بازدید 2460

طرح دوباره ترور مقامات حماس ازسوی لیبرمن

آویگدور لیبرمن وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب حماس را مسؤول تشدید بحران در نوار غزه دانست و گفت: بدون تشدید عملیات ترور، نوار غزه آرام نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 29 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، لیبرمن که با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت، افزود: زمانی که مقام وزارت دفاع (جنگ) را داشتم، موجی از عملیات فردی [عملیات شهادت طلبانه] جریان داشت، اما پس از گذشت دو ماه همه چیز آرام شد.

وی افزود: اما اکنون هیچ کاری برای توقف عملیات [شهادت طلبانه فلسطینی‌ها] انجام نمی‌شود، عملیات ( اشتشهادی) در نوار غزه با تأمین مالی و برنامه ریزی و تحریک حماس صورت می‌گیرد.

لیبرمن اضافه کرد: حماس یک پایگاه کاملی در نوار غزه دارد که مخصوص فعالسازی تروریسم در درون اسرائیل است، این حماس است که باید مسؤولیت این اقدامات را بپذیرد و بدون انجام ترور، هرگز این مشکل حل نخواهد شد.

پیشتر دیگر مقامات صهیونیست خواستار ترور رهبران مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری شده است.

پیش از آن نیز یسرائیل کاتس وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که اگر رهبران حماس از تشویق به عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری دست نکشند، "اسرائیل" صرف نظر از مکانی که در آنجا حضور دارند، اقدام به ترور آن‌ها خواهد کرد.

وی گفت: هر که بخواهد یهودیان را به قتل برساند، بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

این اظهارات درحالی است که رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی تل آویو خود یکی از بزرگترین تروریست ها هستند.

در همین راستا سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شنبه در اظهاراتی تصریح کرد: هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی در لبنان با پاسخی قوی و قاطع مواجه خواهد شد و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به میدان ترورها تبدیل شود.

وی گفت: هیچ تهدیدی مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه موجب قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست