بازدید 1835
۳

مجلس عملکرد دستگاه‌ها در ایام اربعین را بررسی می‌کند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان و گران‌فروشان هم برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 23 August 2023

به گزارش «تابناک»، لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا مردم ما برای سفر به کربلا در آستانه اربعین حسینی دچار مشکل نشوند، اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی اهمیت و جایگاه بالایی دارد و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین در نظر گرفته شود.

وی متذکر شد: در سنوات اخیر شاهد بودیم که جمعیت زیادی از سراسر دنیا در این ایام در کربلا حضور می‌یابند و حضور زوار ایرانی در ایام اربعین در کربلای معلی پررنگ‌تر از سایر کشورهاست. با توجه به حضور خیل عظیمی از مردم ایران در کربلا برای ایام اربعین، باید مسئولان دستگاه‌های مختلف کشورمان زیرساخت‌های لازم برای این موضوع را در نظر گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرزهای ما نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار بهتری برای تسهیل عبور و مرور و اسکان زوار اربعین پیدا کرده است، گفت: از نظر حمل و نقل هم انتظار داریم دولت عنایت بیشتری به این موضوع داشته باشد تا حمل و نقل زوار اربعین چه به صورت زمینی و چه هوایی به شکل مطلوب‌تری باشد تا مردم مشکلی از لحاظ حمل و نقل نداشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و دیگر نهادهایی که مرتبط هستند، باید جدیت به خرج دهند تا مسئله مردم بدون مشکل به کربلای معلی بروند. مجلس حتماً بر عملکرد دستگاه‌های متولی مراسم اربعین نظارت می‌کند و ما دقت نظر داریم تا دولت هم با برنامه ریزی بیشتری کارها را پیش ببرد.

سیاهکلی با تاکید بر اینکه با متخلفان و افرادی که بلیط هواپیما، اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل را به مردم گران دهند برخورد خواهد شد، گفت: قیمت‌ها باید واقعی باشد، به این معنا که نباید قیمت بلیط اتوبوس و دیگر وسایل حمل و نقل اربعین آنقدر گران باشد که زوار دچار گرفتاری شوند و نباید آنقدر ارزان باشد و آن را دستوری ارزان کنیم که دارندگان اتوبوس رغبتی برای کار نداشته باشند و با کمبود اتوبوس برای جابه جایی زوار روبرو شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
چقدر این نماینده های مجلس انقلابی خوب هستند

چقدر این نمایند ه های مجلس انقلابی پرکار هستند توانا هستند و مدبر و کار بلد هستند

فقط چرا با وجود این نماینده های انقلابی پرکار توانا کاربلد و مدبر


مردم ایران روز به روز فقیر می شوند و کشور در همه ی حوزه ها روز به روز گرفتار تر می شود

راستی چرا ؟؟
بابا مردم دارن له میشن زیر بار گرانی چرا نمی فهمید
از روزی که پیاده روی اربعین بوی و رنگ دولتی به خود گرفت وضع خدمات بدتر و خشن تر شده بنده از ارومیه به خسروی بلیط اتوبس پیدا نکردم ناچارا بلیط ارومیه به مهران گرفتم 720 هزار تومات اتوبوس 32 نفره درست 2/5 برابر قیمت روزهای عادی چون دولت نرخ داده بود در حالیکه در سال 95 هنوز دولت قدمی در این خصوص برنداشته بود اتوبوس دربست گرفتم هم براب عزیمت و هم برای برگشت ولی الان ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار