بازدید 3278

دستگیری قاتلان روزنامه‌نگار خوزستانی در اصفهان

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه‌نگار خوزستانی طی یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه در شهرستان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 09 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار رضا نصیری از دستگیری سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان اصفهان خبر داد و  اظهار کرد: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور 2 تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان "ایذه" استان خوزستان به قتل رسانده بودند در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر، واحد رهایی گروگان این فرماندهی جهت دستگیری آنان به محل اعزام شد.

وی عنوان کرد: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این چند نفر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضائی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفا قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان با اشاره به اینکه این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی صورت گرفت، افزود: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه 1402 به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان "ایذه" توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.

وی افزود: مجرمان که در حال طرح ریزی برای برهم زدن نظم و امنیت و ارتکاب سرقت مسلحانه مجدد در یکی از شهرستان های استان اصفهان کرده بودند، با اقدام به موقع و ضربتی پلیس در چنگال قانون گرفتار شدند.

 وی با بیان اینکه یگان ویژه با تمام توان در کنار سایر همکاران انتظامی مقتدرانه ایستاده است، خاطرنشان کرد: همکاران خدوم پلیس ویژه به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد، امنیت مردم که خط قرمز پلیس است خدشه دار شود و همواره با اقتدار با مخلان نظم و امنیت جامعه بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد لازم به ذکر است قاتلان مسلح تحویل مراجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست