بازدید 3794

راز شادی‌های بعد از گل مسی برملا شد

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 18 August 2023

به گزارش تابناک؛ لیونل مسی که به‌تازگی از پاری‌سن‌ژرمن به اینترمیامی کوچ کرده است، روند درخشان خود را در آمریکا نیز ادامه می‌دهد و در این مسیر، شادی‌های بعد از گلزنی خود را هم به‌روزرسانی کرده است.

مرد آرژانتینی در معدود بازی‌هایی که برای اینترمیامی به میدان رفته، عادت گلزنی را ترک نکرده و پس از گلزنی نیز به سبک دنیای «مارول» و ابرقهرمان‌های آن شادی کرده است.

او پس از گلزنی در دیدار اینترمیامی برابر آتلانتا یونایتد در «لیگزکاپ» آمریکا، هواداران را با شادی منحصربه‌فردی و عجیبی غافلگیر کرد.

هفت بار برنده توپ طلا برای این شادی، حرکت شخصیت «ثور» در دنیای کمیک مارول را تقلید کرد و این شادبی بلافاصله در فضای مجازی دست به‌ دست شد.

او در بازی بعدی اینترمیامی برابر اورلاندو سیتی نیز حرکت مشهوری از فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» را تقلید کرد و در بازی برابر شارلوت اف‌.سی نیز پس از به ثمر رساندن گل چهارم تیمش، حرکت نمادین فیلم «مرد عنکبوتی» و پرتاب تار را انجام داد.

و حالا کاپیتان آلبی‌سلسته در گفت‌وگو با میامی هرالد و در آستانه فینال لیگزکاپ بین اینترمیامی و نَشویل اس‌.سی سرمنشاء این شادی‌های بعد از گل را فاش کرد.

وی دراین‌باره این گفت: سه فرزندم هنوز در تعطیلات هستند. هنوز مدرسه‌شان شروع نشده و بنابراین هر شب با هم فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را تماشا می‌کنیم.

مسی افزود: آنها این نظر را دادند و گفتند که هر وقت در بازی‌ها گل زدم، برای شادی بعد گل یکی از حرکات شخصیت‌های مارول را انجام دهم. داستان از اینجا شروع شد و به همین صورت پیش رفت. هر وقت که یک فیلم جدید می‌بینیم، شادی بعد گل را تمرین می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که چندی پیش با آلبی‌سلسته قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ هم شد، ادامه داد: البته این شادی‌ها را فقط در بازی‌های خانگی و وقتی بچه‌ها در ورزشگاه و نزدیکم هستند، انجام می‌دهم و به این صورت، آن لحظات را با هم قسمت می‌کنیم. وقتی آنها را روی سکوها می‌بینم این شادی‌ها را انجام می‌دهم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست