نبض خبر

انهدام سامانه‌های پیشرفته روسی با شلیک دقیق

کد خبر: ۱۱۹۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 08 September 2023
تعداد بازدید : 10452
بازدید 20014
۷
موشک‌های دقیق اکسکالیبور که با استفاده از هیمارس شلیک می‌شود، تاثیر توان راکتی اوکراین را افزایش داده که با تلفیق با دیده بانی پهپادهای کوچک، به شدت در صحنه نبرد موثر عمل می‌کند. در همین زمینه گردانی از سامانه‌های بوک روسی در منطقه زاپروژیا توسط پهپادهای اوکراین شناسایی شده و توسط آتش دقیق توپخانه اوکراین منهدم گشتند. لحظات انهدام این سامانه پیشرفته روسیه و شلیک ناخواسته موشک‌هایش روی زمین را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
قابل توجه روس پرستان از دو جنبه : اولا حقارت و ضعف نظامیان مسکو و دوما از قدرت تخریب پهبادهای بیرقدار در مقایسه با اسباب بازی های اهدا شده به مسکو که به مقصد نرسیده شکار می شوند .
جالبه که همه گزارش های تابناک از انهدام جنگ افزار روس هاست...... بنظر میاد از طرفدارهای اوکراین هستش
چند تا ویدیو از انهدام جنگ افزارهای اوکراینی هم بزارین
۱۱۰۰۰ تا تانک اوکراین با نزدیک به ۵۰۰ هواپیمای اوکراین نابود شده و نزدیک به ۴۰۰ هزار کشته و زخمی !
فیلم از اونا ندارین؟!
برخی گردان های روسیه مهارت بسیار بالایی دارن ولی برخیشون واقعا کودن هستن حتی یه استتار ساده هم بلد نیستن
بنظر من پوتین ادم انگلیسیهاست و اوردنش که روسیه رو به نابودی بکشه چون انگلیس و امریکا فهمیدن که ملت روسیه خاصیت دیکتاتور سازی و کشور گشایی تو خونشان است وجز تجزیه روسیه هیچ راهی وجودنداره که این کشور رو اروم کرد.والا هر ادمی میدونه درافتادن با امریکا و متحدانش که 60 درصد اقتصاد دنیا دستشونه نابودی اقتصادی و نارضایتی مردم اون کشور رو در دراز مدت به وجود میاره.و پوتین از همه کس اینو بهتر میدونه که با یه اقتصاد 1.5 درصدی و اسلحه های تکنولوژی گذشته حریف امریکا ومتحدانش نمیشی.در کوتاه مدت ممکنه ببری ولی در دراز مدت میبازی.مثل افغانستان وویتنام که شوروی اول برد ولی بعد نابود شد.
متن گزارش اشتباه دارد. «اکسکالیبور» (Excalibur) موشک نیست و نوعی گلوله توپ هدایت شونده با کالیبر 155 میلیمتری است که از توپ های با همین کالیبر شلیک می شود. در حالی که «هیمارس» یک سامانه موشکی است که موشک های هدایت شونده شلیک می کند و مطلقا توان شلیک گلوله توپ را ندارد. اگر جستوجوی گوگل کنید خواهید دید.
ماشالله به بایراکتار
خیلی دقیق....
روسیه یه چلنجر و میگه زدم ، حالا رو مین رفته یا هرچیز و من نمیدونم ، ولی بد جور ذوق کرده !! :)) اینطوری که روسیه پیش میره ، سال دیگه طالبان بهش حمله میکنه و سه روزه تصرفش میکنه