اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 04 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

نتایج برگزاری مزایده اخابر

شرکت اخابر در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد خود در سراسر کشور از طریق مزایده عمومی اقدام نماید که تعدادی از املاک مازاد شرکت مخابرات ایران به این روش به فروش رفت. 

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وگردش

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه وگردش از مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه و نسبت‌های مالی بانک بر اساس دستورالعمل‌های سرمایه نظارتی و کفایت سرمایه موسسات اعتباری که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

عملکرد ۶ ماهه غویتا

شرکت غویتا در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۷۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱۹ درصدی ۲,۷۷۳,۸۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵۳۸,۰۷۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه شیران

شرکت شیران در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۱,۰۵۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۴ درصدی ۱۶,۴۷۷,۲۱۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۰,۲۳۷,۵۳۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه وآتی

شرکت وآتی در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۱۹۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۳۲ درصدی ۱,۱۳۲,۱۸۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸۷۳,۲۲۵ میلیون ریال رسید.

شفاف سازی در خصوص افزایش سرمایه دکوثر

گزارش‌های کارشناسان رسمی دادگستری دریافت شده و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها در دستور کار شرکت قرار دارد. همچنین به جهت استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته به تصویب هیئت مدیره رسیده است، اما با توجه به دعوی حقوقی با شرکت داروسازی دکتر عبیدی، تغییر سرمایه منوط به اخذ مجوز از مراجع محترم قضایی می‌باشد.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست