بازدید 7407
۵

ترخیص ۱۰۰۰ ‌خودرو هیوندا النترا از گمرک شهید باهنر

۱۰۰۰ دستگاه خودرو هیوندا النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک خواهد کرد؛ و رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودرو‌های موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا امروز ترخیص می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 20 August 2023


 به گزارش تابناک، مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه ترخیص این خودرو‌ها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی، کند، گفت: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های لازم را برای ترخیص انجام دهند.
 
 اسلام پناه عنوان‌کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه‌ای ایجاد شود.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد، خاطرنشان‌کرد: سیاست دولت این است که به نظارت‌های میدانی و عملیاتی گره‌های موجود در مسائل مختلف را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
راجع به ۱۰۰۰ تا سوزن صحبت نمی‌کنیم. ۱۰۰۰ تا ماشین، ۱۰۰۰ تا ماشین اظهار نشده بود؟؟؟؟!!
میگن قیمت خودرو نصف شد بخاطر این واردات گسترده !!!
چقدر رشوه رد و بدل شده تا اینا یهویی اظهار و ترخیص شدن؟
چرا از کرۀ جنوبی که در تحریم ایران نقش پررنگ داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ایکاش اینجور که دولت پشتکار برای خودرو نشون میداد برای کنترل قیمت مسکن مواد غذایی و از همه مهمتر دارو هم حرکتی نشان میداد خیلی از داروها نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار