بازدید 3137

دلیل عجیب وزیر ارتباطات برای کندی اینترنت موبایل

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه به‌طور شبانه‌روزی در تلاش برای فراهم کردن شبکه پرسرعت برای مردم است، گفت: «علت اختلال‌ها یا قطعی یا کندی سرعت اینترنت موبایل تخریب همین دکل‌های BTS است.»
کد خبر: ۱۱۸۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 16 August 2023

به گزارش تابناک، دیجیاتو نوشت: وزیر ارتباطات اعلام کرد در برخی مواقع علت قطعی‌ها یا کندی اینترنت موبایل، برداشته‌شدن دکل‌های BTS است. جمع‌آوری که به گفته زارع‌پور، طبق خواسته مردم صورت گرفته است.
 
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: «محل‌هایی در گذشته کیفیت اینترنت خیلی خوب داشتند و الان ندارند. وقتی این موارد را ریشه‌یابی می‌کنیم، متوجه می‌شویم خود مردم درخواست دادند تا دکل‌های BTS منطقه جمع شود.»
 
به گفته او در حال حاضر ۱۰۰ درخواست از محله‌های تهران آمده که ساکنان خواهان برداشته شدن دکل‌های BTS در این محله‌ها شدند.
 
زارع‌پور با تأکید بر اینکه وزارت ارتباطات به‌طور شبانه‌روزی در تلاش برای فراهم کردن شبکه پرسرعت برای مردم است، گفت: «علت اختلال‌ها یا قطعی یا کندی سرعت اینترنت موبایل تخریب همین دکل‌های BTS است.»
 
زارع‌پور اردیبهشت ماه امسال نیز رفع برخی اختلالات آنتن‌دهی را از اراده وزارت ارتباطات خارج دانسته و گفته بود گاهی مشکلات نیاز به پیگیری خود اشخاص دارد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی از موارد طرح مشکلات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ نیز راهگشا نبوده است، گفت: «در سال گذشته عده‌ای از مردم گفته بودند دکل مخابراتی یا BTS در محل ما جمع شده و پس از تماس با سامانه ۱۹۵، ما را به چند ماه بعد حواله داده و گفتند مشکل را برطرف می‌کنند، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.»
 
به گفته وزیر ارتباطات پس از پیگیری‌ها مشخص شد که اهالی محل به اپراتورها اجازه نصب BTS و تجهیزات را نمی‌دهند: «لذا اینگونه از موارد نیازمند پیگیری از سوی خود افراد است به گونه‌ای که یکی از مالکین را راضی کنند تا اجازه نصب تجهیزات داده شود.»
 
او همچنین در این باره اعلام کرد که موارد اینچنینی از اراده وزارت ارتباطات خارج است و نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی است؛ چون برخی از مردم تصورشان این است که آنتن‌های BTS مضر هستند، در حالی که در سازمان تنظیم مقررات، سازمان حفاظت از محیط زیست و انرژی اتمی، بارها اعلام شد که میزان تشعشات BTS‌ها در کشور ما به مراتب از میزان استانداردی که در دنیاست، پایین‌تر است؛ لذا باید از این طریق خیال مردم را راحت کنیم که هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵
چقدر واقعا جمهوری اسلامی دموکراتیک است؟ در مورد بد شدن کیفیت اینترنت دقیقا نظر مردم را ملاک قرار می دهد ؟ همانطور که در مورد مسائل دیگر همچون انرژی هسته ای تبعات آن که به لحاظ اقتصادی کمر مردم را خم کرده است، نظر مردم را جویا شده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فیلترینگ را بردارید.
طبق روال 40 سال اخیر ، تمام کاسه کوزه ها بر سر مردم شکسته می شود و مردم همیشه مقصر هستند و مسوولین ، معصوم و بی گناه و مبری از گناه !!!
کجاش عجیب؟!
مثل همیشه این دولت مشکل را انداخت گردن مردم
ایشان گفتن اول که درخواست برداشتن دکل داشته اند سپس مردم را متهم به تخریب دکل کرده اند. هر کشور دیگری بود اگر نمیتوانستند این ادعا را اثبات کنند که مردم دکل تخریب کرده اند دادگاهی و مجبور به معذرت خواهی از مردم میشند.
خرابی نت موبایل بعد از تظاهرات مربوط به حجاب اتفاق افتاد و دیگه درست نشد. احتمالا دکل های مناطق پرخطر بخاطر احتمال حضور مردم رو ه این بهانه از دسترس خارج کردند تا موقع آشوب کسی نتونه لایو بفرسته.
شما که به ابتدایی ترین خواسته‌های مردم توجهی ندارید چطور برای برداشتن دکل‌ها گوش به فرمان مردم هستید؟
اوف... راضی شدم... من اینترنت وصل میشم قرص ارام بخش میخورم
اين وزير
هر روز صبح كه از خواب بيدار ميشه ، يك پديده به همراه خودش خلق مي كنه
رتبه اينترنت ايران هم مثل پولي ملي ، بايد برسه به سكوي آخر جهان تا ايشان به اهداف خودش برسد
تو گفتی و ما هم باور کردیم!!!
اتاق کجه
ما زیر دکل هستیم ولی سرعت از دو مگ بالا نمیره
هر چی هم زنگ می زنیم وعده و وعید و دلایل بی خود
یکبارم اپراتور همراه اول خیال مارو راحت کرد که نزدیک ساختمانهای دولتی هستید و از ریپیتر و باقی تجهیزات استفاده می کنند و ما چیزی بشون نمی تونیم بگیم
اگر مجلس غیرت داشت و مردمی بود به جای طرح صیانت و طرح حجاب اول از همه این وزیر قطع ارتباطات را استیضاح می‌کرد.
جناب آقای وزیر ارتباطات و روی ارتباطات : علم و تکنولوژی در حال پیشرفت است . مگر شما ماهواره امید به فضا پرتاب نکردین و فرمودین با این کارمون آمریکا را شکست دادیم . پس استفاده از وسایل عصر حجر به چه درد می خوره . دکل BTS چه صیغه ایه ؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی