بازدید 1849

خط و نشان سردار سپاه برای هتاکان به قرآن کریم

سردار نوری ضمن اشاره به ویژگی‌های پاسداران، تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی ظلم ستیز، یاور مظلوم، حاضر در کلیه میدان‌های جنگ سخت نیمه سخت و نرم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 06 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آیین معارفه جانشین فرمانده قرارگاه منطقه کربلا، گفت:وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم یگان‌های نیروی زمینی سپاه مطلوب است ولی لازم است این پیشرفت به صورت مداوم و روز افزون ادامه یابد.

سردار نوری ضمن اشاره به ویژگی‌های پاسداران، تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی ظلم ستیز، یاور مظلوم، حاضر در کلیه میدان‌های جنگ سخت نیمه سخت و نرم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.

جانشین فرمانده نیروی زمنی سپاه با تمجید از عملکرد جهادی و شبانه روزی فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا، افزود: سردار خادم سیدالشهدا، فرماندهی محبوب و مقتدر و فرمانده قلوب تک تک رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور است.

سردار خادم سیدالشهدا: رزمندگان اسلام در تمام صحنه‌ها حضور مجاهدانه و فعال دارند

در ادامه این مراسم، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با اشاره به جایگاه بالای قرآن کریم و عترت پیامبر علیهم السلام در دین مبین اسلام، گفت: دشمنان کوردل به قرآن کریم اهانت نمودند و مردم عزیز ما در مجالس و هیئت‌های عزاداری ماه محرم و صفر با هدیه دادن قرآن کریم به یکدیگر به این اقدام گستاخانه آنها پاسخ دادند.

وی افزود: بزودی هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید و به طور قطع با اراده خداوند منان هتاکی صورت گرفته نسبت به قرآن کریم به خواری و رسوایی هرچه بیشتر دشمنان قرآن مجید در جهان منجر خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در بخش دیگری از این مراسم، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با قبول شکست‌های متعدد اخیر با بهره‌گیری از فضای مجازی در صدد جبران این ناکامی‌ها برآمده اند و با راه اندازی جنگ ترکیبی تمام عیار به خیال باطل خود در حال ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند ولی جوانان جان بر کف و رزمندگان سپاه اسلام با آمادگی کامل معنوی، روحی، جسمی و رزمی در تمام صحنه‌ها حضور مجاهدانه و فعالی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار