بازدید 2106

تردد اتباع غیر ایرانی از مرز مهران ممنوع است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر این‌که تردد اتباع غیر ایرانی از مرز مهران ممنوع است، گفت: اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نیستند، جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 25 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار "محمد شرفی"  امروز جمعه ۳ شهریور، در بازدید از سامانه مانیتورینگ در مرز مهران، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته از مرزهای شش‌گانه، تردد زائران خوشبختانه روان و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که در این ماموریت تمامی ظرفیت‌های پلیس در جهت تسهیل تردد زائران به کار گرفته شده است، تصریح کرد: از زائران خارجی مقیم کشور ایران می‌خواهیم تا از طریق مرز شلمچه عازم عتبات عالیات شوند. 

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با هماهنگی‌هایی که با کشور عراق صورت گرفته، در نظر گرفته شده است که اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نیستند، جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند. 

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌کنیم تا از عجله و شتاب بپرهیزند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در مراجعه به شهرهای مرزی، خودروهای خود را در پارکینگ‌های استاندارد پارک و از رها کردن خودروها در حاشیه جاده و داخل کوچه و خیابان خودداری کنند. 

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی با سایر ارگان‌ها، در صدد اجرای اربعین سهل و آسان برای زائران هستیم و از آنان می‌خواهیم تا با توجه به گرمی هوا، ساعات پایانی روز را جهت خروج از مرز انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست