بازدید 2377

یک مخفیگاه داعش در الدبس کرکوک بمباران شد

منابع نظامی عراقی از حمله هوایی به مخفیگاه‌های عناصر داعشی در  کرکوک خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵ 04 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الفرات نیوز، منابع نظامی عراقی از حمله هوایی به مخفیگاههای عناصر داعشی در کرکوک خبر دادند.

اداره اطلاعات نظامی عراق امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از دریافت اطلاعات دقیق درباره تحرکات تروریست‌ها، نیروی هوایی عراق مخفیگاه داعش را در منطقه الدبس در استان کرکوک هدف قرار داد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای ما به ریشه کنی تروریست‌ها ادامه می‌دهند.

این در حالی است که فرماندهی عملیات مشترک عراق روز چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: همزمان با تلاش‌های فراوان و منحصر به فرد برای تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی، نیروی هوایی عراق روز چهارشنبه با جنگنده‌های اف -۱۶ حمله موفقیت آمیزی انجام داد که طی آن یک مقر تروریست‌ها منهدم شد. در این حمله سه تروریست کشته و ۴ مخفیگاه، تونل و غار متعلق به تروریست‌ها در منطقه العیث در صلاح الدین عراق منهدم شد. این منطقه از نظر پیچیدگی‌های جغرافیایی خاص است. نیروهای امنیتی عراق به انهدام مخفیگاه‌های تروریستی داعش تا نابودی آنها ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است که عراق همچنان با بقایای داعشی مبارزه می‌کند. نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار فعالیت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار