اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 03 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت آسیا

پیرو آگهی منتشر شده در سایت کدال مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ با موضوع خسارت گوی شناور در منطقه جاسک، با توجه به اقدامات صورت گرفته و گزارش شرکت ارزیاب خسارت مورد تائید بیمه مرکزی ج. ا. ا به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱، عدم پوشش خسارت اعلامی بیمه گذار بر این شرکت محرز گردیده است.

نتیجه نهایی دعوی علیه شرکت مداران

عطف به صورت‌های مالی دوره منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ درخصوص دادخواست شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران مبنی بر ابطال معامله مربوط به ساختمان اندیشه به اطلاع کلیه سهامداران محترم می‌رساند شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ از شکایت خود صرفنظر کرده است.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صبا

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت صبا که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر-بالاتر از خیابان جام جم-نرسیده به چهار راه پارک وى، مجموعه فرهنگى آموزشی تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

عملکرد ۶ ماهه ثباغ

شرکت ثباغ در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۳۹۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۷۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۴۳ درصدی ۱,۱۵۹,۳۳۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۴۹,۰۶۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه وسپه

شرکت وسپه در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۴۷۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۸ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۹۱ درصدی ۱۴,۵۶۱,۸۸۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۴,۴۴۶,۵۹۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه دعبید

شرکت دعبید در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۴۰۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۴۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۳ درصدی ۱۹,۰۸۱,۳۹۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰,۰۲۱,۹۹۵ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست