نبض خبر

لحظه دستگیری عامل حمله تروریستی شاهچراغ

کد خبر: ۱۱۸۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸ 14 August 2023
تعداد بازدید : 152071
بازدید 148139
بر اثر یک حمله یک تروریست مسلح به یک قبضه کلاشنیکف به حرم شاهچراغ شیراز که حدود ساعت 19 امروز یکشنبه 22 مرداد رخ داد، دست کم یک تن به شهادت رسید و هفت تن دیگر مجروح شدند. لحظه دستگیری عامل این حمله را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱۴
لطفا افغانی هارا بیرون کنید.....عامل ناامنی هستند
افغانیه مگه نه ؟
خدا لعنت کندداعش جنایتکاروتروریست وحشی وگمراه خطرناک را وحامیان اصلی آنهارا مخصوصا امریکای جنایتکاروضدبشریت وانسانیت را وباتشکرازماموران امنیتی شریف را خدا ماموران عزیزراحفظ ویاری نمایدوروح آن شهیدشادبادوآرزوی سلامتی برای مجروحان .
نوشدارو بعد از مرگ سهراب
نظر شخصی بیخودی شلوغش نکنید کسی که با این همه فشنگ و اسلحه خودکار حمله کرده و فقط یازده گلوله شلیک کرده نشون میده آموزش ندیده موضوع شخصی بوده یعنی نسبت نزدیکی با آن دونفر داشته و جنبه انتقام داشته اگر بقول شما تروریستی بوده الان باید مسوولین امنیتی استان از کار برکنار شوند
آن کسی که نفر اول رفت خدا خیررش دهد بقیه هم نیت ها با خدا است
چه راحت هولش دادند!1
خیلی مصنوعی و تابلو بود
شخص شجاعي كه با اين ديوونه درگير شد و زمينگيرش كرد كي بود خيلي مهمه. چرا معرفي نمي كنند. اگه يادتون باشه در حادثه مشابه در سفارت آذربايجان شخصي كه اول بار با مهاجم درگير شد را معرفي كردندو از شجاعتش همه كيف كردند
یا تروریست خیلی ناشی بوده یا ....
انگار دارن با هم بازی میکنن!!!!
به نظر صحنه دستگیری کمی مسخره میاد . تروریست سلاح بدست آرام راه میاد و فرد دستگیر کننده از کنار میاد اونو دستگیر میکنه . معمولا تو این صحنه ها توقع اینکه تروریست کمی آشفته تر باشه و به طرف حمله کننده شلیک کنه .
درود بر اون فرد شجاع و از جان گذشته ای که به اون جانی حمله و زمین گیرش کرد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
من نمی دانم اون فرد مامور هست یا یک شهروند عادی... در هر صورت باید مدال شجاعت و از جان گذشتگی بگیرد... اگر مامور هست که سلاح داشته ولی برای اینکه زنده دستگیر کند و اطلاعات بگیرند این کار را کارده از شهوند معمولی است که اصلا سلاحی نداشته و با دستان خالی دل به دریا زده!.... در هر صورت لایق تقدیر هستند.
طرف چی فکر کرده یک نفری با یک کلاش میخواد کل شاهچراغ رو از بین ببره و تعدا زیادی کشته بده !!

آخه یک نفری ؟! توی محیطی به این بزرگی با مامورین امنیتی