بازدید 6189
۵

آخرین وضعیت بنزین از زبان مدیرعامل پخش

معاون وزیر نفت گفت: با توجه به وضعیت مطلوب ذخایر سوخت کشور، تمامی جایگاه ها فعال هستند.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 14 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر نژادعلی با بیان اینکه وضعیت ذخایر سوخت کشور مناسب است،گفت: اکنون فعالیت جایگاه ها ادامه دارد و عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت کشور به‌ویژه استان تهران مطلوب است.

او شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد و گفت: مردم توجهی به شایعات افزایش قیمت و کمبود سوخت نداشته باشند و همان‌گونه که اطلاع‌رسانی شد، هیچ‌گونه مصوبه‌ای از طریق دولت و مجلس درباره افزایش قیمت بنزین ابلاغ نشده است و قرار نیست قیمت بنزین افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اندکی ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد که طبق روال سنوات قبل مربوط به ایام پرمصرف و پرسفر سال نظیر تابستان است.

نژادعلی گفت: مصرف سوخت در ماه‌های اخیر روندی افزایشی را طی کرده است که مجموعه وزارت نفت در این باره تلاش کرده که با افزایش تولید پالایشگاه‌های ده‌گانه کشور، مصرف را مدیریت کند.

او گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  نسبت به تأمین سوخت کشور اقدام کرده و این‌گونه شایعات، هیچ خللی در روند انجام مسئولیت‌ها و تعهدها این شرکت ایجاد نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
بله متعادل شده ولی شما که تو تمام مسائل مشکل دارید برای چی دو روز تعطیل میکنید که ملت راه بیفتن و مشکل بنزین پیدا کنید
خیلی کار خوبیه بنزین برای همه هست دویست وده لیتر برای هر خودرو،، هفته ای پنجاه لیتر کافی هست،،، و خوبه،،، مردم بایستی یاد بگیرند در رفتارهای اجتماعی خود منظبت باشند،،، نظم کمک می کند زندگی آرام طی شود ولی متاسفانه مردم قانون گریز،، بی انضباط،، دو رنگ،، خودخواه،، غرب زده،، پر مدعا،، همه احساس شاهی دارند،، همه مدعی هستند،، همه می‌خواهند برای هم زرنگی کنند،، همه می خواهند بگویند ما خاصیم واز دیگری بهتریم،،، ووو متاسفانه،، مردمی که اینطور هستند و زره ای از منافع خود آنهم منافع بی ارزش خود کوتاه نمی آیند بهتر است بروند وصف و از دهام و شلوغی و وحاضر نیستند رفتارهای خود را اصلاح کنند پس از ماست که بر ماست،، ایرانی درست نمی‌شود اگر دنبا را به او بدهند بار همین هست وهمین هست
جناب وزیر : ببینیم و تعریف کنیم .
خدا وکیلی خسته نشدید از این همه ادا در آوردن
آره این همه صف های طولانی جایگاهها هم توطئه دشمن و فوتوشاپه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی