بازدید 4405

قیمت پرواز تهران-نجف چند؟

سخنگوی هما بیان کرد: همچنین بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پرواز‌های اربعین در قالب گروه‌های حداکثر ۹ نفره فروخته خواهد شد. در واقع عدد انتخاب تعداد افراد حداکثر ۹ نفر است و بیش از این تعداد امکان خرید وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 18 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سخنگوی ایران ایر (هما) از عرضه بلیت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۲ در ساعات مختلف روز خبر داد و گفت: با فروش مستقیم بلیت، دست واسطه‌ها را کوتاه می‌کنیم.

حسام قربانعلی یادآور شد‌: پیرو اعلام قبلی در رابطه با کاهش قیمت بلیت پرواز‌های اربعین از ۲۷ مردادماه تا ۹ شهریور در مسیر نجف-تهران با نرخ ۲.۵ میلیون تومانی، از تاریخ ۱۷ شهریور تا ۲۰ شهریور از تهران به نجف نیز بلیت پرواز‌ها با همین قیمت (۲.۵ میلیون تومان) به زائران اربعین عرضه خواهد شد.

وی با بیان این‌که این پرواز‌ها در زمان حاضر امکان خرید از طریق سایت ایران‌ایر دارد، افزود: ناموجود بودن به منزله تکمیل ظرفیت نیست، برای این‌که سایت ایران‌ایر از دسترس خارج نشود عرضه را در طول روز در ساعات مختلف انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پرواز‌های اربعین در قالب گروه‌های حداکثر ۹ نفره فروخته خواهد شد. در واقع عدد انتخاب تعداد افراد حداکثر ۹ نفر است و بیش از این تعداد امکان خرید وجود ندارد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تمام تلاش این است که با نظارت و کنترل بر فرآیند فروش بلیت بتوانیم دست‌های واسطه‌های را کوتاه کنیم. تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت ایران‌ایر خدمات‌رسانی را به سمت مردم هدایت کنیم تا زائران بتوانند به‌طور مستقیم بلیت را خریداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی