بازدید 3071

محکومیت ۵۱۲ هزار دلاری استقلال در فیفا

باشگاه استقلال بر اساس شکایت عزیزبک آمانوف و رای صادر شده توسط فیفا به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو و مربی‌گری فرهاد مجیدی به عضویت استقلال درآمده بود سال گذشته با فسخ یک طرفه قرارداد از این تیم جدا شد و حال شکایت او به فیفا، گریبان این باشگاه را گرفته است.

در حکم صادر شده توسط فیفا، استقلال به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار به این بازیکن محکوم شده که از این مبلغ ۱۱۲ هزار دلار بابت فصل گذشته و ۴۰۰ هزار دلار بابت فصلی است که آمانوف در استقلال حضور نداشته است.

او بعد از جدایی از استقلال به عضویت نسف قارشی درآمد و باشگاه استقلال خواهان کسر مابه‌التفاوت قرارداد او با باشگاه ازبکستانی از رقم اعلام شده از سوی فیفا شده است.

باشگاه استقلال با توجه به ترک تمرین توسط آمانوف و پیوستنش به نسف قارشی ازبکستان، درخواست دریافت جزئیات رأی و اعتراض به آن در دادگاه ورزشی CAS را کرده است.


عزیزبک آمانوف سال گذشته در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو قرار داشت و بعد از عدم توافق برای فسخ قرارداد به صورت توافقی، به دلیل عدم دریافت مطالبات، قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد و به ازبکستان بازگشت. سومدیریت در عقد قرارداد بلندمدت با این بازیکن، عدم پرداخت مطالبات وی و تلاش نافرجام برای فسخ توافقی قرارداد، در نهایت یک بدهی ۵۱۲ هزار دلاری روی دست این باشگاه گذاشته است.

این در حالی است که پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی بسته است.

منبع:طرفداری 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست