بازدید 7397

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

کد خبر: ۱۱۸۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 06 August 2023

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

علی دایی شهریار فوتبال ایران و چهره محبوب ملی، در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس با مدیران این برند از جمله محمدرضا رامخو بنیان‌گذار رونیکس به گفت‌وگو نشست.

علی دایی به همراه مدیران و کارشناسان برند رونیکس، با بازدید از تمام بخش‌های سالن 40 نمایشگاه که به صورت اختصاصی به برند رونیکس تعلق دارد؛ با جدیدترین محصولات این برند و تنوع بی‌نظیر و کیفیت بالای ابزارآلات رونیکس آشنا شد و در جریان به‌روزترین تکنولوژی‌ ساخت ابزار جهان قرار گرفت.

از جمله بخش‌هایی که دایی از آن‌ها بازدید کرد می‌توان به ابزار ساختمانی رونیکس از جمله بتن‌کن‌ها، دریل‌ها و چکش‌های تخریب و همچنین غرفه فرزها و ابزار شارژی ساخت این برند اشاره کرد. او همچنین با مسئولان و مدیران بخش خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس نیز به گفت‌وگو نشست.

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

علی دایی که خود از کارآفرینان کشور است، با اشاره به اهمیت تولید و کار صنعتی و همچنین اشتغال‌ز‌ایی در کشور، به مدیران، کارشناسان و کارمندان رونیکس خسته نباشید گفت و برای همه دست‌اندرکاران این برند آرزوی موفقیت کرد.

حضور علی دایی در غرفه رونیکس با استقبال شگفت‌انگیز بازدیدکنندگان همراه بود و چند دقیقه‌ای فضای سالن 40 نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را تغییر داد.

در بازدید از غرفه رونیکس، علاوه بر محمدرضا رامخو، حمیدرضا رامخو مدیر زنجیره تامین و همچنین محسن رامخو قائم مقام برند رونیکس، اسطوره فوتبال جهان را همراهی می‌کردند.

برای اطلاع بیشتر از اخبار بازدید علی دایی از غرفه رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به سایت رونیکس مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲
علی دایی دوست داشتنی
علي دايي كه بد بود اهان رونيكس خوديه
رونیکس مگه توپ طراحی و فوتبال میسازه !؟
مرد
ای ول علی اقا
درود به شرف علی دایی.
جنس بنجل و به درد نخوریه، تبلیغات براش نکن
اجناس توسن از این بهترن
مسخره بازی است ، پول
آخه، این خبر است؟؟؟؟ چرا اینقدر تابناک و دیگر رسانه ها اینگونه افراد (دایی) را بزرگ میکنن که فردا به مردم پشت کنند و به ریش مردم بخندند؟؟؟ دایی کار تبلیغاتی میکند و پول هنگفتی هم میگیرد. هیچگونه افتخاری ندارد!!! منتی هم بر مردم ندارد. تابناک محترم!!! این هاا را گنده نکن. خبر نداریی، ساکت باش!!! از موقعی که دایی در مورد آن دختر اردبیلی دروغ آشکار گفتُ از چشم مردم، بویژه مردم آذربایجان افتاد. فقط عذرخواهی دابب و اعتراف به دروغگویی ممکن است ایشان را به جایگاه قبلی برگرداند.
البته این برند برای پیشبرد اهداف مالی و تبلیغاتی خودش از دایی دعوت کرده و کلی هم پول داده
آقاااا علی دایی.
چه خبره اینهمه موبایل در حال عکس گرفتن وتصویر برداری؟
حالا باز رونالدو بود یه چیزی !
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی