نبض خبر

نخستین تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس در سوادکوه

کد خبر: ۱۱۹۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 06 September 2023
تعداد بازدید : 24397
بازدید 53597
۸
تصادف اتوبوس زائران گلستانی با 9 خودرو در محور سوادکوه حادث شد که تاکنون به جان باختن 5 نفر و مصدومیت 25 تن منجر شد. اتوبوس حامل 44 زائران استان گلستان بود که شب گذشته در راه بازگشت از کربلای معلی از مرز مهران وارد کشور شدند. در محور سوادکوه، راننده بعد از تونل دوگل به دلیل از دست دادن ترمز، سعی داشت اتوبوس را در قسمت فرار اضطراری جاده متوقف کند که با 9 خودروی شخصی برخورد کرد. ساعت 10:30 دقیقه امروز چهارشنبه، 15 شهریور 1402، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس های پایگاههای اورژانس ورسک، پل سفید، دوآب، زیراب، شیرگاه و هلی کوپتر اورژانس به محل حادثه واقع در منطقه ورسک اعزام شدند. نخستین تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس در سوادکوه را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸
چقد مگه سرعت داشته که ریکارد نتونسته کنترل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
ریکارد چیه مهندس؟
بارها دیده شده که خودروهای شخصی در قسمت های فرار اضطراری اطراق میکنند.
اتوبوس اربعین وقتی اتوبوس داغون تو جاده تردد میکنه
اطراف رمپ توقف اضطراری جای پارک خودرو ها و استراحت نیست.
بالاخره اگر درعراق نمیرن تو همین‌ایران عجلمون میاد .بدون اینقدرمسافراربعین برده واورده که خسته شده نتونسته کنترل کنه
واقعا جای تاسف دارد. کاش کمی بیشتر برای زندگی ارزش قایل شویم. نکات ایمنی را رعایت کنیم. فقط خدا . فقط خدا را ببینید. آخه چرا سیستم ترمز اتوبوس باید خالی کند. آخه چرا در مسیر فرار باید خودروی شخصی توقف کند. مردم ما برای زندگی امروزی آموزش ندیده اند. که اگر دیده بودند اینهمه حادثه غمبار پشت سر هم اتفاق نمی افتاد.
هرگز حرف بی ربطی به دستگاه امام حسین علیه السلام نزنید که گرفتار میشوید.گاهی آدم می شنود که بعضی مردم حرف های مفت می زنند ! هیچ حرفی برای دستگاه امام حسین علیه السلام نزنید که گرفتار می شوید.