بازدید 4696
۲
بادامچیان:

میرسلیم فرق لندکروز و ۲۰۶ را می‌داند

دبیرکل موتلفه در گفتگویی با ایلنا گفته است در حزب متبوعش اجازه صیغه کردن به کسی داده نمی شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 26 August 2023

به گزارش تابناک، اسدالله بادامچیان در گفتگویی اظهار کرده است؛ ما در حزب مؤتلفه اجازه نمی‌دهیم کسی در پی صیغه باشد. اگر کسی در پی این اقدام برود اخراج است.

وی می گوید: ما مراقب هستیم که در مؤتلفه اسلامی یکی از این حوادث رخ ندهد. چرا در کمیته امدادی که با وجود مرحوم عسگراولادی و ... دوستان موتلفه مدیریت شده یک رانت و اختلاس نیست؟ ‌چرا درحالی که کمیته امداد با زن‌های سرپرست خانواده ارتباط دارد ولی یک مورد اخلاقی در آن یافت نمی‌شود؟ چون اگر کسی نگاه چپ کند اخراج می‌شود.اصلا نمی‌گذارند بماند.


دبیر کل موتلفه درباره حواشی که از سوی میرسلیم ایجاد شده می گوید؛ آقای میرسلیم شخص پاکی است. هیچ‌کس نقطه خلاف مالی و اخلاقی از میرسلیم سراغ ندارد. چه در دوران وزارتش و چه الان. مسأله‌ای که الان مقابل آقای میرسلیم است خیلی روشن است. چون ایشان آدم خاصی هستند و اخلاق خاص خودش را دارد. چه کسانی علیه آقای میرسلیم هستند؟ اصل کار از طرف باند سوء‌استفاده‌چی از خودروهای وارداتی هستند. خیال نکنید باند کمی هستند. نخیر. یک باند هستند.

بادامچیان تاکید کرده است: یک ماشین دسته‌دوم بنز را از آلمان با قیمت پایین از کشورهای خلیج‌فارس به ایران می‌آورند و میلیاردی سود می‌برند. وقتی آقای میرسلیم آمد و گفت این خودروهای دست‌دوم نباید بیاید زیرا بعد از آن مجبور هستید وسایل یدکی‌ آنها را وارد کنید و پولی که بابت واردات خودرو می‌دهید بهتر است برای بالا بردن کیفیت خودروی خودمان بدهیم، این حرف منطقی باعث شده به آقای میرسلیم بگویند ساعت او چند میلیارد می‌ارزد. می‌گویند ایشان فرق بین لندکروز و ۲۰۶ را نمی‌داند. آیا آقای مهندس میرسلیم که از طرف آقا مأموریت دارد و رفته موتور دیزل را هم درست کرده است، فرق بین ماشین‌ها را نمی‌فهمد؟ ایشان مهندس مکانیک است و رشته‌اش همین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲
من تا حالا فکر می کردم موتور دیزل را رودولف دیزل اختراع کرده.خدایا منو ببخش. الهی العفو العفو العفو .......
شماها که همتون میلیاردرید، طبیعیه که از غم مردم خبر ندارید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست