بازدید 3738
۳

رهایی گروگان جیرفتی پس از ۶۱ روز اسارت در افغانستان

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: ۶۱ روز پیش مرد میانسالی در یکی از پارک‌های شهر جیرفت گروگان گرفته شد که با تلاش دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان، در سلامت کامل آزاد شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، افشین صالحی نژاد عصر امروز ۲۵ مردادماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مرد میانسالی ساکن جیرفت بیش از دو ماه  قبل توسط تعدادی آدم ربا گروگان گرفته و به مرزهای شرقی و به کشور افغانستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آدم ربایان که غیربومی استان کرمان بودند، با انگیزه اخاذی از خانواده گروگان، این فرد را ربودند.

دادستان جیرفت بیان کرد: از لحظه دریافت گزارش آدم ربایی، تلاش بی وقفه نیروهای پلیس برای رهایی این فرد آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی مشخص شد که متهمان فرد گروگان را به خارج از کشور انتقال داده‌اند.

وی افزود: به همین منظور تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز و پس از دریافت سر نخ‌هایی و اقدامات خاص موفق شدند این گروگان را آزاد کنند.

دادستان جیرفت گفت: تلاش‌های شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای جیرفت که شخصا در وقت اداری و خارج از وقت این موضوع را پیگیری می‌کرد، در آزادی گروگان تاثیر زیادی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کی گروگان گیری درآن مناطق برای همیشه تمام میشود؟حدود۸سال قبل یه کارگرافغانی برای ما درشهرستان کارگری میکردودرموردگروگانگیری واینکه افرادی وباندهایی درجیرفت وکرمان وسیستان بلوچستان ادم ربایی میکنندخاطراتی بیان میکردوازظلم آنان که به گروگانها روامیداشتندسخن میگفت،ومیگفت کسانب بودندکه آنقدرنگهشان داشته بودندکه جزاستخوانی ازاینان دربدنشان نمانده بود انشاالله که دیگراین مسائل نباشد.
افغانی ها را بیرون کنید. این قوم فقط و فقط دردسر هستند.
عجب باز هم افغانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست