بازدید 5727
۱

قطعی‌های گسترده و غافل‌گیرکننده برق در تبریز

قطعی برق و بدون برنامه در روزهای اخیر به ویژه امروز در تبریز به اوج خود رسید. خاموشی‌های بدون اطلاع رسانی زمینه نارضایتی مردمی را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 23 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اختراع ادیسون این روزها به یکی از نیازهای اساسی زندگی ما بدل شده تا جایی که کوچکترین و بزرگترین فعالیت روزمره ما بدون این حامل انرژی به مسئله‌ای غیر ممکن تبدیل شده است.

هرچقدر که وابستگی زندگی مردم به برق بیشتر شود، قطعی ناگهانی آن می‌تواند مشکلات گسترده‌تری را به وجود بیاورد.
امروز خاموشی های گسترده برق در نقاط مختلف شهر تبریز از شهرک های باغمیشه گرفته تا یاغچیان،گلکار، گلپارک، عباسی، شریعتی و ولیعصر و دهها نقطه دیگر از ساعت 10 صبح بدون برنامه ریزی و حتی کوچکترین اطلاع رسانی آغاز شده است. قطعی‌های نزدیک به سه ساعت نارضایتی گسترده  مردم  را فراهم کرده است که شهروندان در تماس‌های مکرر با دفتر خبرگزاری فارس در تبریز اعتراض خود را به این امر اعلام کردند.

تا لحظه مخابره مسئولان مربوطه هیچ گونه اظهار نظری درباره قطعی گسترده برق در تبریز نکردند.

به گزارش فارس مسئله‌ای که بیش از قطعی برق اهمیت دارد، خاموشی بدون اطلاع قبلی به مردم است که می‌تواند زمینه بروز نارضایتی گسترده را فراهم کند. در حقیقت به نظر می‌رسد، بخش عمده‌ای از نارضایتی شکل گرفته در کشور پیرامون مسئله قطعی برق بیش از آنکه متوجه اصل مسئله باشد، ناشی از همین شلختگی در خاموشی‌ها است.

فارغ از پیگیری جراحی حکمرانی انرژی در حوزه برق برای پایان دادن به روند نامطلوب شکل گرفته کنونی، این مطالبه عمومی مبنی بر اعلام عمومی قطعی برق در هر شرایطی توسط صنعت برق باید به یک رویه ثابت تبدیل شده تا از این طریق حجم نارضایتی مردم از این پدیده کاهش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
در کرمانشاه هم قطعی های بیش از دو ساعت امروز دو بار و دیروز هم دو بار اتفاق افتاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار