعت 4-5 بعدازظهر بود که قربان‌زاده پیامک زد که چرا در جلسه شرکت نکردی؟ من گفتم جلسه‌ای نداشتیم که گفت جلسه بررسی و حل مشکلات بود. هیچ وقت هم از این جلسات خروجی خاصی حاصل نمی‌شد چرا که قربان‌زاده بیشتر در فضای مجازی فعالیت داشت تا مدیریت خصوصی سازی.

وی یادآور شد: به قربان‌زاده گفتم پس از جلسه با دو بازیکن با بیرانوند جلسه دارم که او گفت هیئت مدیره از شما راضی نیست. این در حالی بود که هیئت مدیره همیشه کنار من حضور داشت و یک ماه پیش از این حکم مدیرعاملی را از آنها گرفته بودم اما نمی‌خواستم اعلام شود.

کریمی عنوان کرد: قربان‌زاده عصر چهارشنبه پیامک زد و گفت که «شما داری از آجورلو بدتر می‌شوی. هر توافقی کنید هیچ اعتباری ندارد» که من گفتم ممنون چقدر جالب هستید شما! بعد از این اتفاق گفتم با این شرایط دیگر نمی‌توانم بمانم. به علی امیری گفتم با وکیل بیرانوند تماس بگیر و جلسه را لغو کن. بعد هم از سمت خودم استعفا کردم. در واقع بیرانوند به این خاطر به استقلال نیامد که من جلسه را لغو کردم و ساعت 20 همان شب به باشگاه پرسپولیس رفت.

وی گفت: قربان‌زاده همچنین گفت که جلسه مجمع را در سایت کدال بارگذاری کن اما اعلام کردم چون وزیر ورزش به من دستور کتبی داده نامه‌ها را بارگذاری نمی‌کنم. بعد از جلسه او زنگ زد و گفت اگر مدارک را در سایت کدال بارگذاری نکنی با «لودر» از رویت رد می‌شوم.

 کریمی همچنین درباره حضور اراذل سطح یک در تمرین استقلال گفت: آن آقایی که در تمرین روز اول استقلال حضور داشت لیدر 30 ساله باشگاه است. برخی از لیدرها برای بنده در تمرین بنر زدند اما من همه بنر‌ها را پاره کردم و آنها را هم اخراج کردم اما هنوز در باشگاه هستند. وقتی آن روز وارد تمرین استقلال شدم آن آقا آمد با بنده دست داد من هم مجبور شدم دست بدهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اینطور که نیست ولی اگه اینطور باشه که خیلی داغونی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم