بازدید 4738

موبایل قاپ کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک سارق موبایل قاپ با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در مناطق مرکزی شهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 02 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ‌حکمت‌الله شجاعی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی در خیابان‌های مرکزی شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کرج و پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارق به صورت انفرادی شهروندانی که مکالمه‌های طولانی مدت  با تلفن همراه در معابر می‌کنند را شناسایی و  در یک فرصت کوتاه گوشی تلفن همراه آنها را قاپیده و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و تجمیع اطلاعات به دست آمده، ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت موفق به دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از انتقال متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی، متهم در مواجهه با چند تن از مالباختگان چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیده و به 20 فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد تا از مکالمه‌های طولانی مدت در معابر عمومی که توجه سارقان را به خود جلب کند، خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی