بازدید 4864

هیات‌مدیره استقلال دنبال حق جلسه ۳میلیونی اش!

کد خبر: ۱۱۹۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 03 September 2023

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار بود ماهی ۳ میلیون حق جلسه بگیریم که آن را هم ندادند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد مومنی عضو پیشین هیات مدیره استقلال اظهار داشت: علی خطیر و جواد نکونام هر دو زمانی به درخواست هواداران به استقلال آمدند و اختلاف این دو نفر در شرایط فعلی چیزی جز آسیب برای استقلال نخواهد داشت.

بهتر است نکونام و خطیر به خاطر هواداران هم که شده کنار هم قرار بگیرند و هر دو در حیطه وظایف شان برای استقلال و موفقیت تیم تلاش کنند.خطیر و نکونام لازم و ملزوم یکدیگر هستند و چالش‌های بین آنها اصلا به سود استقلال نیست.

هیات‌مدیره استقلال دنبال حق جلسه ۳میلیونی اش!

یکی از اقدامات هوشمندانه ما ابن بود که تسویه حساب دارایی، بیمه و ... را گرفتیم و از تجربیات مدیران قبلی استفاده کردیم که درگیر دادگاه و این مسائل نباشیم.

ما حقوقی در استقلال نداشتیم، قرار بود ماهیانه مبلغ ۳ میلیون تومان حق برگزاری جلسه بدهند که آن را هم ندادند! عضویت در هیات مدیره باشگاه‌ها از نظر برند خوب است اما فراموش نکنید همین عضو هیات مدیره باید جواب کاستی‌های مالی و منابعی که باشگاه نتوانسته جذب کند را بدهد.

آنهایی که در زمان حضور ما در استقلال حواشی درست می‌کردند می‌دانستند با حضور ما جایی نمی‌توانند در سیستم داشته باشند به همین دلیل فضاسازی منفی انجام می‌دادند ولی حالا می‌بینید که بعد از رفتن ما چه اتفاقاتی رخ داده است.اگر ما در استقلال بودیم چنین اتفاقاتی رخ می‌داد؟ آنها می‌گفتند ما اش را با جایش برای خودمان می‌خواهیم در حالی که استقلال چه چیزی دارد که ما بخواهیم از آن بخوریم.صادقانه می‌گویم به جز یک پاداش قهرمانی که آجرلو برای ما در نظر گرفت چیزی از باشگاه نگرفتیم.

منبع:آنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی