بازدید 3825
۳

تکذیب حمله‌ بامدادی آمریکا علیه سپاه قدس

به دنبال انتشار گزارش‌هایی از تهاجم بامدادی جنگنده‌های آمریکایی ضد مواضع سپاه قدس در منطقه مرزی بوکمال عراق، منابع میدانی با تکذیب آن، شیطنت رسانه‌های معاند را در جهت عملیات روانی دانستند.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 02 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، همزمان با تحرکات نظامی آمریکا در نواحی نوار مرزی عراق و سوریه و فعال شدن شیطنت رسانه‌های تروریستی و مزدور منطقه‌ای علیه محور مقاومت در خطوط مرزی عراق و سوریه، برخی رسانه‌های عناصر وابسته به تروریست‌ها با انتشار ویدئویی مدعی شدند جنگنده‌های آمریکا به ستون نیروهای مقاومت وابسته به سپاه پاسداران در بوکمال حمله کرده است.

به دنبال انتشار این خبر مشکوک، منابع خبری در منطقه مرزی بوکمال همجوار با سوریه ضمن تکذیب این خبر، از ساختگی بودن آن و در راستای پروژه آمریکایی خبر دادند و اعلام کردند عملیات نیروهای مقاومت با قدرت ادامه دارد.

گفتنی است رسانه‌های عراقی طی هفته‌های اخیر نسبت به تحرکات نظامی مشکوک ارتش آمریکا در نقاط مرزی تماس میان عراق و سوریه با هدف قطع خطوط امدادی محور َمقاومت از ایران، عراق، سوریه تا لبنان هشدار داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
نیروهای مقاومت اگه بمباران هم بشن کاری نمیتونن بکنن ...
مثل سوریه که هر ماه بمباران میشن
خدا رو شکر تکذیب شد داشتیم دق می کردیم
هشدار دون و تکذیب دونمون پاره شد این آمریکایی ها پقدر خنگ هستن. میخوان ایران و از دنیا جدا و با اقتصاد سرگرمشان کنند و مردم و رو از گرسنگی بکشن :)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست